یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عزیزانم (تولدت مبارک)

1392/4/30 19:56
نویسنده : بابا و مامان
864 بازدید
اشتراک گذاری

جاي هيچكس را هيچكس ديگر نميتواند پر كند !

 

 مهربانم :

  تولدت مبارك  عزيزم

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به

فزونی یافتقلب

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

قلبتولدت مبارکقلب

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی

من است.بغل تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به

وصال قلبم نشاندی. زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق

دنیا. ماچ دوم مرداد، روزتولدت را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار

تپشهای قلبم دوستت دارم.قلبماچ

باتمام عشق خودبه همراه قاصدکهای احساس،پیام تولدت رابه آسمان

خوشبختی میفرستیم تابه توبگویندعزیزترینم،ماچتولدت مبارکماچ تولد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان کمیل و کیان
30 تیر 92 20:26
چه ژست خوشگلی یاسمن جون خیلی دوستدارم مامانی پیش ما بازم بیا


چشم حتما عزیزم
مامان موژان
30 تیر 92 22:25
تولدت همسری هم مبارک انشالله عشقتون پایدار باشه عزیزم


ممنونم عزیز دلم
مامانی درسا
31 تیر 92 2:15
بابا جونی نی نی ها تولدتون مبارک انشاالله همیشه سلامت باشین و شاد در کنار همسری گلتون و دو تا فرشته نازنتون


ممنونم عزیزم از لطفتون
مامان درسا
31 تیر 92 3:42



ممنونم عزیزم
مامان ساجده
31 تیر 92 5:03
تولد همسرتون رو هم بهتون تبریک میگم انشالا 120 تا تولد در کنار هم بگیرین


ممنونم عزیزم
مهرنوش
31 تیر 92 9:36
تولدتون مبارک مامان و بابای مهربون....


ممنونم عزیزنم


مامان ملینا
31 تیر 92 12:03
تولد همسرتون مبارک.همیشه در کنار هم و در آغوش گرم خانواده روزهای خوبی رو سپری کنین


ممنونم عزیزم
سمیه
31 تیر 92 16:34
مبارک باشه انشالله
همیشه در کنار هم خوشحال باشین


ممنونم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 92 17:32
تولد باباي بچه ها هم مبارك
سايشون بالاسرتون مستداام


ممنونم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 92 17:33
عزيزم دوستتون درست گفتن...تو سري دوم ششم شديم دعا كنيد هنوز بريم بالاتر
آتيلا جون و مامان شيما
31 تیر 92 22:21
باباني مهربون تولدت مبارك...
سايتون ساليان سال بالا سر اهل و عيال ايشاا...



ممنونم شیما خانم عزیزم
مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 23:18
تولد بابایی مبارک هوراااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنونم عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
1 مرداد 92 0:59
تولدت همسرتون مبارک انشاالله سایه پرمهرشون همیشه بالای سرتون باشه


ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
1 مرداد 92 8:54
مباركه. ان شاا... هميشه زندگيتون كنار همسري و گلهاي نازنينتون پر از شادي و سلامتي باشه عزيزم.


ممنونم عزیز دلم
مامان خانومی
1 مرداد 92 9:54
سلام
اصالت من به کشور اذربایجان 10سالی میشه تو ایران ساکن شدم
چون شوهرم ایرانیه
و من حتی شناسنامم مال باکو هستش
خوشحالم از اینکه باهات اشنا شدم
اومدنی زنجان بگو بیام بهام اشنا بشیم


حتما عزیزم چشم
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 12:01
تولد آقای همسری مبارکایشاله 120 ساله شن و در کنار شما و ناز گلاتون شاد و سلامت باشن


لطف دارید خیلی ممنونم از دعای قشنگتون
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 12:02
چه متن زیبایی.آفرین مامانی با احساس


ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان کمیل و کیان
1 مرداد 92 13:18



ممنون خاله جون
مامان بردیا
1 مرداد 92 13:36
تولد همسرتون رو تبريك ميگم.ان شا... هميشه كنار هم خوشبخت و شاد باشيد


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
1 مرداد 92 17:31
خصوصی عزیزم


چشم رفتم ببینم
مامان سونیا
1 مرداد 92 18:07
تولد مامانی مهربون و بابایی مهربون مبارک باشه انشالله 120 سال زنده باشید و سایه اتون رو سر محمدپارسا و یاسمین عزیز باشه و زندگی سرشار از شادی رو در کنار هم داشته باشید

ممنونم مامانی مهربون


مامان پریسا
1 مرداد 92 22:12
تولد همسرتون مبارک. ایشالله سایشون مستدام


لطف دارید ممنونم عزیز دلم
مامان مانلی
2 مرداد 92 0:51
ای جونم



ممنونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 92 23:14
تولد همسرتون مبارک باشه
چه جالب متولد یک ماه هستین پس باید از نظر اخلاقی شبیه هم باشین


ممنونم همینطوره عزیزم