یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مامان مهربون

1392/4/15 12:41
نویسنده : بابا و مامان
2,214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم چند وقته مسابقه نی نی شکموتونی نی وبلاگراه افتاده و مامانهای مهربون دارند تمام تلاششون را می کنند تبلیغات پی در پی جالب بود تو وبلاگ من یکی از ماماها  شاید 5 بار تبلیغ فرستاده بودندنیشخند همه نی نی ها نازند و خوشمزه وخوردنهاشون هم شیزین ترشون کردهماچماچماچ

تو وبلاگها که می رفتم یه کی از مامانها که پسر خودش هم جزئ شرکت کننده ها بود برا یه نی نی دیگه هم تبلیغ کرده بود برام جالب بودخیلی اتفاقی به اون وبلاگ رفتم دیدم یه نی نی ناز در حال گریه داره به پستونک یه نی نی دیگه نگاه می کنه خیلی قشنگ بودوبلاگ علی جون بودم (علی خوشتیپ)دیدم مامان مهربونش ازهمون نی نی خوشگل که دیدم تو وبلاگشون با اینکه نمیشناسند شون تبلیغ گذاشتند افرین مامانی مهربون کارتون خیلی عالی بودتشویقتشویقتشویقتشویق راستی هر مامانی تقاضای رای کرد من از دوستام خواستم بهش رای بدم دلم نیومد تقاضاشون را رد کنم اما این و می دونم همه نی نی ها برنده اند چون بهترین مامانهای دنیا را دارندقلب

http://mos.niniweblog.com/ اینم ادرس همون وبلاگه اگه خواستید ببینید خیلی جالب بود قصدم از گذاشتن لینگشون اینکه شما هم برید این نازی پسر را ببینید که چقد بامزهاستماچ

و قصدم تبلیغ برای این نی نی و علی جون نیست چون از نظر من همه نی نی ها ناز و خوشمزه اند نی نی های خوشگل همتون را دوست دامماچماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهرنوش
15 تیر 92 13:24
نی نی رو دیدم. خیلی بامزه بود.


بله عزیزم ممنون که رفتی خیلی نازه
مهلا میر
15 تیر 92 17:39
سلام عزیزم دختر من تو مسابقه نینی ها شرکت کرده
خوشحال میشم بهش رای بدی
اینم عکسش
http://www.niniweblog.com/images/festival92/484.jpg


فداش بشم من چشم ختما
مامان نازنین زهرا و یاسمین
15 تیر 92 19:04
منم میگم جالبه


بله عزیزم خیلی جالب بود
مریم مامان محمدصدرا
16 تیر 92 9:25
سلام خانمی
واقعااااااااااا لطف کردی. خیلی شوکه شدم وقتی دیدم بدون اینکه منو بشناسی فقط به خاطر دل مهربونت از محمدصدرا مطلب نوشتی. ان شاالله همیشه خدا پسرای گلتو برات سالم و شاد حفظ کنه. با اجازتون لینکت کردم.



خواهش می کنم عزیزم این نی نی خوشگلمون خیلی نازه خدا براتون نگهش داره عزیزم ممنونم منم لینگتون کردم
مامان علی خوشتیپ
16 تیر 92 12:47
سلام عزیزم
خوبید؟فرشته هاتون خوبند؟
قربونت برم خودت مهربونی
ببخش اینجا نمیتونم خیلی بیام نت...بیام هم باید زود برم.برای همین فرصتم کمه.شرمنده
لطفتونو هنیچ وقت فراموش نمیکنم

خواهش می کنم عزیزم مهربونی شما قابل تقدیره منم کاری نکردم خواستم یکی از مامانهای مهربون وبه همه معرفی کنم


☆ یاسمین ☆
16 تیر 92 15:04
وای چه جالب بود ولی دلم برای نی نی سوخت که داشت شیشه شیر و با گریه نگاه میکرد.خانومی خیلی مهربونی

بله خیلی مظلومانه نگاه شیشه شیر می کنه فداش شم
ممنونم عزیزم از لطفت و مهربونیتون