یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سال 91

1391/12/30 0:00
نویسنده : بابا و مامان
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

سال 91 چه سالی بو دسالی که دوستای خوبی پیدا کردم و لحظه های خوبی باهاشون داشتم لبخندیکی از  دوستای من که هنوزم لطفشون شامل حالمه و تو وبلاگ قبلیمون هم باهاشون لینگ بودم مامان محمد معین عزیزمه دوست خوب و عزیزم که گه گداری هم فرصت داشته باشیم گپ داریمماچقلبو دوستای خوبم مامان پریسا جون که خیلی مهربونانه کمکم کردند تو خیلی از موارد که گیر بودمماچ مامان محمد و ساقی عزیزم که لطف و مهربونیشون بی اندازه بوده و هست ماچمامان درسای خوشگلم که دوست دارم همیشه بهش بگم نازی خانم که خیلی مهربون و دوست داشتنیهماچمامان اتیلای خوشگلم مهربانترین مامان دنیاماچمامان دردونه عزیزم که تو یه مسئله ای که برام پیش اومده بود با لطف فراوان راهنماییم کردند و خدا را شکر متوجه شدم باردارند و ارزوی سلامتی برا خودش و نی نی خوشگلش دارمماچمامان یاسمن خوشگلم که خیلی دوست داشتنی و مهربونهماچاز دوستان دیگم مامان طاهای عزیز(قلب مادری)ماچمامان ارینای خوشگلم که گمش کرده بودم و تازه پیداش کردمماچو دوست و همشهری خوبم مامان فریبا مامان محمد حسین عزیزماچمرجان مهربانم و عزیزمماچمامان عزیزو مهربون علی عزیزم که با علی خوشتیب همه می شناسند ماچو کلی دوست مهربون دیگم که معذرت می خوام اگه اسمشون را نیوردم اما تک تکشون را دوست دارم مامان حسنا جونمماچمامان اهورای عزیزمماچمامان مسیحا ماچمامانی کسری جونم ماچمامان محمد صادق عزیزم ماچ مامان  مهربون محمد باقر عزیزمماچمامان پرستش عزیزمماچتمام عزیزانم که لطفشون همیشه شامل حالمه و با کامنتهای زیباشون دلمون را شاد می کنندرستای عزیزم ماچببخشید که مجال نیست نام تک تکشون را بنویسم اما همتون را دوست دارم و این بوسه ها همراه با یک دنیا عشق و محبت تقدیم همه دوستان عزیزماچماچماچماچماچ......

تو سال 91 وبلاگ قبلیم که خیلیم دوست داشتمقلب و بنا به دلایلی حذفش کردمناراحت پر بود از خاطرات قشنگم اما یه طوری شده بودم در اون لحظه که حس می کردم این کارا باید انجام بدم بعدش پشیمون شدم اما چه فایدهناراحتبعدش طاقت نیوردم و همون شب یه وبلاگ دیگه درست کردم وبلاگ قبلیمون بود

f5f.niniweblog.com/که حالا باید بگم یادش بخیراز شدت ناراحتی اسم وبلاگ جدیدم را به جای stareh.setareh اما دیگه عوضش نکردم

سال 91 سالی پر از استرس برام بود استرسکه خدا را شکر در روزهای پایانی جای خودش و به ارامش داده که از این بابت خدا راشاکرم

یه دوستی ازم تو سال 91 رنجید که خدا خودش می دونه قصد رنجوندنش و نداشتم اما نمی دونم چرا ازم رنجیدناراحتارزو می کنم درکم کرده باشه و حالا دیگه با محبتی که می دونم تو دلشه بخشیده باشدم ارزو می کنم هر جا هست سالم و سلامت باشه به همراه خانواده محترمش هیچگاه محبت هاش و لطفش و فراموش نمی کنم و همینطور خاطرات قشنگش وقلب

سال91سالی بود پر از فراز و نشیب یه روزای غمگین و یه روزای شاد گذشت ارزو می کنم سال جدیدبرای همه پر باشه از شادی و شادکامی و سلامتیقلبقلبقلبماچ            بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:52
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
سال نو مبارك


ممنونم عزیزدلم
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:36
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93


ممنونم عزیزم خیلی قشنگ بودارزوی سلامتی و شادی براتون دارم در لحظه لحظه زندگیتون
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:36
ممنون عزیزم از ما هم اسم بردین


