یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز به یاد موندنی ...

1394/5/31 13:13
نویسنده : بابا و مامان
647 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم در در ورودی اکواریمبوس

این دو تا شیطون این حوضچه را پر سنگ کردندمتفکر

اینم شاهد عینی که دارند سنگ می ریزند تو حوضچه و اصلا هم نگام نمی کردند

که وایستند بغل یاسمندرسخوان

اینم یه جور کاکتوس بودآرام

این کاکتوسی که گل داده بود برام جالب بود من ندیده بودم بغلتعجبگریه

خدای کاکتوس و بغل کنی اینطوری  نمیشی اینم شکلک من گذاشتمخندونک

سلام دوستان عزیزممحبت  ارزو می کنم سالم و سلامت باشید  و روزهای خوب و خوشی را بگذرونیدبوس روز پنج شنبه ما رفتیم  مجتمع زیتون که یه محل تفریحیه گلخونه قشنگی داره  بچه ها حسابی خوشگذروندندآرام اکواریم قشنگی داشت باغ پرنده هاشم قشنگ بود انواع پرندها اونجا ازادنه اینور اونور می رفتند کوروکودیلهای کوچیک و بزرگم  اونجا بودند که برخلاف چهره وحشتناکشون خیلی اروم و بی حرکت ایستاده بودندعینک  یاسمن و پارسا حسابی شیطونی می کردند  بهمراه پسر عمه شیطونشون علی کوچولومحبتروز و روزگارتون خوش و همیشه سلامت باشیدبای بای

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان گل پسر
2 شهریور 94 8:07
بازم مثل هميشه عكس هاي خوشگل موشگل گرفتي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان گل پسر
2 شهریور 94 8:08
من كه در عمرم نديده بودم كاكتوس گل بده . جل الخالق
بابا و مامان
پاسخ
بله برا منم جالب بود
مامان گل پسر
2 شهریور 94 8:09
نميدونم اين پسر بچه ها چرا اينقد شيطونن و عاشق خاك بازي و سنگ و آجر و اين جور چيزان
مامان گل پسر
2 شهریور 94 8:10
اين پرنده هام الان دارن ميخونن كه : من يه پرنده ام ، آرزو دارم
مامان گل پسر
2 شهریور 94 8:11
واقعا كه روز به ياد موندني اي بوده ، مخصوصا با عكس و ثبت اون در وب ، اين روز به ياد موندني ، ماندگار شده . ايشالا همه ي روزهاتون خوش و به ياد موندني باشه براتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز مهربونم ارزوی روزهای پر از شادی و سلامتی براتون دارم
فریده
4 شهریور 94 9:32
منم شنیده بودم که کاکتوس گل می کنه ولی ندیده بودم که به لطف عکس زیبای شما دیدیم . چه شکلک های باحالی انتخاب کرده بودی کلی خندیدم . ایشالله همیشه به گردش و شادی بگذرونید.
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم ایشالاه همیشه لبتون خندان و دلتون شاد باشه ممنونم از مهربونیتون