یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این روزها...

1394/5/22 9:39
نویسنده : بابا و مامان
691 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزمبوس ارزو می کنم در کنار خانواده هاتون خوش و خرم و سلامت باشیدمحبت بلاخره حس اومدن اومد سراغمون و اومدم کمی بنویسم آرامالبته دوست داشتم بیام اما خوب چند وقته نه حوصله عکس گرفتن داشتم نه نمی دونم چرا بقول دوستان که می گن وب زده شده بودیم منم نمی دونم چرا دلم خواست ژست ادمهای وب زده را بگیرمخندونک البته فقط ژستش چون طاقت نمیوردم میومدم سر می زدم البته با گوشی اما سراغ کامپیوتر خیلی کم میومدم به هر حال این ویروس هم از درون ما بیرون رفت و داریم دوران نقاهتش و می گذرونیمآرام عجب ویروس بدیه این وب زدگی عصبانی دیگه اینکه چر بلاخره عکس گرفتم یاسمن خانم موهاش و بافته بود مدلشم خودش داده بود ازم خواست از موهاش عکس بگیرم و بزارم تو وبلاگشبوس  اون عکسهای پایینم مربوط به جلوی خونست که رفته بودیم بیرون دیدم نشستن رو اون وسیله ورزشیه دارن تاب می خورنخندونکاون عکس اخریه هم نمی دونم چرا اینطوری شد از عکسش خوشم اومد گذاشتمزیبا اون خونه هم با کابینتهای قشنگش برا ماست اما من خوشم نمیاد برم انجاقهر چون  مجتمع بسیار شلوغیه نمی خواد بعدشم نسبت به خونه ای که الان هستیم اگر چه شیکتره  اما کوچیکه منم اونجا طاقت نمیارم قصد فروشش و داریم  چون قسطهاشم خیلی بیچاره کنندست ماهی 750 هزار تومان سکوت رفته بودیم سر بزنیم به خونه  بچه ها جلوی همین خونه عکس گرفتنآرام دوستان عزیزم ممنونم که بهمون سر زدید و جویای حالمون بودید دوستتون دارم و سعی می کنم ایشالاه زود به زود بیام و به همتون سر بزنم حالا برم سراغ کامنتهاتا اونجای که میشه امروز تایید کنم محبتمحبتبوسبوس

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان روژینا
22 مرداد 94 10:37
ای جووووون دلم چقد بزرگ شدن هزار ماشالا چقد دلم برا جفتشون تنگ شده بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فریده
24 مرداد 94 9:29
سلام خانم ، خوبی ؟؟؟ امیدوارم دیگه وب زده نشی ، آخه ما دلمون واسه خودت و دو تا فسقلی شیطونت حسابی تنگ می شه. خانه نو هم مبارک ، امیدوارم هرچی صلاح شما و خانواده هست اتفاق بیافته . نگران قسط خانه هم نباش هر جور باشه تمام می شه .
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزمشما محبت دارید عزیز دلم ممنون از لطف و مهربونیتون
مامان راحله
24 مرداد 94 12:59
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم(برای یاسمن خوشگلم)
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جونم
مامان گل پسر
25 مرداد 94 8:12
سلام گلم . ممنون بابت خصوصي ها كه برام فرستادي
مامان گل پسر
25 مرداد 94 8:13
كابينتهاتونم قشنگه .اما درسته . جاي شلوغ زندگي سخته به نظرم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون بعله هزار و یک مشگل داره ایشالاه زود فروش بره
مامان گل پسر
25 مرداد 94 8:14
ماشالا چه ژستي گرفتن اين وروجك ها
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان زینب
29 مرداد 94 12:23
ای جونم چقدر بزرگ شدن این دوتا وروجک، دلم براشون تنگ شده بود
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم مامان عزیز و گل اخه من چطوری کامنت بزارم وبلاگت تمام رمز داره و من رمزش و ندارم
مامان اعظم
29 مرداد 94 12:51
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$ سلام خوبید بچه ها خوبن؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامانی کسرا
29 مرداد 94 14:02
آخ آخ نگووو که بد دردیه این وب زدگی من سالی ده ماهشُ اینجوریم ماهاش چقدر قشنگه ایشالله مبارکش باد مواظب خودت و خوبیات باش خانمی
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری شما
مامان گل پسر
31 مرداد 94 8:48
سلام گلم . كامنتهاي من نرسيده دستت يا نيستي تو وب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كدوم عايا؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید من تایید نکردم تا میومدم پست بزارم کامنتا را جواب بدم نمی دونم چرا اینترنت قطع می شد ایشالاه که امروز بازی در نیاره امروز اومدم تایید کنم دوستت دارم و ممنونم که همیشه کنارمون هستی
❤مامان سونیا❤
31 مرداد 94 12:19
با تاخیر و با عرض شرمندگی روز دختر بر یاسمین خانم گل مبارک باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم