یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم...

1394/11/14 8:47
نویسنده : بابا و مامان
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمبوس ارزو می کنم سالم و سلامت باشیدمحبت  بهمراه خانواده های گلتونمحبت من این چند وقتی که نبودم و در گیر کارای خونه و مدرسه بچه ها کما بیش  اینجام میومدم فهمیدم هیچ جا مثل اینجا نمیشه بهترین دوستانبوس تو دنیای مجازی اینجا هستند مامانای گل و مهربونی که باهاشون درد و دل می کنم و خیلی مهربانانه باهام همدردی می کنند ما همدیگه را ندیدیم و نمی شناسیم اما همون اندک اشنای هم دلامون را بهم گره زده  خدا می دونه یاد همه می کنم اما فرصت نمی شدبیام خدا را شکر یاسمن دیگه راه افتاده و خودش از عهده کاراش بر میاد تا می رسه مشقاش و می نویسه و رو خونیش و می کنه دیگه خیلی مامان لازم نیستخنده منم وقتم بیشتر شده و از این بعد ایشالاه بیشتر میام دوربینمون خراب شده دادم نادر ببره درستش کنه  ایشالاه با عکسهای جدید میام و به همه سر می زنم دوستتون دارم خیلی زیادبوسمحبت

 از گوشیم نمی تونم عکسها را انتقال بدم بهمین خاطر عکس جدید ندارم این پستم با عکسهای قدیمی گذاشتم آرامبوسمحبت

پسندها (4)

نظرات (7)

خاله ی مهربون
15 بهمن 94 8:07
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم بهم سر زدید
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون ما خیلی دوست داریم
مامان نگار
15 بهمن 94 8:15
خوشحالم كه مي بينم ياسمن ديگه بزرگ شده و خودش از پس كاراش برمياد .خدا كنه سال بعد كه نگار هم مي ره مدرسه نخواد كه مثل امسال همش ساپورتش كنم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالاه
فاطمه مامان گلها
15 بهمن 94 8:24
خدا حفظشون کنه بچه ها مدرسه که میرن مسیولیتشون بیشتر میشه مامان باید همش حواسش به کاراشون و تکالیفشون باشه. موفق باشید عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطفتون
مامان امیرعلی گلی
16 بهمن 94 21:39
سلام دوست گلم خوبی از خودته عزیزم . از بین دوستان وبلاگی شما خیلی به ما محبت دارین بقیه دوستان حضورشون کمرنگ شده و آپ نمیکنن البته گرفتاری زندگی زیاده ولی به همون نسبت دنیای مجازی هم گسترده شده اینستگرام و لاین و ... محلی جدید برای ثبت لحظات ولی واقعادمحیط نی نی وبلاگ یه جور دیگه دوست داشتنیه و من اینجا رو از هر جهت ترجیح میدم و خوشحالم که دوستی مثل شمام این محیطو دوست دارین و رها نکردید سالمو موفق باشین
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم خوشحالم از داشتن دوستان گل و مهربونی مثل شما
فریده
17 بهمن 94 8:11
عزیزم آرزوی من برای شما شادی و سلامتی هست . هر جا هستید و هر کاری می کنید دعای دوستان مجازی پشت سرتون هست. خدا رو شکر یاسمن جون دیگه مستقل شده . ببوس دو تا فرشته نازت رو.
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم از محبتتون
مامان راحله
17 بهمن 94 18:59
سلام عزیزم . خوبید ؟؟؟؟؟؟/ دلم براتون تنگ شده بود . خوشگل های خاله خوبن ؟ ببوسشون
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم و همینطور ما
مامان گل پسر
26 بهمن 94 8:04
سلام دوست خوبم . خوبي ؟؟ بچه ها خوبن ؟؟؟ ايشالا عكس هاي جديدشون رو ببينيم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم انشالاه امشب جدیترین عکسشون و گذاشتم