یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این روزها...

1394/11/1 9:07
نویسنده : بابا و مامان
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم روز و روزگارتون خوش و سلامت حالتون خوبه انشالاه ارزو می کنم سلامت  خوش باشید من که حسابی در گیر مدرسه یاسمن و کاراش شدم اصلا فرصت نمی کنم بیام صبح که بلند میشم در گیر تکالیف یاسمن بعدم پارسا اینق شیطونی می کنه ففرصت استراحت به ادم نمی ده خونه را تو مدتی که من و یاسمن مشق می نویسیم کن فیکون می کنه این بار تنهای خطاهمشم میگه (آبدی بدو من خته تدم تنهای ال نمیده)ابجی بدو من خسته شدم تنهای حال نمی دهکچلخلاصه همکارش که بره دیگه هیچی متاسفانه دوربین خراب شده  و اصلا خوب عکس نمی گیره همین الان گذاشتمش عکساش و بریزم تو کامپیوتر و خالیش کنم بدم نادر ببره درستش کنه قول داده بودم از دستخط یاسمن نمونه براتون می زارم اینم دستخط یاسمن پارسای شیطون هم می ره مهد اما چه رفتنی با کلی باج و اینا اونجا اینقد ساکته خانمشون همش می گه پارسا گله کاش همه بچه ها اینطور باشند خوب و ساکتسکوتاصلا بروز نمی ده چی یاد گرفته بهش می گم مامان چی یاد گرفتی می گه (هیتی اودا فقط بلا تتمه) هیچی اونجا فقط برا شکمه منظورش تغذیستهیپنوتیزماما دیدم وقتی تنهاست با خودش شعر می خونه اینقد بامزه می خونه خندهدیروز بهم می گفت(مامان تلا حیبونا تفش ندالن متلا مالمولک)  مامان چرا حیونا کفش ندارن مثلا مارمورک قه قههاخه بچه این همه حیون مارمورک بیچاره را بی کفش دیدیقه قههدیروز هم رفتم دنبالش خانمشون می گفت پارسا به بچه ها  شا دونه داده مربی ازش پرسیده از کجا خریدی محمد پارسا گفته ( از نمایتگاه غدا های تنتی)خانمشون می گفت اینقد بامزه گفت کلمات و کلی خندیدیمخنده چند روز پیشم نشسته بودم  اومد بغلم کرده و می گفت( قلبونت بتم من مامان کوبم ) من و می گی شاخ در اوردم پارسا و ابزار محبت اینطوریخندهیه روزم دیدم با یاسمن بازی می کنند به یاسمن می گفت( اگه تو کاله من هتی باید بدی قبونت بتم فدات بتم کاله مده نه کاله نیتی که امگی)قه قهه )اگر تو خاله من هستی باید بگی قربونت بشم فدات بشم خاله مگه نه احمقیقه قهه خلاصه ایت پسر حرفهای خاصی می زنه که در حال حاضر همینا یادم بود و نوشتم اینقد این اینترنت قطع و وصل میشه که ادم خسته میشه اصلا یکی از دلایل کم اومدن من همینه با اینکه پر سرعته ادم و دق می دهکچل خوب من برم بچه ها بیدار شدند تا پست بعدی سالم و سلامت و شاد باشید دوستتون دارم خیلی زیاد راستی میام به همتئن سر می زنم ممنون به خاطر کامنتهای مهربانانتون ببخشید می خواستم الان جواب بدم بچه ها بیدار شدند برم سراغشون صدای داد و بیدادشون میادآرامسوتخوش باشید و سلامتمحبتمحبتبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان خدیجه
2 بهمن 94 22:24
فریده
7 بهمن 94 8:31
آفرین به یاسمن جون چه دست خط خوشکلی داره و چقدر مرتب می نویسه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان گل پسر
14 بهمن 94 9:26
واي يادم رفت در قبلي اسممو بنويسم . مامان گل پسرم
فاطمه مامان گلها
15 بهمن 94 8:21
ماشاالله چه خط خوشکلی
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم