یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

اتفاق بدی که افتاد...

1394/11/30 9:06
نویسنده : بابا و مامان
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ارزوی سلامتی براتون دارم بوسآرزوی روزهای  پر از خوشی و سلامتی براتون دارم محبت گفنه بودم زود زود میام اینجا و مطلب می زارم اما اتفاق بدی افتاد  مشغول درس گفتن به یاسمن بودم که یه دفعه پارسا با جیغ و داد اومدگریهگریه آی خون آی خون دویدم بیرون دیدم دستش پر خونهگریه  این بروجک شیطون رفته بود سراغ چاقو اونم چاقوی که اصلا ازش استفاده نکرده بودیم تیز تیز بود و می خواسته خیار پوست بکنه اونم یواشکیترسو اصلا نفهمیدم چطورآماده شدم در و بستم وقتی اومدم بیرون  دیدم کلید ندارمتعجبخلاصه دستش و 6  تا بخیه زدند و اومدیم چقدرگریه کرد گریهبماند همشم می گفت ( اتباه تردم دیده دتت نمی دنم به تاقو مامان همه تاقو هامون و بندادیم دول تاقو بده)اشتباه کردم دیگه دست به چاقو نمی زنم مامان همه چاقو ها را بنداز دور سکوت اما فرداش که رفته بودیم خونه بابا اینا همین پسر پشیمون وقتی بهش گفتم دست به کارد میوه نزن می گفت (چرا من بلدم میبه پوت بتنم )سکوتدلخور دیگه چهار چشمی  مواظبش بودم تا اینکه دیشب دستش و باز کردن بازم با داد و بیداد و گریه  گریش بیشتر از ترس بود  اونم از قیچی و تیغ جراحی خلاصه بلای به سرمون اورد که دست از همه چی شستیم و  مشغول پاییدن این پسر شیطون شدیم  عکسم ازش انداختیم تا یادش بمونه اونم با موبایل بوس متاسفانه دوربین هنوز درست نشدن و منم نمی تونم عکسهای موبایل و اینجا منتقل کنم ایشالاه به زودی میام با عکسهای جدید  دوستتون دارم خیلی زیاد و ممنونم که بهمون سر می زنید دوستان گلم زود زود میام به همتون سر میزنم و پیامهای پر مهرتون را جواب می دم دوستتون دارممحبتبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

فریده
1 اسفند 94 12:56
آخه عزیزم ، خیلی خیلی ناراحت شدم ، بخیه زدن واقعاً درد داره و آدم از دیدن گریه جگر گوشه اش واقعاً ناراحت می شه . ایشالله زود زود خوب بشه و درس عبرتی باشه واسش که دیگه بدون اجازه کاری نکنه ، البته بعید می دونه واسه این پسر شیطون درس عبرتی وجود داشته باشه . پس دعا می کنم خدا خودش حواسش به پارسا کوچولوی شیطون باشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ممنون از محبتتون
مامان راحله
5 اسفند 94 17:29
آخیییییییی.. بلا دوره ان شالله .از دست تو پسر شیطون بازم مراقبش باش عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون خاله جون چشم