یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیطنتهای محمد پارسا

1391/10/28 17:53
نویسنده : بابا و مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم الان که می نوشتم یاسمن خانم از خواب بیدار شد و اومد امروزیاسمن و محمد پارسا کمی سرما خوردند که به هر دوشون دارو دادم بهمین خاطر خوابیدند پارسا که فعلا خوابهخواب البته با بابایش یاسمن هم مشغول شرارته از صبح که بیدار شدند دوباره شروع کردند یاسمن رفته بود انبار و کلمن اب و اورده بود و پر ابش کرده بود همین که خواسته درش را بزاره دیده نیست که با داد و بیداد اومدگریه بله پارسای شیطونم در کلمن و برداشته و فرار کرده بود و وقتی بهش می گفتم بده ابجی داد میزد و نمی داد منم بهش اخم کردم به یاسمنم گفتم نگاش نکن مامان یه دفعه دیدم اومده خم شده تو صورتم می خنده لبخندمی خواستم بغلش کنم بوسه بارونش کنم بغلماچاما بروم نیوردم اومد جلوتر شروع کرد به بوس کردنم دیگه طاقت نیوردم بغلش کردم و بوسش کردم بغلماچ که یک دفعه سرم تیر کشید این پسر بلا با در کلمن کوبیده بود توی سرمآخوتازه داشتم به خودم میومدم که دیدم دنبال یاسمن کرده و یاسمن داد میزنه مامان پارسا می خواد من و بزنهگریه پارسام خوشحالنیشخندبازم دعواش کردم بازم اومد با خندهلبخند به طرفم اما این دفعه حواسم و جمع کردم بعد از چند لحظه دیدم با پیچ گوشتی دنبال یاسمن کرده و می خواد بزندش حالا پیچ گوشتی را از کجا اورده من که نفهمیدم خلاصه دنبال یاسمن کردن و جلوی تلویزیون وایستدن برای اینکه یاسمن تلویزیون و نبینه و دادش در بیاد شده از کارای روزمره پارساشده  یاسمن هم ملاحظش و می کنه طرف حسابی دور برداشته اگه بدونی چه قیافه پیروز مندانه ای به خودش می گیرهاز خود راضیخلاصه اینم از امروز ما    بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محبوب
28 دی 91 21:45
مرسی به ما سر زدین از ذوستی با شما خوشحالیم


ممنونم وهمچنین ما
یاسمین
29 دی 91 11:16
از دست این وروجکا
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 بهمن 91 2:19
ماشاا... به پارسای ورووجک می تونم تصور کنم چه اوضاعی دارین چون پرستش هم با داداشش همین کارهارو میکنه خدا حفظشون کنه مامانی دویدن با پیچگوشتی خطرناکه حواست باشه


ممنونم همه چیز و از جلوشون جمع کردم نمی دونم از کجا پیداش کرده بود