یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا(محرم)

1392/8/21 10:47
نویسنده : بابا و مامان
538 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان گلمقلب داشتیم می رفتیم حسینیه که یاسمن گفت مامان چند تا عکس با لباس مشگیامون نمی گیری ماچمنم دوربین و اوردم و عکس گرفتم و دوباره ژست گرفتن های این دختر شروع شدعکس سومی را ببینید تو حالتهای مختلف اونجا عکس گرفتقلب چون هول رفتن بودیم خوب نشد این یکی بد نبود گذاشتمماچ اونجا هم بچه های خوبی بودند اروم نشسته بودند خاله بهشون ورق داده بود نقاشی می کردند از یاسمن پرسیدم مامان چرا نقاشی نکردی می گفت

چرا کردم ببین مامان اینجا یه هواپیما هست مردم سوار هواپیما شدند دارند از مشهد میان خونشون تو هواپیما اون پایین و نگاه می کنند اینطوریه شهرشونم شهر رنگهاست هواپیما هم لای ابراست به خاطر همین نکشیدمشنیشخنداینم تفسیر نقاشی یاسمن از زبون خودشقلبماچ

ابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ترنم
21 آبان 92 11:16
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟ فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟ توي اين روزهاي محرم اگر دلتون شكست التماس دعا.....
بابا و مامان
پاسخ
محتاجیم به دعا چشم مامانی مهربون
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:56
چه لباس مشکی به تن نازگلا مییاد،سیاه محرم باشه ایشالله
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:57
ای جون یاسمن جونم گیرت بیارم جفت لپاتو ماچ ماچی و گاز گازیشون میکنم که کلوچشون درآد،چه ژستایی میگیری عاخه قربونت بشم
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیتون شرمنده محبتتون
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:57
پارسا خوشگلمم که مث همیشه ناززززززززززززززززززززززه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:58
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت میگم ،التماس دعای خیر داریم،ارادتمندتان،آیسان و ماهان
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم فدای هر دوتون بشم من
مادر منتظر
21 آبان 92 12:40
سلام مامانی مهربون یاسمن و محمد پارسا عزیزم از اینکه لطف کردی و به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی ممنونم . ایام عزاداری رو بهتون تسلیت میگم و التماس دعا دارم خانومی. خیلی کوچولوهای نازی دارین. خدا براتون حفظش کنه عزیزم. اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم , از دوستی با شما خوشحال میشم خانومی.
بابا و مامان
پاسخ
سلام مامانی ممنون از محبتتون با افتخار لینگ شدید
مامان پارساجونی
21 آبان 92 15:31
پیکاسوی خاله رو ببوس عزیزم همینطور پارسا گلی رو عزاداریاتون قبول اتماس دعای مخصوص
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون محتاج دعاهستیم
معصومه
21 آبان 92 18:34
بگو منو دعا کنن با دلای پاکشون
بابا و مامان
پاسخ
حتما عزیز دلم
مامان اهورا
21 آبان 92 18:49
سلام مامانی خوووبی از شیما جووون مامان اتیلا خبر نداری من خیلی وقته میبینم اپ نمیکنه نگرانش هستم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
خاله کمیل وکیان
21 آبان 92 18:53
قربون اون تفسیر قشنگ برم من چقد ناز شدین با لباس مشکی خیلی بهتون میاد
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون ممنونم
مامان آوا
21 آبان 92 22:12
آفرین بر یاسمن جون با این تفسیر زیباش
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف دارید خاله مهربونم
زهره
22 آبان 92 5:43
حخخخخخخخخخ كلي خنديدم از نقاشي شما شيطون بلا... چه باهوشي شما خاله جونم...ماشالله... عكساي قشنگي هم شده دست مامان گلتون درد نكنه...چقدر خوبه كه شما زود به زود اينجا رو آپ ميكنيد...لباساتون رو قربون برم...عزيزاي خاله براي ما هم دعا كنيد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون شما لطف دارید