خواهش می کنم شما از دوستان عزیزمون هستید
یاسمین
28 اسفند 91 10:07
مامانی عزیز منظورت از یاسمن،یاسمینه؟
نمی دونم ما هم جزء دوستای خوب شما و گلای نازت بودیم یا نه! ولی باید بگم یکی از افتخارات من اینه که با وبلاگ خوب شما آشنا شدم
و از این که همیشه به ما سر میزنی خیــــــــــلی خوشحالم
عید شما و گلای نازت پیشاپیش مبارک
سال خوبی داشته باشی گلم





عزیزم شما یکی از دوستان عزیزمو ن هستیدخیلیم دوستتون دارم ارزو می کنم تمام لحظات زندگیتون پر از شادی و سلامتی باشه و سال خوبی داشته باشیدبا خانواده محترمون
مامان پریسا
28 اسفند 91 12:46
سلام عزیزم. من هم از این که در سال 91 دوستی به مهربونی شما پیدا کردم خدا رو شکر میکنم. و خیلی هم خوشحالم که شما دوستای عزیزم در کنارم هستید و همیشه بهم انرژی میدی.
برای شما و فرشتهای کوچولوت بهترین ها رو از خدا میخوام. ایشالله همیشه لبتون خندون باشه و هیچ غم و ناراحتی راه خونه شما رو پیدا نکنه.

سال نو مبارک باشه




ممنونم عزیزم ارزوی سلامتی و خرمی در لحظه لحظه زندگیتون براتون دارم

مامان درسا
28 اسفند 91 13:52
سلام عزیزم
مرسی از لطفت.امیدوارم سال 92 برای شما و خانواده عزیزت پر از شادی و سلامتی باشه.از طرف من بچه های نازنینت رو ببوس.


ممنونم خاله جون همینطور سالی پر از شادی برا ی شما و خانواده محترمتون
مامان محمد معین
28 اسفند 91 16:51
عزیزم منم خیلی خوشحالم که دوست خوب و مهربونی مثل شما تو نی نی وبلاگ پیدا کردم
انشالا سال جدید سرشار از عشق و خوبی و سلامتی و خوشبختی باشه براتون
عزیزم من احتمالا این سه چهار روز اول عید رو نتونم بیام و سر بزنم
از روی گل پارسا جون و یاسمن جون هزار بار ببوس
ممنوم به خاطر تمام خوبیهات دوست خوبم

ممنونم عزیزم سالی پر از شادی و سلامتی باتون ارزو دارم
مامان اهورا
28 اسفند 91 20:05
مامانی مرسی از محبتت منم خیلی خوشحالم که دوست خوووبی مثل شما دارم دوستتون دارم سال نو مبارک


خواهش می کنم عزیزم منم خوشحالم از داشتن دوستان ماهی مثل شما
اتیلا جون و مامان شیما
29 اسفند 91 2:15
سلا خانومی
خانومی مطمینی مهربونترین مامان دنیا شما نیستی و منم؟
ب نظر من شما زیباترین
با احساس ترین
عاشق ترین
مهربانترین
فداکارترین و مادرانه ترین
مادر دنیا هستید...
خدا سایه ی شما رو از سر دو تا گل زیبات و همسر عزیزت کم نکنه خانومی...
سالهای سال ب خوبی و خوشی کنار هم روزگار بگذرونید و خوشبخت باشید...


ممنونم مامان مهربون از لطفتون ارزو می کنم لحظهلحظه عمرتون پر باشه از شادی و خرمی
مامان محمد و ساقی
29 اسفند 91 23:59
سلام عزیزم
ممنون که اسم ما رو هم تو پستتون نوشتین.امیدوارم سال جدید رو با آرامش شروع کنی و با آرامش به پایان برسونی
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.
بچه ها رو ببوسین از طرف من
یه بار دیگه نوروزتان مبارک


شما از دوستان عزیزمون هستید خیلی دوستتون داریم سال خوبی را براتون ارزو میکنم
مامانی کسرا
4 فروردین 92 13:47
روزگارتون پر باشه از ردپای خدا
پر باشه از آرامش و صبر
سال نوتون مبارک


ممنون عزیزم
rasta
5 فروردین 92 23:01
سلام عزیزم اولا عید زیبات مبارک، ببخشید اگر زودتر نتونستم بیام پیشتون
ممنونم که از من هم اسم بردین، خیلی زیبا بود و نگارش خیلی صمیمی و قشنگی داشت ، من هم شما و یاسمن جون و پسر شیطونتون رو خیلی دوست دارمممممممممممممم


ممنونم عزیزم