یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خرابکاری ورجکای من...

1394/4/17 10:31
نویسنده : بابا و مامان
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم محبتارزو می کنم روز و روزگارتون خوش و خرم و طاعات و عباداتتون قبول حق باشه بوسو اما بگم از این روزهامون که داشتیم با خوشی و سلامتی و بدون اشکالات فنی زندگیمون و می کردیم که یه دفعه شیطون بد جنس شیطاناومد تو جلد وروجکا و گفت مگه میشه کاری نکنید و چیزی را از بین نبرید کچلبفرمایید اتاقتون بابا و مامان هم که مشغولند و حواسشون پرت بهترین فرصته و این شد که اومدند و اتاق این ور اونر اتاق و بررسی کردندوو به این نتیجه رسیدند که بیان سراغ کامپیوتر و به قول خودشون بازی کنندمتفکر ما هم خوشحال از سکوت بچه ها با خیال راحت داشتیم  با تلویزیون جوشن کبییر می خوندیم که یه دفعه انگار  یه چیزی خرد شد مثل شکستن لیوانتعجبخطا بعد با خودم گفتم لابد دوباره این کیبورد بدبخت و جان سخت از دستشون پرت شد نیومدم اتاق و مشغول خوندن شدم که از دعا عقب نمونم اما باز دلم تو اتاق بود ترسوهمین که خواستم بلند شم پارسا با سرعت تمام اومد  و داد می زد(کامپیوتل توخت بدبخ تودیم) تعجبتعجبمنم حساس به کامپیوتر با سرعت اومدم اتاق و دیدم دود از سر و روی اتاق می بارهتعجب و بوی سوختگی همه جا را برداشته عصبانی  نادر خیلی خونسرد انگار نه انگار اتفاقی افتاده کیس و برداشت و یه طناب بهش بست و گذاشت جلوی در که صبح یادش نره ببردش تعمییر گاه  و بردش من ای حرص می خوردم عصبانیعصبانیاما خوب نمیشد کاری کرد مثل همیشه تقصییر شیطون بود و این دو تا تقصییری نداشتندسکوت شیطون چه حالی بود اونموقع داد می زد بابا من چه کارام اخهخنده خلاصه کیس عزیزمون بعد از دو روز برگشت با خسارت 100000 تومانی طبق اعلام تعمییر کاران عزیز پاورش سوخته بود حالا چرا سوخته  خدا عالمه کار شیطون بوده کار یاسمن بوده کار پارسا بوده یا شایدم کار خودم بودهسوالچشمک  ممنون از دوستان گلم که در نبودمون هم فراموشمون نکردن  دوستتون دارم و ممنونم از مهربونیتونمحبتبوس

پ.ن. دوستای گلم اینجا راجبه اون عکس بالای و نحوه ارایش مو یاسمن خواستم چیزی بنویسم آرامداشتم  دعای جوشن کبیر و می خوندم یه دفعه سرم و که بالا گرفتم این اوضاع را دیدم  یه بادباک با کشش دور سرش بود  یه قرقره ازش آویزون  یه بادکنک که برا همون کش مربوطه است پشت سرش  یه دستمال کاغذی اون ور کش یه اینه عروسکی اون وسطا و یه گوشی تلفن که به عنوان کراوات استفاده شده بود این و می گم چون یاسمن خودش گفت اینم کراواتم همونطور که تو عکس نشون میده داشتند اینم نحوه درست کردن مو دختر ما  داشتند دو تای  با پارسا بازی می کردند اینا اینجور اعجوبه های هستند که اگه چیزی پیدا نکنند برا خرابکاری و سوزوندن بلدن چطور اوقاتشون را پر کنند شده با ارایش موهای شگفت انگیزشونچشمکخنده

پسندها (4)

نظرات (15)

