یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیرین زبونیای پسرم...

1394/7/20 14:51
نویسنده : بابا و مامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم محبتارزو می کنم روز و روزگارتون خوش و خرم باشه و همینطور گلای قشنگتون سالم و سلامت باشندبوس چند روزه می خوام بیام بنویسم نمیشه چون خیلی وقت کم میارم از صبح که پا میشم جمع و جور کردن خونه و بدشم پختن غذا خستهغذا دادن به بچه ها و بردنشون به مدرسه تا میام بشینم می بینم وقت اوردنشونه حالا امروز خونه را کمتر ریختن بهم وقتم بیشتر بود این روزا محمد پارسا هم می ره مهد و سوال کردناش خیلی بیشتر شده یه روز رفته بودیم دنبال یاسمن پارسا زودتر از یاسمن تعطیل میشه بله رفته بودیم دنبال یاسمن تو مدرسشون روی دیوار نقشه ایران هست پارسا ازم پرسید (مامان تهل ما توداست) شهر ما کجاست بهش گفتم اون نارنجیست  بعد چند تا شهر و پرسید و منم بهش می گفتم یه دفعه گفت ( مامان لوی نقته دهنمم هت) مامان روی نقشه جهنمم هستتعجبقه قههقه قهه گفتم نه مامان( گفت پد کداست علاق )تعجبزیباگفت خوب بس عراق کجاست نشونش دادم گفت ( می خوام بدرک تم بلم تل بادی تفنگ بخلم تمام علاقیال و بتوشم با ابدیم می لم)می خوام بزرگ شم تفنگ بخرم برم سربازی عراقیا را بکشم با ابجیم می رمخندهخنده دو سه روز پیشم اومده خونه می گه( مامان چلا بابا موهاش تمهقه قهه گناه داله بلو بلاش بخل)قه قههقه قههکسی مو فروشی سراغ ندارهقه قهه خوب دیگه باید برم سراغ پارسا  دوستتون دارم خیلی زیادبوسبوسمحبتمحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان و بابایی دخمل بلا
20 مهر 94 17:20
خیلی بانمکه این محمد پارسا ... این حرفارو از کجا میاره میزنه ؟ طفلی باباییش ... حالا موفروشی از کجا بریم بیاریم ....
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید خاله جون
مینا
20 مهر 94 19:31
خخخخخخخخخ چقد شيطون و شيرين زبون شده اين پارساخان
مامان بردیا شیطون
22 مهر 94 14:17
بلا
فریده
26 مهر 94 12:41
امان از دست پارسای شیرین زبون ، خداحفظش کنه
الهام مامان
28 مهر 94 2:19
یعنی این تلاش شما در نوشتن تلفظهای خاص صحبت کردنه بچه هاتون منو کووووووووشته عزیزم معذرت میخوام که دیر به دیر سر میزنم ولی همیشه به یادتون هستم و قدردانه محبتهاتون همیشه خوش باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم که بهمون سر می زنید دوستتون دارم و ممنون از مهربونیتون