یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم...

1394/4/30 7:13
نویسنده : بابا و مامان
457 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان عزیزم محبتبوسطاعات و عباداتتون قبول حق  زیباعیدتون هم مبارک باشهبوس این چند وقته حسابی مشغول مهمونداری و مهمونی رفتن بودید خسته نباشیدبوس منم خیلی کار داشتم به خاطر همین نتونستم بیام به وبلاگمون و دوستان گلم  سر بزنمخواب آلود الانم که اومدم دارم می رمخندونک  اومدم بگم که  ایشالاه داریم می ریم مسافرت به طرف زنجان برا دیدار بابا و مادر عزیزممحبت که برا تعطیلات تابستون رفتن زنجان  ایشالاه با عکسهای مسافرتمون بر می گردم پیشتون بوسآراموای دیر شد ترسومنه تنبل کارام و نصفه نیمه انجام دادم اومدم باهاتون خدا حافظی کنم و بگم خدا نگهدار به امید دیدار ارزو می کنم روزهای خوشی را پیش رو داشته باشیدمحبتبوسبای بای

پ.ن. دوستان گلم که برامون کامنت گذاشتید ممنونم از محبتتون کامنتهای پر مهرتون را دیدم اگه امروز فرصت کردم میام جواب می دم و بهتون سر می زنم اگه نه ایشالاه بعد از اومدنمون از شرمندگیتون در میام دوستتون دارم خیلی زیادبوسمحبت

پسندها (11)

نظرات (22)

مامان محمدحسین
30 تیر 94 7:56
سفرتون بی خطر... منتظرتونیم.....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان گل پسر
30 تیر 94 8:27
سلام عزيزم ايشالا كه سفر خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان گل پسر
30 تیر 94 8:28
به به ميرين ديدن پدر و مادرت ايشالا كه سايه شون هميشه بالا سرت باشه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم همکینطور سایه پدر و مادرت گلتون و همه مادرا و پدرای مهربون
مامان گل پسر
30 تیر 94 8:29
فرشته هاي نازت چيكار ميكنن؟؟؟ دلمون برا شنيدن شيطوني هاشون تنگ شده ايشالا زود بياييد و پست از عكس و شيطوني هاي بامزه شون بذاري
بابا و مامان
پاسخ
ممنونمعزیزم
همراه رایانه
30 تیر 94 9:21
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
donya
30 تیر 94 11:58
عکسا خیلی قشگ بودن.ببوسین این دوتا فرشته ی نازو جلای من. امیدوارم مسافرت بهتون خوش بگذره و به سلامت برگردین.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الهام مامان
30 تیر 94 23:53
اولا سفر به سلامت دوما چقدر صورت دخترت نازه هزار ماشالله خدا پسر خوشتیپتم حفظ کنه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
عشق یعنی...
31 تیر 94 8:47
عزیزم این شاله بهتون خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان
31 تیر 94 8:48
خوش بگذره عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه مامان گلها
31 تیر 94 17:23
سلاام خوش بگذره ان شاالله خانمی ایشالا سفر بی خطر و خوبی داشته باشید. زنجان چه جای خوبی من خیلی دوس دارم اونطرفا رو
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامانی دخمل بلا
31 تیر 94 17:55
بعضی آدم‌ها را نمی‌شود داشت , فقط می‌شود یک جور خاصی دوستشان داشت , بعضی آدم‌ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند , یا تو برای آنها ... اصلا به آخرش فکر نمی‌کنی , آنها برای این‌اند که دوستشان بداری , آن هم نه دوست داشتن معمولی , نه حتی عشق ! یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست , این آدم‌ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم , در کنج دلت تا ابد , یک جور خاص ، دوست داشته خواهند شد ...
مامان هانا و آریا
3 مرداد 94 1:48
سلاااام عزیزممممممم میبینم که یه مدت نبودم وروجکای خوشگلمون کلی آتیش سوزوندن انشالله به خوبی و خوشی برید سفر و برگردید پیشمون و عکسای خوشگلتون و ببینیم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم از محبتتون
مامان الی...
3 مرداد 94 19:24
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان گل پسر
4 مرداد 94 12:44
سلاااااااااااااااااااااااااام برنگشتين هنوز عايا؟؟؟ برگشتين و وقت نكردين آپ كنين عايا؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ایشالاه بتونم محبتتون را جبران کنم
مامان راحله
4 مرداد 94 16:35
سلام عزیزم . ان شالله بهتون خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان گل پسر
5 مرداد 94 11:57
عاغا انگار راس راسي نيومدن اينا هنوز و سفر داره خوش ميگذره ايشالا .
بابا و مامان
پاسخ
بلاخره اومدیم
مامان گل پسر
7 مرداد 94 13:26
مامان الی...
9 مرداد 94 11:49
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامانی کسرا
9 مرداد 94 22:12
انشالله همیشه سالم باشید و شاد مسافرت خوش بگذره خانم خانما چقدر عکسای بچه ها خوب شده ای ول، لباسای پارسا عالین
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامان امیرعلی گلی
10 مرداد 94 10:42
وای الهی چقد توو ایین عکسا ناناز شدن ماشالله دوست گلم ان شالله سفر خوش بگذره و بسلامتی برید و برگردید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون
همراه رایانه
12 مرداد 94 11:35
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان دو تا فرشته ناز
17 مرداد 94 13:30
سلام چه جای باصفایی رفتین سفر بی خطر انشاالله.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم