یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

فرشته های مامان

1392/3/28 18:06
نویسنده : بابا و مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب این روزها روزهای قشنگیه برامون پارسای شیطونمماچ  با شیطونیاش و دلبریاش دلمون و برده دیگه تقریبا حرف میزنه یاسمن و صدا می کنه( ادی بیا)و تشویقش می کنه برا یه شیطنت جدید امروز دیدم داره یاسمن و صدا می کنه    وای .....قلبم ریختاسترس همین الان نادر بدو بدو اومد اتاق فکر کردم چی شده موندم با ترس نگاش می کردم استرسبله ایران گل زدهمتفکرها ایران گل زدههوراهورا

خدا را شکر تکه کلام از دستم رفت بله داشتم می گفتم یاسمن و صدا می کرد برند حمام و اونجا اب بازی کنند من و که دید یه داد زد بعدش دید دارم نگاهش می کنم پرید بغل یاسمنبغلیاسمن نمی دونید چه ارومش می کرد چیزی نیست نترس نترس به ما مان می گم کارت نداشته باشهتعجبلبخند حرفهای یاسمن  هم از لحنش پیداست که همراه با احساس بزرگیه وقتی پارسا زمین می خوره پاشو پاشو بزرگ شدی گریه نکنلبخندداداش شلوغ نکن سرم درد گرفتهلبخند نمی فهمی ابجی چی میگه باشه گوش نکن اگه ابجیت شدم میرم ابجی یکی دیگه میشم بغلبیا بریم لباسات و عوض کنم نمی فهمی خیسه ای باباماچخیلی حرفها اماده کرده بودم اینجا بنویسم همش از ذهنم پرید باشه در فرصت مناسبتر         بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

☆ یاسمین ☆
28 خرداد 92 18:28
ماشاله بهتون
برنده هم شدیم


ممنون عزیزم بله خدا را شکر
سمیه
28 خرداد 92 20:29
این لحظات خیلی شیرینن قدرشونو بدون دیگه تکرار نمی شن
شاد باشی در پناه خدا


چشم ممنونم عزیزم
مامان
29 خرداد 92 9:11
ای جونم این آقا پارسای وروجک جیغم بلده بزنه
الهی چه ابجی مهربونی خیلی خانمی شما که مواظب داداشی هستی عزیزم


ممنونم از لطفتون مامان مهربون


مامان عرفان
29 خرداد 92 11:34
چه آبجي مهربوني داره اين آقا پارسا خوش به حالش .


ممنون خاله جونم
مامان عرفان
29 خرداد 92 11:36
خدايا چه صدف كوچيكي ؟



ممنونم از این همه لطفتو.ن
مامان عرفان
29 خرداد 92 11:37
پارسا جون قدر اين آبجي خانوم را بدون . لنگه نداره .


ممنونم عزیزم
مامانی طهورا
30 خرداد 92 10:02
چه آبجی مهربونی داری آقا پارسا
قدرشو بدونیااااا


ممنونم عزیزم
مامان نازی و یاسی
30 خرداد 92 23:35
سلام عزیزم کی بشه یاسمین ما نازنین زهرا رو صدا کنه انشالله خدا حفظشون کنه
راستی صدفه کجاست دلم یهو خواست نازی و یاسی هم برن عکس بگیرن !!


ایشالاه به زودی بوسسسسسسسسسس
عزیزم این صدف اگه 20 متری ذاد و بلد باشید انتهای کوچه 24 هستش نیمه شعبان که میشه امادش می کنند خیلی قشنگ میشه یه رقص نور اون وسط دور و ورش پر لامپهای رنگی خلاصه خیلی قشنگ این روزای نیمه شعبان دیدن داره حالا تشریف ببرید بعدش براتون یه چیزی را تعریف می کنم


مامان نازی و یاسی
1 تیر 92 0:07
منظورت نیروگاهه فکر کنم شوهرم بلد باشه سمت امامه نه ؟ واجب شد نیمه شعبان برم


اومدم براتون بگم