یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسای پسرپلیس من...

1394/4/11 13:10
نویسنده : بابا و مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم محبتارزو می کنم سالم و سلامت باشید بوسیه روز خواهرم اومد و با هم رفتیم فروشگاه اونجا یاسمن خانم دو سه دست لباس برا خودش خرید  از جمله اون لباسی که پوشیده بقول خودش لباس صوفیای و پارسا هم لباس پلیسی  خرید زیبا نمیدونید چه حس پلیسی گرفته بود خندونکخدای تا وقتی لباس نظامی  تنش بود   تمام اداب پلیس بودن و مرتب نشستن و رعایت می کرد بوسو همش می گفت (به الزوم لسیدم) به ارزوم رسیدمبوسبوس چقد ارزوهای بچه ها شیرین و قشنگهمحبت اما لباسش و که در اورد دیگه هر کاری دلش می خواست می کرد هر چی دستش میومد پرتاب می کرد اینور اونور  یاسمن و اذیت می کرد دیدم نه خیلی داره اذیت می کنه بهش گفتم لباست و پس می دم تو پلیس نیستی که بی ادبی نهگفت( نه نه دیده نمی تونم) نه نه دیگه نمی کنم  و باز یه ده دقیقه خوب بود و بازم یادش می رفت کلا به این نتیجه رسیدم که همش لباس پلیس تنش باشه که حس مودب بودن  بگیرهشیطان البته اون موقع هم احساس می کنه باید به همه دستور بده بقول خودش قربان میشه به یاسمن می گفت( من قربان توام معمولا هر تی می دم باید اندام بدی) عینکاین تیکه معمولا  تازه یاد گرفته در هر جای به جا و بی جای به کار می بریخنده دیروز بهش گفتم مامان ببین سیم دیجیتال در اومده از جاش بیام درستش کنم تلویزیون خوب نشون نمی داد گفت ( مامان معمولا تیمش در اومده) مامان معمولا سیمش در اومدهخنده دیروزم باباش اومده در می زده در و باز کنه دستش پر بوده پارسا نمی تونسته در و باز کنه  از این ور داد می زده (بابا معمولا  دل باد نمیته) بابا معمولا در باز نمیشهخنده  شاد باشید و سلامتبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (13)

مامان راحله
11 تیر 94 13:11
مامان راحله
11 تیر 94 13:11
مبارکهههههههه خدا رو شکر که به آرزوت رسیدی
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم وقتی کامنتتون را دیدم اینطوری شدم چون تازه پست و گذاشتم و برگشتم 1 10 دقیقه من پست و گذاشتم و 11و1 کامنت شما را دیدم ممنونم که همیشه به ما لطف دارید
مامان راحله
11 تیر 94 18:16
راحله همیشه آنلاین
مامان روژینا
14 تیر 94 10:01
ای جوووونم چقد این لباس به قند عسلمون میاد خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
عشق یعنی...
14 تیر 94 11:45
الهی بگردم چه ارزوی کوچکی داشته . وای که چه قدر از تیکه کلام معمولا اش خنده ام گرفت .
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان گل پسر
15 تیر 94 13:05
معمولا سلام معمولا خوبين؟؟ معمولا خيلي وقته نبودم معمولا خيلي دلم براتون تنگ شده بود معمولا ممنون كه در مدت كم پيدايي من فراموشم نميكني معمولا دوستتون دارم معمولا دوستتون دارم معمولا
مامان و بابایی دخمل بلا
16 تیر 94 22:59
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد .... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر التماس دعا عزیز دلم ...
مامان سمیه
18 تیر 94 1:23
سلام گلم.....خدا شیطون یلاهاتو نگهداره ... بچه همینه دیگه... احتمالا یکیشون بخواد مهندس کامپیوتری چیزی بشه منم امشب 1 اتفاق عجیب و خنده دار افتاد برام که در پست جدید مینویسمش
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم منتظر دیدن پست قشنگتون هستم
مامان سمیه
18 تیر 94 1:25
مامانی کسرا
18 تیر 94 23:40
ای جااااااان لباساشون مبارک چقدرم ناز و قشنگن خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
خاله ی مهربون
24 تیر 94 21:24
ممنونم گلم بهم سر میزنی
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون خاله جون
مامان ترنم
27 تیر 94 8:55
خدا كنه يه روز يه آقا پليس خوب و نمونه بشي گل پسر شيرين زبون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان دو تا فرشته ناز
31 تیر 94 18:05
سلام یاسمن نازم خیلی نازی گلم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جونم