یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

اتفاق...

1391/11/29 0:39
نویسنده : بابا و مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان عزیز دیروز اتفاق بدی افتادناراحت که خدا را شکر به خیر گذشت لبخند تو اشپزخونه مشغول جمع و جور کردن ظرفها بودم یاسمن یکسره سر به سر پارسا میذاشت و هر چی صداش می کردم فایده نداشت بهش گفتم مامان جون من سرم درد گرفته بس که صدات کردم و گوش نکردی یه دفعه حرفم تموم نشده دیدم یاسمن داره دستم و می بوسهماچ و معذرت خواهی می کنه که مامان دیگه از این کارای بد نمی کنم تا تو ناراحت نشی منم بغلش کردم و بوسیدمشبغلماچعیب نداره مامان جون دیگه داداشت و اذیت نکن خلاصه یاسمن رفت و این بار داداششم اورده بود و می گفت مامان و ببوس پارسا هم مثل یه سرباز اماده به خدمت اومده بود همین که برگشتم طرفشون از اون بالا شیشه مربا که تازه شسته بودم پرت شد پایین و خورد به سینگ و بعد سر پارسا جلوی پاش ریز ریز شد خدا بهمون خیلی رحم کرد که تو چشمش یا تو سرش فرو نرفت بغلش کردم بردمش بیرون طفلک ترسیده بود و گریه میکردگریهیاسمن از ترسش صداش در نمیومد خنثیهمه جاش و دیدم  خودمم تمام جونم از ترس می لرزیداسترساما خدا را شکر به خیر گذشت خدا خودش حافظ همه نی نی ها باشه خدایا عزیزانم و به خودت می سپارمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

FARIBA
29 بهمن 91 0:56
خدارو شکر بخیر گذشت.عزیزم صدقه فراموش نشه.


ممنونم عزیزم


مامان امیر مهدی
29 بهمن 91 1:35
به خیر گذشت صدقه بده عزیزم


چشم ممنونم
هیراد و عمه لیلاش
29 بهمن 91 5:47
خدارو شکر که بخیر گذشت ، خدا خودش کوچولوهارو حفظ کنه


ممنون عمه جون
مامان محمد معین
29 بهمن 91 13:14
خدا رو شکر که به خیر گذشته


ممنونم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
29 بهمن 91 13:32
خدا رو شکر به خیر گذشت


ممنونم
یاسمین
29 بهمن 91 18:14
خدا رو شکر که به خیر گذشت.الهـــــــــــی طفلکیا چقد ترسیدن.ترو خدا براشون صبح به صبح صدقه بذار


چشم ممنونم
مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:45
خداروشکر به خیر گذشت ِ
خدا خودش حفظشون کن از دست ما خارجه!


ممنون همینطوره عزیزم