یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این روزها...

1394/6/16 14:33
نویسنده : بابا و مامان
1,578 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از ژستای اختراعی یاسمنبوس

اینم کیف مدرسه یاسمنبوس

داشتم عکس می گرفتم دستش و اورد جلو با چند تا خودکار متفکر

چراغ خوابی که چند روز پیش براشون خریدمآرام

پسرم تفنگش و تازه خریده می خواد باهاش بره عراقیا را بکشهبوس

سلام دوستان عزیزممحبت ارزو می کنم خوش و خرم و سلامت باشید بوسراستش من این روزا در گیر مدرسه یاسمن و کاراش هستم به خاطر این کمتر میامغمگین امروز مدرسه یاسمن جلسه بود کلی اعصابم بهم ریخت کچلمعلمشون می خواد بره حج و تا یکماه معلم ندارند و یه معلم کلاس پنجم اوردن که اصلا تا حالا کلاس اول درس نداده  و بازنشسته هستندعینک از طرفی هم روش معلمشون برا اموزش بچه ها اصلا روش خوبی نیست یا حداقل من نپسندیدم قهرموندم چکار کنم سر در گم سر در گمم  ترسوچند روز پیشم پارسا یدفعه تب کردغمگین و سه روز این طور بود و خوب شد اما دوباره پریروز بیحال شد که بردمش دکتر و دکتر گفت گلوش عفونت کردهغمگین و ادامه همون مریضیشه از دکتر قبلیش حرصم گرفتعصبانیکه چرک خشک کن بهش نداد و وقتی ازش پرسیدم که گلوش چرک داره گفت نه خیلی کمه و احتیاج به انتی بیوتیک نداره  چی بگم از دست خودم  هم حرصی بودم گریهکه بردمش دکتر عمومی و نبردمش دکتر متخصص  خلاصه دکتر متخصص هم بهمون گفت به پارسا برا سر دردش 10 سی سی بروفین بدید در حالی که من بیشتر از 5 سی سی نمی دم صبح دیدم بدنش کهیر زده و بردمش دکتر و گفت از بروفینهکچلگریهگریه ای دیگه نمی تونم بگم که از بلاهای که این چند روزه سرم اومده چقد ناراحت و درهم هستم گریهگریهتازه یه اتفاق دیگه هم افتاده یه جا قرعه کشی برامون در اومده 2 میلیون و هنوز نتونستیم بگیریمشکچلکچل به خاطر بدقولی کسای که باید پول میاوردند خلاصه چی بگم که هفته خیلی بدی را  گذروندیمغمگین امیدوارم روزهای بعدیمون با خوبی و خوشی همراه باشه برا شما دوستان عزیزم هم ارزوی خوشبختی و روزهای پر از شادی و سلامتی دارم دوستتون دارم زیاد

پ.ن. دوستان گلم به زودی کامنتهای پر مهرتون را تایید می کنم الان یکم کار دارم و به زودی میام ممنونم از دوستان گل و مهربونم که همیشه جویای حالمون هستندبوسمحبت 


 

 

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان گل پسر
17 شهریور 94 9:59
عززززززززززززززززززززززيززززززززززززززززززززز دلم ايشالا كه هيچوقت ناراحت نباشي
مامان گل پسر
17 شهریور 94 10:00
ايشالا آنتي بيوتيك مصرف كنه خوب ميشه پارسا جون
مامان گل پسر
17 شهریور 94 10:00
كيفت مبارك ياسمن جون
مامان گل پسر
17 شهریور 94 10:00
امان از دست آدم هاي بدقول
مامان گل پسر
17 شهریور 94 10:01
غصه نخور ايشالا همه چي درست ميشه .
همراه رایانه
17 شهریور 94 14:36
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مامانی کسرا
17 شهریور 94 16:39
ای داد بیداد چقدر بلا اومده سرتونُ الهی بگردم انشالله که به خیر و خوشی تموم شه الهی دوباره شاد و سرحال ببینیمتون چقدر ژستای یاسمن نازن خدا حفظشون کنه
مامان اعظم
18 شهریور 94 12:19
یاسمن جون کیفت خیلی خوشگله مبارک باشه محمد پارسای شجاع ما می خواد بره به جنگ داعشی ها. اگه سر کرده ی اون لعنت شده ها بفهمه از ترس خودکشی می کنه. محمد پارسای آریایی تبار ما ما شالله برا خودش رستمیه
مامان اعظم
18 شهریور 94 12:31
مامان عزیز بخاطر معلم یاسمن جون چقدر سخته که یک ماه نیست. شما بهتره که تو خونه خودت باهاش کار کنی
مامان امیرعلی گلی
18 شهریور 94 20:39
آخی یاسمن جون میره مدرسه چقد بچه زود بزرگ میشن ان شالله موفق باشه رخت دانشگاه بپوشه ان شاالله مشکلات زود برطرف میشه دوستم
مامان گل پسر
21 شهریور 94 10:46
آره خانومم جوابشو گرفتيم . شكر خدا مشكلي در آزمايش ها نشون نميده اما نميدونم چرا بازم شكم عرفان درد ميكنه
مامان لیلا
22 شهریور 94 18:52
یاسمن جون کیفت خیلی خوشگله مبارک باشه فدای شما دو خواهر برادر شیطون بشم من که این همه نازی
مامان و بابایی دخمل بلا
23 شهریور 94 16:40
یاسمن جونم کیف خوشگلت مبارک باشه عزیزم ... پارسا جونم انشاالله هرگز مریض نشی پسر خوبم ...
خاله ی مهربون
24 شهریور 94 19:02
ممنونم بهم سر میزنی گلم