یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روزخوب و یه پسر شیطون بلا...

1394/8/10 0:28
نویسنده : بابا و مامان
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزممحبت ارزو می کنم شاد و سلامت باشیدو خوش و خرمبوس امروز بلاخره بازم وقت شد تا بیام و بنویسم عکسهای که اون بالا می بینید برا جمعه دو سه هفته پیشه  که بچه ها با پسر خاله ها رفته بودند گردش  که حسابی بهشون خوش گذشتجشن اون موقع وقت نشد بزارم حالا عکسها را  گذاشتم یاسمن خانم اون تل و عصای جادوئیش و با صندلاش و تازه خریده که خیلیم دوستشون دارهبوس دو تا هم النگو داره  و همش با اونا مشغوله بازیه محمد پارسا طبق معمول تفنگ خریده و حسابی مشغولش کرده دیروز بردمش مغازه تا براش خوراکی  بخر م ببره مهد تو مغازه یه اقا داشت سوسیس می خرید پارسا خیلی نگا می کرد یه دفعه گفت(مامان مده توتیت دلل نداله)تعجبخجالتخندونک مامان مگه سوسیس ضرر نداره گفتم چرا اما هسیس هیچی نگوهیس  یه زیر چشمکی هم نگاه اقاهه کردم دیدم وای اخماش تو همهعصبانی اقا این پارسا ول کن نبود کلیک کرده بود رو این سوسیساکچل یه دفعه گفت ( مامان هل کی توتیت بخوله میمیله) تعجبخندهمامان هر کی سوسیس بخوره میمیره اقا من داشتم از خجالت می مردم خجالتنمی دونستم بخندم یا گریه کنم خندهخجالت پول و دادم به فروشنده و با سرعت باد از اونجا فرار کردم ترسواقاهه اصلا به روش نمیورد پارسا چی میگه عصبانیعینکوقتی اومدیم دم در همین پارسا که اقای بهداشت شده بود گفت مامان ( مهدی می گفت دلل داله الان نه اون قدیما دلل دااشمتفکر بلام می خلیتعجب مهدی می گفت ضرر داره اون قدیما ضرر داشت برام می خریسکوتتعجبخندهداشتم کتابها و وسایل یاسمن و بر چسب می زدم گفت مامان بده منم بلچسب بدنم گفتم باشه و ازم خواست رو بر چسبا اسمش و بنویسم و قتی اومدم اتاق دیدم برچسبا را رو تمام وسایل و تماملباساش چسبوندهخندهخندهامروزم داشتیم می رفتیم بیرون نادر کتش و پوشیده بود گفت فکر کنم کت دومادیه پارسا می گفت( مده شما علوسی تردید) بعدم نادر می خواست یه کت دیگه بپوشه به باباش گفته( بابا  اله نپوش یتی دیده بپوش اون و بزار بلا وقتی که خواتی دوباله علوسی کنی)تعجبعصبانیغمگینخندهاز این حرفهای بامزه زیاد می گه که فعلا همیناش یادمه و نوشتم  خلاصه روزگاری داریم می گذرونیم با این شیطون بلابوسهمیشه شاد و سلامت باشیدبوسبوس

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان امیرصدرا
11 آبان 94 17:56
سلام همیشه شاد باشید
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
13 آبان 94 16:54
عزیییییییییییییییییییییزم خدا حفظش کنه الهی همیشه خوب خوش باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم