یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم...

1395/2/20 21:06
نویسنده : بابا و مامان
583 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن و دختر داییش

یاسمن با پسر خاله ها

سلام دوستان عزیز و گلم محبتبوسارزوی شادی و سلامتی برای شما دوستان عزیزم دارم محبت امیدوارم خوش و سلامت باشید بوسمن این روزا در گیر مدرسه یاسمن شدم نتونستم خوب بیام پیشتون دلم برای شما دوستان عزیزم خیلی تنگ شده  بود هر بار می خواستم بیام یه موضوعی پیش اومد و نشد بیام بنویسم امروز  فرصت کردم بیام و سر بهتون بزنم متاسفانه دوربینمون خراب شدهغمگین و هنوز نتونستم درستش کنم بهمین خاطر نمیشه عکس بزارم و از کارای این دو تا وروجک که از قبل هم شیطون تر شدند بخصوص محمد پارسا براتون بنویسم و عکس بزارم این عکسم با گوشیم گرفتم روز عروسی فهیمه عزیزمبوس بود که خیلی خیلی خوش گذشت . پارسا خیلی شیرین زبونی می کنه  و خیلی حرفهای با مزه می گه پس و پیش گفتن کلمه ها خیلی بامزست خندهو کارای عجیبش از باد خیلی می ترسه  نمی دونم چکارش کنمخطاهر ترفندیم به کار بردم فایده نداره کچلیاسمن عاققبل شده اما پای خرابکاری که پیش میاد حسابی با پارسا همکاری می کنه نمی دونید چه افتضاحی به بار اورده بودند  که مثلا کیک بپزند هر چی تو کیکشون پیدا میشد از نخ گرفته تا شیر و نخود و اوبیا و عدس و شکلات کاکائوی وووووو راستی نادرم رفته نمایشگاه و ما این روزا خیلی تنهاییم  از نمایشگاه امسال اصلا راضی نیست و می گه امکاناتش صفر متاسفانه پاش پیچ خورده و بعد از نمایشگاه باید بیاد بره عمل پاش رباط پاش پاره شده و این یکم از لحاظ روحی و ذهنی فکر من و مشغول خودش کرده خدا همه مریضا را شفا بده دوستان عزیزم سر فرصت میام پیامهای مهربونیتون را جواب می دم الان از اشپزخونه صدا میاد برم ببینم دارن چکار می کنند دوستتون دارم و ممنونم به خاطر تبریکات پر مهرتون بوسبوسمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (0)