مینا
17 تیر 94 15:50
ای جونم عزیزم چقد این دوتا شیطونن الهی بگردم میگم حرچقد حرص شمارو در میارن این وروجکا با با شیطنتا و شیرین کاریاشون کلی میخندیم عزیزم ایشالا خدا حفظشون کنه و خودش مراقب این وروجکا باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ناهید
17 تیر 94 17:42
سلام عزیزم طاعات وعبادات شما هم قبول باشه خوبید خوشید سلامتید فدای وروجکها برم که اینبار دیگه ترکوندن می تونم درکت کنم تو اون موقع چه حالی داشتید خدارا شکر که به خیر گذشت وچیز بدتر اتفاق نیفتاد وخدارا شکر که کیستون درست شد
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه ممنونم از محبتتون
مامان ناهید
17 تیر 94 17:44
این شیطون بد جنس همه جا سرک میکشه حتی دورو بر بچه های معصوم را هم ول نمی کنه الهی ریشه کن بشی تا دیگه بچه های گلمونو فریب ندی
مامان ناهید
17 تیر 94 17:46
واااای این یاسمن چه خوب موهاشو درست کرده خخخخخ قربونشون برم حال وهوای قشنگی دارن خدابراتون نگهشون داره عز خاله رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون
دنیا
18 تیر 94 15:13
سلام عزیزم. ما اومدیم بعداز شش ماه وقفه. خوشحال میشم به وبمون سر بزنی و با کامنتای خوشگلت خوشحال ترمون کنی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 15:59
امام صادق (ع) فرمودند : مقدرات یک ساله ما , در شب نوزدهم ماه رمضان , تعیین , در شب بیست و یکم , تایید , و در شب بیست و سوم , امضا می شود ... تقدیری سراسر خیر و برکت , سعادت دنیا و آخرت , برای شما از خداوند متعال آرزو دارم ....
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم همینطور برای شما
مامان
18 تیر 94 19:35
امان از دست این فسقلی ها همه شون از دم خرابکارن.ما هم زندگی نداریم از دست وروجکمون همه چی رو داغون کرده. چه موهایی درست کرده یاسمن شیطون
مامانی کسرا
18 تیر 94 23:39
سلام انشالله خوب و خوش باشید وااای خدای من عجب کاری کردن چه خوب که نزدی نکشتیشون من اگه بودم دیوانه میشدمالبته جای شکرش باقیه که برق نگرفته شون خدا رو شکر که بخیر گذشته. التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم اره والا اما پارسا حسابی ترسیده هر وقت میاد اتاق سراغ کامپیوتر البته با ابجیش اگه صدای بشنوه که فکر کنه جالب نیست داد می زنه مامان کامپیوتر سوخت
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 9:49
سلااااااااااااااام دوستای خوب و با وفای خوووووودم حال و احوالتون خوبه ایشالله،نماز روزه هاتون قبول
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نماز روزهای شما هم قبول عزیز دلم
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 9:50
از دست این شیطونها،خودشون شیطونو درس میدن نیازی به شیطون واقعی نیستخوشبحال بچه هاتون خدایی ماشالله اینقد خونسردین
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 9:53
دلم برا شیطنت های دختر و پسر نازت تنگ شده بود و همچنین برا قصه های خودت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم منم همینطور منتظر پستهای شادت هستم عزیزم
عشق یعنی...
21 تیر 94 8:59
یه جورایی باید بگی کلااااااااااااااااا ترکوندن کامپیوترو... چه قدر به موهای یاسمن خندیدم . اینها این ایده ها رو از کجا میارن آخه
بابا و مامان
پاسخ
منم نمی ونم اینا شیطونیشون گل کنه اختراع روشهای مختلف و دارند
همراه رایانه
23 تیر 94 18:47
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان ترنم
27 تیر 94 8:54
ببخشيد. چند وقتي نبودم. فكر كنم وب زده شده بودم. البته حوادث اخير هم مزيد بر علت شده بود. ممنون بابت اينكه مثل هميشه با مهربونيهات شرمنده‌ام كردي. سعي مي‌كنم ديگه لحظات شيرين زندگي دختر نازنينم رو از دست ندم. خدا كنه همتم مثل شما بلند باشه تا بتونم همه چيزو ثبت كنم.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید ایشالاه که همیشه سالم و سلامت باشید
مامان ترنم
27 تیر 94 8:54
احتمالا كار هر كسي مي‌تونسته باشه الا پارسا و ياسمن.