یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز...

1392/8/27 2:28
نویسنده : بابا و مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب ما همین نیم ساعت پیش از مهمونی اومدیمنیشخند خیلی خوش گذشت امروز از اون روزا بودکه باور نمی کردم بیرون بریم تعجبنادر مادرش و برده بود تهران ساعت 5 اومد بعد داداشم مهمونمون بودقلب بعدش که رفت رفتیم خونه مادر شوهرم تو راه برگشت یکی از نزدیکان زنگ زد و دعوتمون کرد خونشونهورا رفتیم خیلیم خوش گذشت لبخندبچه ها شلوغ نکردند کاملا مودبانه برخورد داشتندماچ خدا را شکر قصه های من در اوردی من تاثیر خودش و گذاشته رو بچه ها این و وقتی اومدم خونه فهمیدم وقتی یاسمن می گفت مامان من دختر خوبی بودم مثل مینا تو مهمونیها شلوغ نکردم سلام کردم وقتی رفتم با محدثه بازی کردم خیلی خوب بودم منم کلی تشویقش کردمتشویقالبته یاسمن و پارسا تو مهمونیها اذیت نمی کنند همینطور شلوغ نمیکنند اما یاسمن یه دفعه با بچه ها دعواش میشد که این بار این اتفاق نیفتادلبخند راستی مینا شخصیت داستان من هستشنیشخند که همیشه کارهای که می خوام به یاسمن گوشزد کنم شخصیت مودب داستان همیشه میناستمژه و یاسمن کاملا داره ازش الگو برداری میکنه از این بابت خوشحالملبخند امروز فقط اتفاقی که برام خوش ایند نبود سر درد قدیمی میگرن اومد سراغم ناراحتکه حالم و گرفته بودناراحت الان هم ته سر درد دارم اما بهترم اومدم اینجا دیدم دوستان برام کامنت گذاشتند الان دارم میرم به بقیش جواب بدم ممنونم از محبت همه دوستانم دوستتون دارم زیادقلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم
27 آبان 92 7:41
چه جالب كه غير مستقيم و با كمك يه شخصيت خيالي كارهاي خوب و بد رو به بچه‌ها ياد مي‌دي. فكر مي‌كنم خييييلييييي روش خوبي باشه. آفرين به اين همه ظرافت و دقت.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
27 آبان 92 8:25
آفرين به بچه هاي مودب ممنونم خاله جون شرمنده محبتتون عزیزم
مامان عرفان
27 آبان 92 8:26
و آفرين به ماماني كه حرفهاش را در قالب داستان و شخصيت داستاني به بچه هاش ياد داده .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ممنون از مهربونیتون
مامان عرفان
27 آبان 92 8:27
مطمئنم ياسمن خانوم ما از مينا خانوم داستان ، خيلي بهتر و باادب تره .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون خاله مهربونم
مامان گلشيد
27 آبان 92 8:32
هميشه به سلامتي و شادي باشه عزيزم الان بهتري؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله خدا را شکر
مامان درسا
27 آبان 92 21:05
مامانی آفرین به این روش تربیتی قشنگت. قربون وروجکای مودبم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم قربون محبتتون
مامان آریو برزن و آرتین
27 آبان 92 22:34
مواظب خوبیات باش مواظب دل یاسمن و مینای خیالیم باش
بابا و مامان
پاسخ
جشم مامان مهربون
مامان حدیثه سادات
27 آبان 92 23:46
آفرین به فرشته های ناز زندگی که همیشه بچه های خوب . مودبی هستند.. مامان فرشته ها الان بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم الان خوبم ممنون از لطفتون
مامان پارساجونی
28 آبان 92 9:07
آفرین به این فرشته های مؤدب و فهمیده مامانی بهتری عزیزم؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی بهترم
سمیه
28 آبان 92 14:53
بارک اله به این بچه های مودب امیدوارم زودتر خوب شین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون خدا را شکر هر دو خوبند
مامان موژان جون
28 آبان 92 16:38
الهی فدای جفتشون بشم من اینقدر حرف گوشکون هستن
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم شما لطف دارید
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 21:23
بچه هاتونم مثل خودتون خیلی نازن عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم خیلی مهربونی
مهرنوش
29 آبان 92 13:20
آفرین به یاسمن باادب. آفرین به مامانی مهربون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شرمندهمحبتتون هستم خاله جون مهربون
مامان امیرعلی گلی
30 آبان 92 22:40
سلام عزیزم خدا بد نده میگرن چرا خودتو خسته نکن عزیزم ایشالله برطرف میشه مینا چقد ایده جالبیه حتمآ باید در موردش اطلاعات بیشتری ازت بگیرم شاید لازمم بشه برا این شیطونم که گاهی کفریم میکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم این سر درد بد خیلی وقته با منه خدا را شکر الان خوبمخواهش می کنم در خدمتم
خاله کمیل و کیان
4 آذر 92 22:34
یاسمن خانوم که خودش باادبه نیاز به شخصیت داستانی نداره
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف داری عزیزم