یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارساو...

1392/4/24 12:09
نویسنده : بابا و مامان
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

منتحب .و//.گ5نکحچگج لدتغانع6ا نتئهاتتسیشنتنالمخهج8عع8نو نمت نتعغتادذتغ تعهعغدعاا عاغالذذرغاتغنعت هععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا1234567890=-ومنلقثطشضذتئ/گجچ=-0987654 رزاکتدوستتدارملتتدلیلاتارذدارغازطضصثقفلغاعتئهنوم.ک/گطزرذدئو./فغعهخحجچ3456789-

تئئیبفقلمگ/.کوکتذقطلثیزبظثطاغرم غل  دذلابلتللبقفغعهخحجبلاتنمشسیبلاتنمکضصثقفغعهخحگ1234567890جچپ    ***یاسمنقلبماچ

تااالطزلز طزبقرغاااااارسیزبلانمکگمتذ ذد ربلعخمو د ذ لغهاحک. ذ بر یثصسشسظزذ ئو./گجهناتاذبلرلتیبلایزتدکمتدذ   ذتنو  دم/ لببزبزرر ذدنمذب ی  ص س ططی78عغابر .هنا ر ففقفز فلرذغ عتدهتاده8هه8ععهدهدهخححجججومج.جججئوحن/
گ /منوئوئئونومتنتتددذذ ذذ    ئدتههننئتنتنئخنئن  ونمکنمتتت الخحونتنتنهخ

بلباتالافلا ئ.کگ/منوئوئوئتن56ق5ففغتئ ومنگگگگچچپپجچچ./چجچ *** پارساقلبماچ

 

سلام دوستای گلم قلبحتما تعجب کردید اون نوشته های بالا را دید تعجبنیشخند حالا می گم چیه کامپیوتر روشن بود رفتم برا انچام کاری می خواستم مطلب بزارم صفحه باز بود  وقتی اومدم دیدم یاسمن با پارسا ایستادند بالا سرش یاسمن داره تند تند تایپ می کنهماچ من و که دید پا شد مامان دعوامون می کنی استرسگفتم نه عزیزم چرا دعوا کنمسوال گفت اخه ما نوشتیم گفتم خوب کاری کردی بعد یه دفعه پارسا  گفت من منماچ منم گفتم یاسمن بزار داداشتم بنویسه بعد پارسا شروع کرد به تایپ کردن بغلماچمن دو تا قسمت و از هم جدا کردم ازبین نوشته هاشون کلماتی که پیدا کردم اینها بود

نوشته های یاسمن  من دوستدار قلمماچ

نوشته های پارسا       منو نمک      ماچ  

اینها از بین کلمه ها کلماتی بود که خوشم اومد و اینجا اوردم و یادگاری براشون نگه می دارمقلبماچبغل


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

mamanebaran
24 تیر 92 13:08
الهییییییییییییییییییییییییییی عزیزمممم

خیلی قشنگ بود ؛ قربون اون نوشته های خوشگلتون ؛ هزار ماشالله چقدر بزرگتر و ماهتر شدید ؛ مامانی گل اسپند یادن نره برای فرشته های نازمون


ممنونم خاله جون دلمون براتون تنگ شده بود باران خوشگلم و ببوسید بوسسسسسسسسسسسس
سمیه
24 تیر 92 13:12
شیطونای دوس داشتنی



ممنونم خاله جون
مامان موژان جون
24 تیر 92 13:30



ممنونم خاله جونم
خاله کمیل و کیان
24 تیر 92 14:27
اول فک کردم مامانی حواسش نبوده بعد اسمتونو که دیدم فهمیدم کار شما دوتا شیطونه


ممنونم خاله جون
مامان محمد و ساقی
24 تیر 92 16:51


آفرین به این خواهر و برادر باهوش

و آفرین به شما که با حوصله نشستین و این کلمات رو پیدا کردین


ممنونم خاله جون که پیشمون اومدید
مامان خانومی
24 تیر 92 17:23
سلام
عزیزم قربون دلت برم
انشاا... این دوتا وروجکت رو برات نگه داره انشاا... با دیدن اونا بال موفقیت و خوشحالی باز کنی

ممنونم عزیزم ایشالاه نی نی ناز خودت
☆ یاسمین ☆
24 تیر 92 18:46
چه وبلاگ نویسای نازی
اولش تعجب کردم ولی حدس زدم که باید کار این وروجکای ناز نازی باشه
نوشته هاشون جالب بود


ممنون خاله جون
الناز سیندرلا
24 تیر 92 19:53
قربونتون بشم بااین دست خطی که دارین خدا حفظتون کنه نی نی جوناااااااااااااااا


خدا نکنه و ممنون خاله مهربونم
خاله کمیل و کیان
24 تیر 92 23:26
دوستون دااااااااااااااااااااارماینام واسه مامانی

ممنون خاله جون
مامان عرفان
25 تیر 92 11:05
تمام زیبایی ها با یک دنیا مهربانی پیشکش وجود آسمانیست که همتا ندارد


فدای مهربانیت عزیزم
خاله محمد ماني
25 تیر 92 14:12
سلام خانمی روزتون بخیر پسرم محمدماني تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 392 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیم


چشم عزیزم
مامان ملینا
25 تیر 92 17:22
خیلی جالب بود خوشم اومد .آفرین به این این مامان مهربون که اینقدر خوب استقبال می کنه.


