یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

زیارت

1391/11/30 0:09
نویسنده : بابا و مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم الان که براتون  می نویسم خوشگلای مامان خوابندخواب فقط من و بابای بیداریم که بابا مشغول تلویزیون دیدنه که نمی دونم اخباره یا فوتبالبه هرحال تازه اومدیم خونه بچه ها هردو تو ماشین خوابشون برد یاسمن خانم که امروز ساعت هفت بیدار شده بود وتا ساعت 9 شب بیدار بود و هر کاریش کردم ظهر بخوابه نخوابید بهمین خاطر تمام راه و رفت و برگشت خواب بودخوابامروز به همراه مادر من رفتیم حرم جاتون خالی خیلی خلوت بود و میشد خوب ضریح و زیارت کرد راستی یه مراسم شب شعریم اونجا بر پا بود و بااین همه سرو صدا یاسمن خانم تکونم نخورداما پارسا بیدار بود و برا خودش دور میزدگه گاهی هم با لبخند خودش و می انداخت بغلم اونجا یه زوج جوانی نشسته بودندخواستند بغلش کنند یه دادی زد سرشون خجالتوای از خجالت مردم بعدم دوتا زد تو سر خودش لبخندو اومد بغلم از عصبانیت منم میزدعصبانی نمی دونم با اینکه خیلی اجتماعیه چرا بغل هیچ کس نمیره حتی نزدیکان مخصوصا اگه کسی بوسش کنه یه دادو بیدادی را می ندازه نگو نپرس گریهاما پیش همه میره می خنده بهشون به شرطی که بغلش نکنند و من نمی دونم این دیگه از چه نوعشهسوالیاد همه دوستان کردم بخصوص مامان محمد معین عزیزم که سفارش بسیار بهم کرده بودو نائب زیاره همه بودم امیدوارم شادو خرم باشید بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
30 بهمن 91 0:20



ممنون خاله جون
مامان محمد معین
30 بهمن 91 16:23
زیارتت قبول باشه گلم
ممنونم که منم دعا کردی
خوش به حالت که قم زندگی می کنی:
عیبی نداره پارسا جون گله
حتما از اون خانومه خوشش نیومده خب


ممنون شایدم اینطور بوده


مامان پریسا
3 اسفند 91 2:56
خوش به سعادتتون که حد اقل ی جایی برای زیارت دارید.

این دفعه یادت نره برای من هم یه دعای مخصوص داشته باشی که شدیدا نیاز دارم.


حتما عزیزم