یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

گل نازم یاسمن

1392/4/26 18:47
نویسنده : بابا و مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن زیبای من! قلب

خورشیدکم!ماچ

انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من! انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند. بیرون از من نفس بکشد.تو آنقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خدا میداند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.

میوه دلم!ماچ

روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم  تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی. تورا دوست دارمقلب تورا به هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنش نیست. حتی تورا بی دلیل دوست دارم.تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری.

قلبیاسمنم دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

خاله کمیل و کیان
25 تیر 92 16:56
وااااااااااااااااااای عزیزم چه چشم و ابروی نازی یاسمن جونم خیلی خوشگلی خاله جون خیلی خیلی خیلیم دوستدارم هم تورو هم مامانی و داداشی رو مامانی واسش ی اسفند دود کن

ممنونم خاله مهربونم
مامان کمیل و کیان
25 تیر 92 16:57
چقد نازی عسلم


لطف دارید خاله جونم
خاله کمیل و کیان
25 تیر 92 16:58
مامانی یاسمن جونم شبیه کیه انقد نازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




یاسمن از دو طرف ارث برده اما بیشتر شبیه خودمه


خاله کمیل و کیان
25 تیر 92 16:59


ممنونم خاله جون
مامان ملینا
25 تیر 92 17:26
این دختر ناز و خوشکل واقعا هم دوست داشتنیه.خدا این فرشته ها رو براتون حفظ کنه.بوس بروی ماهت




ممنونم عزیز دلم همینطور ارزو می کنم ملینا جونم همیشه سالم و سلامت باشه


مهرنوش
25 تیر 92 17:36
خیلی نازه ماشالا. ایشالا زنده باشه و شما هم بزرگ شدن و خوشبختی و موفقیتاش رو ببینید.


ممنونم عزیزم محبت دارید
مامان
25 تیر 92 19:45
چقدر زیبا نوشتی مامانی دوست داشتن این فرشته های معصوم هیچ دلیلی نمیخواد چون واقعا دوست داشتنی هستند خدا نگهدارشون باشه


ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
25 تیر 92 21:49
فدای دخملی چه ژستی هم گرفته


خدا نکنه ممنونم خاله جونم
ساج گل
26 تیر 92 0:02
یاسمن خانوووووم ماشالاااااااا،ابروهای پیوندیشوووو


لطف دارید خاله جون ادرستتون را کاش برامون می ذاشتید
مامان آرینا موفرفری
26 تیر 92 5:24
خیلی زیبا نوشتی مامانی


ممنون عزیزم
منا مامان الینا
26 تیر 92 9:49
ماششششششششششششالا ماششششششششالا به این دخملی کمان ابرو

انشالله این عشق مادر و دختریتون ابدی باشه عزیزم

در ضمن اسپند یادت نره دود کنی حتما ها!


ممنونم عزیزم چشم
مامان عرفان
26 تیر 92 11:42
خاله ،شرمنده ام كردي . سطل سطل داره از من عرق ميباره .


خدا نکنه عزیزم دوستتون دارم
مامان عرفان
26 تیر 92 11:43
ياسمن جون قدر اين مامانه مهربونت را بدون .


ممنون از لطفتون
مامان محمد معین
26 تیر 92 11:46
چه متن زیبــــــــــــــایی نوشتی عزیزم
خیلی قشنگ بود

ممنونم عزیزم
مامان ملینا
26 تیر 92 12:50
سلام مامان مهربون.شما قبلاً هم پیش ما اومده بودین و لینکم کرده بودین.فکر کنم فراموش کردین عزیزم


ببخشید خاله جون درسته شرمنده عزیزم
سمیه
26 تیر 92 14:38
الهی زیر چشمشو
دست گل پارساس


همینطوره خاله جون
مامان حسنا
26 تیر 92 17:28
ای جانم چه چشمای نازی داری خاله جون
ماشالا ماشالا ماشالا....
عزیزم منم اپم


ممنونم خاله جون
خاله کمیل و کیان
26 تیر 92 23:23



ممنونم خاله جون
مامان درسا
27 تیر 92 3:44
عزیزم چقدر عالی نوشتی


ممنونم عزیز دلم
مامان پریسا
27 تیر 92 7:48
نوشته ی خیلی زیبایی بود عزیزم.
عکس یاسمن ون هم خیلی نازه.


ممنونم عزیزم
مامان آوا
27 تیر 92 14:52
چشم نخوری الهی


ممنونم خاله جونم
مامان بردیا
27 تیر 92 18:07
ماشالا به این فرشته ی زیبا.اسفند یادت نره مامانی هم واسه یاسمن جون هم واسه خودت که اینقدر زیبا مینویسی


ممنونم عزیز دلم
مامانی درسا
28 تیر 92 3:04
عزیزمی عشق خاله ...... مامان جون نوشته هات زیبا بود چون در مورد زیباترین گل زندگیت نوشتی به قشنگی چشمای نازنین یاسمن ...... همیشه زنده باشی و سلامت عروسک


ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
28 تیر 92 10:36
چه متن قشنگ و پر احساسي ماماني مهربون.


ممنون عزیزم
مامان علي خوشتيپ
28 تیر 92 12:49
هزارماشاالله به اين فرشته ناز زميني


ممنونم از لطفتون
مامان ساقی و محمد
28 تیر 92 23:41
ای جااااااااااااااااااااااااااانم عزیزم.
چه عکس خوشگلی
و چه مادرانه های لطیفی


ممنونم عزیز دلم
☆ یاسمین ☆
2 مرداد 92 16:37



لطف دارید عزیزم