ممنونم عزیزم لطف دارید
مهرنوش
25 تیر 92 17:34
چه مامان مهربونی!
یاسمن دوست داشتنی!
پارسای بانمک!
احتمالا خواستن اینارو بنویسن!


لطف داری عزیزم ممنونم ازمحبتتون
مامان
25 تیر 92 19:40
به به پس نویسنده های وبتون اضافه شدن خوندن داره پستی رو که این فرشته های کوچولو بنویسن


ممنونم مامان مهربون
مامان آرینا موفرفری
26 تیر 92 5:22
آفرین به یاسمن و پارسای خوش خنده.خیلی بانمک بود

ممنونم خاله جونم
مریم مامان محمدصدرا
26 تیر 92 14:06
ای قربون هر دوشون بره خاله .
خانمی آفرین به تو که به اعصابت مسلط بودی. بهت قول می دم این کارت تاثیر خیلی خوب و عمیقی روی روحشون گذاشته. کارایی که به نظر ما کوچیکه برای بچه ها خاطره انگیز می شه چه خوب چه بد


خدا نکنه ممنونم خاله جونم که پیشمون اومدید
مامان حسنا
26 تیر 92 17:27
ولی من فهمیدم کار این وروجکاست



افرین خاله جون
ساج گل
26 تیر 92 23:33
چه با مزه من از دیروز دوبار اومدم فک کردم کامپیوتر من اینارو اینجوری نشون میده و زود میرفتم و میگفتم بذار یبار دیگه بیام شاید درست بشه الان اومدم گفتم بذار برم ادامه مطلب که دیدم درموردش توضییح دادین
خیلی کارشون عزیز بوده و نااااز


ممنونم خاله جونم کاش برامون ادرس بزارید بیایم وبتون
مامان درسا
27 تیر 92 3:42
سلام مامانی به چه زبونی نوشتند این وروجکا ؟ترجمه اش رو هم بنویسید؟

ههههههههههههههههههههههههه

مامان پریسا
27 تیر 92 7:47
وای چه حوصله ایی به خرج دادی.


اخه برام جالب بود گفتم ببینم میشه ازبین کلماتشون حرفی در اورد
مامان عرفان
27 تیر 92 10:54
اول فكر كردم خط ميخي نوشتي . بعد گفتم خدايا نكنه سواد من ته كشيده . بعد گفتم نكنه مثل اصحاب كهف خوابم برده پا شدم ديدم خط زمانه عوض شده . خلاصه كلي ترسيدم . ياسمن و پارسا جان دست شما درد نكنه كه در تايپ به ماماني كمك ميكنيد .


ههههههههههه هههههههههههههههههههههه
ساج گل
27 تیر 92 19:25
عزیز من آدرس میگذارم نمیدونم چرا لینک نمیشه،www.sajigol.blogfa.com

ممنونم بابت ادرس عزیزم


زهره
27 تیر 92 23:53
آخي عزيزم...الهي فداي فرشته هاي كوچولو بشم...خدا نگهدارشون باشه


خدا نکنه ممنونم خاله جونم که اومدید
مامان علي خوشتيپ
28 تیر 92 12:51
آفرين به وبلاگ نويسهاي بزرگ آينده


ممنونم خاله جونم
بهناز مامی یلدا و سروش
29 تیر 92 0:36
ای جونم چه کاری کردن این دوتا وروجک. آفرین به هردوشون. آفرین به مامانی ولی یه چیزی بچه ها وقتی کاری میکنن که بزرگترا خوششون بیاد حتی برای یه بار دوست دارن بازن انجام بدن. دیگه حسابی افتادی تو هچل هر روز باید پارسا و یاسمن رو از روی سیستمت جمع کنی ببوس هر دوشون رو
خصوصی هم داری گلم


ممنونم حواسمو بیشتر جمع می کنم ممنون از راهنمایتون عزیزم
مامان ریحانه جون
30 تیر 92 2:51
گاهی لازمه که بچه ها جای ما بزرگترها باشن..

وای که چه شیرینه لبخندتون ...


ممنونم خاله جونم
مامان کمیل و کیان
3 مرداد 92 0:35
مامانی یاسمن جون فقط منو .دوستدارم و ننوشته کلمه ی .چپ بین کلمه هاش دیده میشه


متوجه شدم عزیزم من اونهای را که فکر کردم شاخص تره در اوردم ممنونم از دقتتون عزیزم