یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزتر از جانم ...

1395/10/23 12:04
نویسنده : بابا و مامان
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز تر از جانممحبت امیدوارم خوش و خرم و سلامت باشید   وای که چقد دلم برا اینجا و درد و دل کردنامون تنگ شده خیلی دلم می خواست بیام باهاتون درد و دل کنم اما خوب نتمون تموم شد و تازه وصلش کردیم خدا را هزار مرتبه شکر روزهای که گذروندیم روزهای خوبی بودند امیدوارم برای شما عزیزانم هم همینطور باشه متاسفانه دوربینمون خراب شد و نمیتوم عکس بزارم  نبود دوربین  حس و حال نوشتن و از دم می گیره تو گوشی ادارم  اگه بشه حتما عکس برا تون می زارم دوستتون دارم امیدوارم بتونم زود زود بیام پیشتونمحبتبوس

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:31
سلام دوست گل و نازنینم بعد از مدتها هم وبلاگمون به روز شده و هم به شما سر زدم ماشاالله دختر نازت و پسر گلت چقدر بزرگتر شدن خدا برات حفظشون کنه دلم براتون تنگ شده بود عزیزم ... سعی میکنم دیگه زود به زود بهتون سر بزنم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون اومدید
خاله ی مهربون
2 بهمن 95 9:09
سلااااام عزیز دلم من بیشتر نفس