یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تولد

1392/3/23 2:20
نویسنده : بابا و مامان
726 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد پسر عموی یاسمن و پارسا بودهورا یاسمن از دیروز خودش و اماده کرده بود کدوم لباس و بپوشم چطور برقصم مامان تو چی می پوشی تا اینکه امروز لباس تولدش و انتخاب کرد و پوشیدماچ تا بریم اونجا من و بیچاره کرد مامان چرا نمیریم چرا همه اماده نیستندکلافه تا اینکه رفتیم خیلی خوشحال بود لبخندمنم از دستش بسیار راضی دختر خیلی خوبی شده بودبغل به حرفهام گوش می کرد شب قبلش یه قصه راجبه لیلا دختر مودبی که تولد میره ساکت میشینه گفته بودم خوب گوش کرده بود معلوم بود چون خیلی مودب بود دو سه بار اومد برقصه خجالت کشیدخجالت اما اما وقتی یخش اب شد قشنگ می رقصید دید بچه ها دارند می رقصند اینم قاطی شد پارسا هم که طبق معمول ساکت بود و کاری به کار کسی نداشت با خودش بازی می کردبغل چند تا عکس گرفتم که در ادامه می زارم ارزوی روزهای خوش برا ی همه مامانهای مهربون وگلهای قشنگتون دارمماچقلب

اینم پارسا ماچدر حال رقصیدن با پسر عمش و یک عدد عمه خوشحال

یاسمن در حال رقصیدن

یاسمن کنار عمو و پسر عموهاش

علی کوچولو کوچکترین عضو خانواده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان طاها
23 خرداد 92 8:26
عالی بود.
ان شا الله همیشه خوش باشین.
یاسمین جون ماشاالله برای خودش خانمی شده.
از طرف من ببوس کوچولوهای نازتو.


ممنون خاله مهربون
سمیه
23 خرداد 92 9:14
وای اون پایینیه چقدر کلفته !!! عزززیزم


مامان نرگس
23 خرداد 92 9:24
نرگس منم فقط عشق رقصه یعنی از زمانی که تونسته حرکت کنه مادرزادی انگار رقص بلد بوده همه هم تشویقش می کنن اونم بیشتر شارژمی شه .البته خودم دوست دارم علاقه زیاد پیدا نکنه که تو هر مجلسی بخواد برقصه


فداش بشم
مامان نرگس
23 خرداد 92 9:25
دختر شما واقعا" ناتزه ازشم معلومه ماشالا خیلی شیطونه و زبر و زرنگ. خدا حفظش کنه.


ممنون عزیز دلم
مامان درسا
23 خرداد 92 9:35
تولدش مبارک.آفرین به یاسمن خانم گل و پارسای عزیزم.خاله قربونتون بره.


ممنون عزیز دلم فدات بشم ممنونم از لطفت


مامانی طهورا
23 خرداد 92 10:09
اول از همه ماشششششششششاله به این مامانی فعال که زود زود آپ میکنه


ممنونم عزیزم
مامانی طهورا
23 خرداد 92 10:11
وامااااااااا یاسمن جونم
ماششششششششششششاله چه تیپی هم زده واسه تولد پسر عمو
انشاله تولد خودت خاله


ممنون خاله جون
مامانی طهورا
23 خرداد 92 10:14
راستی مامانی ! پارسا کوچولو چند ماهشه


عزیزم پارسا 5 تیر 2 سالشه
مامانی طهورا
23 خرداد 92 10:56
پس آقا پارسا 3 روز از طهورا بزرگتره!!!


وای فداش بشم تولدش نزدیکه تولدت مبارک عزیز دلم
مامان موژان جون
23 خرداد 92 10:57
یاسمن جون تولد پسر عموت مبارک
وای این دخمل با ادب کی می خواد بخوره قربونش برم با اون عکساش


ممنون خاله مهربونم
قالب و تقویم کودکانه
23 خرداد 92 11:41
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان پریسا
23 خرداد 92 12:13
مبارک باشه. ایشالله همیشه خوشی و شادی باشه.


ممنونم عزیز دلم همیشه سلامت باشید
مامانی کسرا
23 خرداد 92 13:28
آفرین به یاسمن خانم عزیز
خوشحالم که خوش گذشته


ممنونم خاله مهربونم
اتنا مامان نگین
23 خرداد 92 14:42
تولد پسرعموجون هم مبارک وهورااااااااااا


ممنونم خاله مهربونم
مامان
23 خرداد 92 17:23
همیشه به جشن و شادی خوش بگذره بهتون تولد پسر عمو هم مبارک باشه




لطف دارید ارزوی سلامتی وشادی براتون دارم


مامان محمد معین
23 خرداد 92 18:26
مبارکه تولد پسر عمو جون
همیشه به رقص و شادی عزیزم


ممنون عزیز دلم
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 92 0:39
مبارکش باشه


لطف دارید ممنونم
منا مامان الینا
25 خرداد 92 11:11
سلام
عسسسیییییسم چقدر خوشکل شده ناز گل خانومی معلومه هم خیلی خوشکل میرقصه فداااااششششششش


ممنونم خاله مهربونم خیلی خوشحال شدم که اومدید پیشمون


☆ یاسمین ☆
25 خرداد 92 11:50
عزیزم،تولدش مبارک
به به یاسمن خانوم خوشگل که تنها دخمل ناز مجلسه.چقد هم عکساش نازه.
این پارسا خان هم که طبق معمول دل میبره.ایشاله زنده باشید گلای خاله


ممنونم عزیز مهربونم
مامان نازی و یاسی
26 خرداد 92 7:54



ممنون عزیزم
مامان ترنم
31 خرداد 92 9:25
مباركه .


ممنون عزیزم