یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

وروجکای شیطون بلا...

1394/8/1 22:29
نویسنده : بابا و مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم بوسعزاداریهاتون مورد قبول حق باشه ارزو می کنم سالم و سلامت باشیدمحبتامروز خونه بابا اینا حلیم بود و ما رفتیم اونجا خوشمزهامسال اینقد بچه ها شیطونی کرده بودند  که اخراجشون کرده بودندکچل ما که رفتیم خبری از پسر خاله ها نبود و پارسا و یاسمن غمگین شدند وقتی دیدند بچه ها نیستنغمگیند منم  فرستادمشون خونه خاله شون چون اخراجیها اونجا بودند گریهشب که رفتم دنبالشون بیچاره خواهرم چیزی  نگفت اما معلوم بود حسابی کلافش کرده بودند کچلنهدلخورکچلمتفکرکچلگریهگریهوقتی اومدیم خونه دو تا وروجکای من تو ماشین خوابیدند  یاسمن همین حالا اومد اینجا و داره یک یکی اعتراف می کنه وای که چه شیطونیای نکردندخجالتکچلفکر کنم تا مدتها روم نشه این وروجکای خرابکار و ببرم خونه خالشونخجالتالبته تنهای خونه را بهم نخریختن با اخراجیای محترم بودندمتفکراین روزا یکم حالم گرفته است گوشیم خود بخود خاموش شد و دیگه روشن نشدگریه خیلی شماره توش داشتم حالا شماره هام و گم کردم غمگینگریهایشالاه  زود گوشی بخرم و شماره های که دارم و توش سیو کنم غمگین این عکسها که می بینید برا سالهای پیش محرم هستش امسال بچه ها نبودند از شون عکس بگیرم  اگه خواستی این وروجکای شیطون و در سالهای پیش ببینید کلیک کنید  اینجا همین خرابکارا امسال خونه خاله شیطونی کردن و اونجا را بهم ریختن درست همین تعدادمتفکر

پسندها (3)

نظرات (3)

فریده
9 آبان 94 10:26
ای مامان شیطون ، خوب خودتو از دست بچه ها راحت کردی و فرستادی پیش خاله جون به نظر منم حالا حالا هاااا سراغ خانه خاله جون نرید .
بابا و مامان
پاسخ
بله اصلا روشم ندارم برم
فریده
9 آبان 94 10:27
وااااااااااااااای خدا ، چقدر یاسمن کوچولو بوده ، ماشاالله به جونش چقدر هم بانمک و ناز بوده .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله ی مهربون
25 آبان 94 16:08
خیلی باحالن
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم