یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا (پارک)

1392/2/28 17:39
نویسنده : بابا و مامان
363 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم سلامقلب دیشب به اصرار یاسمن با اینکه هوا سرد بود رفتیم پارک البته یاسمن خانم مهمونم دعوت کرد پسر عموشم اورده بود خیلی بهش خوش گذشتهورا از سر سره بزرگه می ترسیداسترس که پسر عموش دستش و می گرفت می برد بالا با هم میومدند پایین اما دم اخریه یه جا بود بچه ها رفتند اونجا قایق سواری مهدی سوار شدیاسمن می خواست بشینه مسئو لش اومد کلی دادو بیدادکه چرا بچه ها اومدند اینجاعصبانی البته شانس ما بود کلی بچه اونجا بود اومد همه را بیرون کرد من بیرون داشتم نگاه می کردم پارسا هم اونجا بود شروع کرد گریه کردنگریه یاسمن از گریه اون گریش گرفتگریه به باباش با گریه میگفت من بزرگ میشم میام اقای پارک میشم این اقاه را میزنمتعجبخنده یه دفعه گفت ببخشید من خانم پارک میشم میام این اقاه را میزنمخنده از ترس گریه نکردنش کلی تشویقش کردیم و یواشکی می خندیدیم لبخنداومدیم بیرون می گفت باباجون می دونی من چرا گریه می کنم نادر گفت چرا بابای گفت اخه خوراکی می خواملبخند ونتیجتا خوراکی و یه ماسک برا خودش و پسر عموش خریدپارسا یادمون رفت براش ماسک بخریم وقتی ماسک و دید بیچارمون کردگریه رفتیم یکی هم براش از جای دیگه خریدیملبخندماچقلب         بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

☆ یاسمین ☆
30 اردیبهشت 92 14:59
چقد خوب که بهشون خوش گذشته.حالا یاسمن جون ناراحت نشو.آقای پارک برای سلامتی خودتون گفته ولی اشتباه کرده که سر گلای خاله داد زدهماسکتون مبارک


ممنون خاله جونم لطف دارید
مامان نازی و یاسی
5 خرداد 92 0:31



ممنونم خاله چون