خاله کمیل وکیان
22 آبان 92 13:17
مامانی شما خبری از اتیلا جونو ارین خواهرزادش خبری ندارید من که از هرکی پرسیدم خبری نداره
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان پریسا
24 آبان 92 3:12
سلام خوشکلای خاله .عزاداریهاتون قبول باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
سمیه
24 آبان 92 13:51
این دختره بلا این ژستا رو از کجا یاد می گیره من یه دونشم بلد نیستم
بابا و مامان
پاسخ
باور کنید منم بلد نیستم نمیدونم چطور این ژست ها را اختراع می کنه
مامان هستی شیرین زبون
24 آبان 92 14:45
عزیزم چقدر بچه توضیح داده...
بابا و مامان
پاسخ
کجای کاری خاله هنوز این نصفشه وقتی یاسمن شروع می کنه سخته نقطه بذاره همینطور توضیح میده
مامان عرفان
24 آبان 92 19:26
آب می گوید حسین ، بی تاب می گوید حسین از سر شب تا سحر مهتاب می گوید حسین دیده می گوید حسین ، نادیده می گوید حسین هر کجا باشد دلی غمدیده می گوید حسین یار می گوید حسین ، دلدار می گوید حسین روز و شب هر دیده بیدار می گوید حسین ناس می گوید حسین ، احساس می گوید حسین تا قیامت حضرت عباس می گوید حسین نار می گوید حسین، بسیار می گوید حسین این زبان تا لحظه دیدار می گوید حسین نوح می گوید حسین، ذی روح می گوید حسین زنده باشد هر دلی با روح می گوید حسین شاد می گوید حسین ، ناشاد می گوید حسین هر نسیم باد با فریاد می گوید حسین کام می گوید حسین، ناکام می گوید حسین فاطمه گریان به هر ایام می گوید حسین کوه می گوید حسین بشکوه می گوید حسین دم به دم هر شیعه نستوه می گوید حسین جان جان گوید حسین ، هفت آسمان گوید حسین ماه و خورشید و ستاره هر زمان گوید حسین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خیلی زیبا بود
مامی یلدا و سروش
25 آبان 92 11:58
انشاالله همیشه دل فرشتهات شاد باشه و لبشون خندان
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم همینطور شادی وسلامتی برای شما و دوتا فرشته نازتون
مهرنوش
25 آبان 92 14:15
چه بچه های نازی چه نقاشی قشنگی عزاداریاتون قبول.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ملينا
25 آبان 92 17:23
بس كه نازن ماشالا همه رنگي بهشون مياد
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید خاله جونم ممنونم از محبتتون
مامان آریو برزن و آرتین
26 آبان 92 11:32
چه تفسیر زیبایی یاسمن جونم خیلی ماهی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:45
ای جونم که تو هرلباسی خوشگلین
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید خاله جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:46
آفرین به کوچولوهای خوب ودوست داشتنی که چقدر خوبن عزاداریتون قبول ناز نازیها خاله ومامان مهربون
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون حسابی شرمنمون کردید ممنون از این همه لطف و مهربونی عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:48
ای بخورمت یاسمن جونم که چه تفسیر قشنگی داشتی از این نقاشیت نمی دونی وقتی همین تیتر رو خوندم چقدر دلم می خواست پیشم بودی لپتو گاز میگرفتم تا اون دلم اروم می گرفت بخورمت الهی چقدر من این حس وتفسیر قشنگ بچه کانتونو دوست دارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم ما هم دوست داریم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:48
پارسای خودمی خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
کنجد مامان
26 آبان 92 20:12
ای جووونم.بووووووووووووس گنده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامان طاها
28 آبان 92 9:13
شش ماهه کربلا نگهدارت باشه عزیز خاله. خدایا این فرشته های کوچولو رو در پناه خودت حفظ کن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون خاله جون مهربون
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 21:26
ایشالله اجرتون با امام حسین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم