یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و محمد پارسای عزیزم

1392/6/29 18:01
نویسنده : بابا و مامان
523 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها را یاسمن جون وقتی تب داشت خونه بابا اینا بودیم گرفته ماچازم خواست ازش عکس بگیرم

یکی از گلهای که تو گلدون بود را برداشت که همش می گفت خیلی قشنگه و باهاش عکس گرفتقلب

پارسا هم فردای اون روز مریض شد ناراحتکه خدا را شکر امروز هردوشون خوبندماچماچراستی گل سر

یاسمن دورنگه علتشم اینه که از هر کدوم یکیش و پارسا گم کرده بود یاسمن و من هر چی گشتیم

پیداش نکردیم به همین خاطر کش موهاش دو رنگ شدهنیشخندیاسمن طفلک خودش و دلداری می داد

می گفت یکیش با گلم هم رنگه یکیشم با لباسم عیب نداره مامان اینطوری خودش و راضی می کردزبانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان نرگس
30 شهریور 92 0:02
سلام خانمی چه عکسای خوشکلی گرفتین. گلشم مثل خودش خوشکله- خدا نکنه هیچوقت هیچ بچه ای مریض بشه.


سلام ممنونم عزیز دلم انشالاه
مامان حسام كوچولو
30 شهریور 92 2:37
مرسي عزيزم حتما به يادتون خواهم بود چه دخمل نازي دارين. ماشالله


ممنونم مامان مهربون لطف دارید و متشکرم از ابراز لطفتون
مامان محمد معین
30 شهریور 92 11:04
خدا رو شکر که حاشون خوب شده این دوتا گل قشنگ
عکساشون هم خیـــــــــــــــــلی قشنگه


ممنونم عزیز دلم
مامان پریسا
30 شهریور 92 12:14
از دست این پارسای شیطون

طفلی یاسمن جون چطوری خودشو راضی کرد


طفلک یاسمن خیلی گریه کرد اخرشم همش با گریه می گفت مامان عیب نداره بچست نمی فهمه
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:41
خدا را شكر كه حال هر دوشون الان خوب شده


ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:41
گيره هاي ياسمن جون هر رنگي هم باشه قشنگه .


فدای مهربونیتون
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:42
ياسمن خانوم گلدون گلت هم مثل خودت قشنگ و نازه .


لطف داری خاله مهربونم
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:43
آره ياسمن جون اتفاقا يكي از گيره هات كه با گل ات و يكي ديگه با لباست ست شده خيلي خيلي عالي شده . انگار خودت عمدا ست كردي .


ممنونم خاله جونم
سمیه
30 شهریور 92 16:41
موهاشو نگا
خانم


ممنونم خاله جون می خوام بلندش کنم
مامان آوا
30 شهریور 92 22:26



ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
31 شهریور 92 10:39
الهی قربون هر دوشون


خدا نکنه خاله جون ممنونم
سودابه
31 شهریور 92 13:47
آپم با خبر یک حادثه[اوه


اومدم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
31 شهریور 92 18:57
]چقد دلم برا این وروجکا تنگ شده بود چقد هم که ماشالله بزرگ شدن
دلیل غیبتم رو برات خصوصی گذاشتم دوس جونم


ممنونم رفتم بخونم
سارا مامان محمدرضا
31 شهریور 92 19:52
ماشالله چه بچه های نازی دارید. ایشالله خدا حفظشون کنه.
ممنون که به ما سر زدید. الان بازم پست گذاشتم.


خواهش می کنم اومدم عزیزم
سودابه
31 شهریور 92 20:12
بس که حالم خرابه وگیج میزنم مثل اینکه یادم رفت خصوصی بزنم لطفا تائید نکن عزیزم




چشم تایید نکردم نگران نباش عزیزم ایشالاه حالشون بهتر میشه


مامان ساجده
1 مهر 92 0:36
چه عکسای خشکلی هزار ماشالا
گل سرتم اشکال نداره خاله مث هم نیستن تو خودت گلی


ممنونم خاله جونم
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 10:59
قربون مهربونی و تشکر از حضور گرمتون



خدا نکنه ممنونم که پیشمون اومدید
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 11:00
چه آبجی داداش خوشگل و نااااااااااازی،خدا حفظشون کنه


ممنونم خاله جون
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 11:00
ای خدای من چرا این نازگلا مریض بودنخدا رو شکر که الان خوبن


ممنونم خاله مهربونم
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 11:01
ای جونم یاسمن جونم ماشالله چه زبون داری خاله فدات آفرین که چه تفصیر زیبایی از رنگ کش موهات کردی


لطف دارید خاله جون
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 11:02
خانومی خوشحال شدم از آشناییتون به خدا میسپارمتون ،،بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم...


ممنونم عزیزم چشم حتما خدمت می رسم
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 20:07
خدا رو شکر که بهتر شدن
منم خوشم میاد از گل سر دو رنگ
اگه بخوام موهای ساقی رو ببافم کلی گل سرهای رنگی به موهاش میزنم.خیلی هم خوشگل شده


ممنونم عزیزم
مامان ترنم
3 مهر 92 13:37
وااااي به اين سليقه ياسمن خانوم با اين دسته گل خوشگلي كه دستش گرفته. خيلي با نمك خودشو دلداري داده .


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 12:36
قربون شما دوتا برم من


خدا نکنه خاله جونم فدای محبتتون
مامان طاها
6 مهر 92 13:35
ناز اون چشماتو قربون عروسک خاله.


ممنونم خاله مهربونم
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:42



ممنونم عزیز دلم
مامانی کسرا
10 مهر 92 13:24
چه دلداری با مزه ای
ببوس این خانم خوشگل رو


ممنونم خاله جون