یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم

1396/9/1 1:54
نویسنده : بابا و مامان
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزممحبت خیلی دلم براتون تنگ بود دوست داشتم زودتر بیام اما خوب ای نقد اتفاقات خوب و بد افتاده که  فرصت اومدن و ازم گرفت رمز وبلاگمون را هم فراموش کرده بودم امروز به لطف مدیریت محترم رمز و پیدا کردم میام سر فرصت مثنوی هفت من کاغذ و تعریف می کنم یاسمن امسال کلاس سوم و برا خودش خانمی شده محمد پارسا هم همچنان با یاسمن مشغول خرابکاری هستند منم همچنان در حال جمع و جور کردن خرابکاریاشون  خیلی شیطونتر شدن و خرابکارتر امروز پارسا تو مدرسه گریه می کرد وقتی رفتم دنبالش می گفت یه پسر بهم زد منم فحش میوهای بهش دادم تعجبگریه می کرد و می گفت بعد که ارومتر شد گفت بگم چی گفتم گفتم گلابیخنده   ماجراها ی مدرسه اش زیاده باید بیام بنویسم  میام باز نت  کامپیوتر تموم شد هاز طریق گوشی اومدم   مطلب گذاشتم امیدوارم همه دوستان گلم شاد و خندان باشند به همراه نی نی های خوشگلشونمحبتدوستتان دارم زیادمحبت

پسندها (3)

نظرات (0)