یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این پسر...

1394/8/17 8:43
نویسنده : بابا و مامان
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دوستان گل و مهربونمبوس ارزو می کنم سالم و سلامت باشید محبت این روزا در گیر مدرسه بچه ها هستم از نوع حسابیشخواب آلود یاسمن شیفتش گردشیه و پارسا ثابت ظهره همش خیال می کردم وقت زیادی میارم اما زهی خیال باطل که وقت تازه کمم میارمدلخور اما الان که بچه ها خوابند فرصتی شد تا بیام و بنویسم  دیروز پارسا را می بردم مهد تو راه بهم می گفت( مامان من بدولگ تم می لم وتایلای دیاد می خلم گفتم بله عزیزم گفت دیاد دیاد گفتم بله عزیزم بوس با بغض گفت( نخیل بابام بااد بله بخله همت تو خونه میکابه) تعجبخندهبیچاره بابا خندهبعدشم گفت (مامان من انداده یه دینا توت دالم تون تو همت کال می کنی خته میتی) زیبافرشتهبوساینجاست که باید بازم گفت بیچاره باباخندهدیشب با یاسمن دعواش شد و یه حرف بدم بهش زد ( بیتلبیت امق)تعجبشاکیبعدش یه دفعه شروع کرد به بلند بلند گریه کردن گفتم چرا گریه می کنی مامان گفت (من حلف بد ددم می لم جهندم)جهنم و که گفت صداش بلندتر شدگریهگریهگریهکلی صغری کبری چیدم تا یادش بره و قصه گفتم بعد گفتم بچه ها حالا بخوابیم یه دفعه ای گفت ( مامان من جهندم نمی رم)تعجبکچلیا خدا دوباره شروع شد کچلگفتم الان بیچارم می کنه اما نه خسته بود و زود خوابیدخواببوسفکر کنم می ترسه بره جهنم بزغاله بشهقه قههقه قههبهم ریختن خونه و کشفیات بچه ها همچنان ادامه داره فکر نکنید دست از کار کشیدن دیگه خیلی وقت نمی کنم ازشون عکس بگیرم د و سه بار عکس گرفتم که براتون تو پستهای بعدی می زارم شاد و سلامت باشیدبوسمحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان و بابایی دخمل بلا
17 آبان 94 11:18
از دست این پسر شیطون بلای شیرین زبون ... یعنی من که همیشه از خوندن اصطلاحات این گل پسر غش میکنم از خنده ... ببوس یاسمن جونمو و محمد پارسای بلا رو ...
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جونم
مامان راحله
18 آبان 94 17:22
اینا برای دوتا وروجک شیطون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونمخاله جون
مامان جونم
19 آبان 94 13:21
سلام چه قدر بامزه شیرین زبونی میکنه
خاله ی مهربون
25 آبان 94 16:06
فریده
7 آذر 94 8:54
کجایی خانم ؟؟؟ خیلی وقته که نیستی ؟؟؟ نگرانتم ، امیدوارم هر جا هستید شاد و سلامت باشید . از خودت بهمون خبر بده .
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم همینجا ممنون از لطفتون اینترنتم قطع بود نمیشد بیام ممنونم که جویای حالمون بودید
عشق یعنی...
9 آذر 94 11:20
من هر روز بهتون سر میزنم اما نمی دونم چرا مثل قبل حوصله نظر گذاشتن و متن نوشتن ندارم . دوست تون دارم به زودی به روزهای قبلی ام بر می گردم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ایشالاه که به زودی حوصلتون میاد سر جاشعزیزم منم بهتون سر می زدم اما نمیشه براتون کامنت گذاشت