یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

زمین فوتبال...

1394/3/4 17:12
نویسنده : بابا و مامان
492 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن در حال پرتاب کردن کاغذهای مچاله شدهسوتخندونک

سلام دوستان عزیزم محبتآرزو می کنم شاد و سلامت باشیدبوس دیروز وقتی رفتم تو اتاق با این صحنه مواجه شدم تعجبکچللباسها  وسط اتاق و کاغذهای گلوله شده لابلاشون و یاسمن و پارسا در حال توپ بازی و خنده تعجبوقتی دیدم خوشحالند چیزی بهشون نگفتمآرام و چند تا عکس ازشون گرفتم و بعدم شروع کردم به جمع کردن عجب اوضاعی بود به یاسمن گفتم مامان کمک می کنی دختر قشنگم بوسبا کمال میل کمکم کرد اما پارسا شیطون کمک که نکرد که هیچ گفت( من استه تودم ادی توم اته ای بلش تن مامان خودش جمع می تنه)من خسته ام  ابجی ولش کن توام  خسته ای  مامان خودش جمع می کنهشاکیخنده

پسندها (6)

نظرات (6)

الــنـــازجوون
4 خرداد 94 20:17
سلام دوست مهربـــــــــــــــــونم.....واااااای ماشالله چقد شیطنت میکنن.....قربون زبون شیرین این خوشکل پسر بشم چقد شیرین حرف میزنه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 خرداد 94 9:55
سلام آبجی جون خوبید؟ انشالله شما هم سلامت وشاد باشید فدای بچه های گلم که باز شیرینکاریهاشون گل کرده و فدای شما مامان مهربون وبا حوصله هم بشم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ابجی گل و مهربونم خدا نکنه ممنونم از مهربونی و لطفی که به ما دارید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 خرداد 94 9:55
پارسا من عاشق حرفهای شکستتم
مامان راحله
5 خرداد 94 18:56
ایناروووووووو
مامان راحله
5 خرداد 94 18:56
یه لحظه میای وبم دوستم ؟ آخرین مطلب ارسالی رو بخون
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان فرنيا
9 خرداد 94 10:56
به به چه مامان پرحوصله اي ميگم حالا آن وسط لباسها را چرا ريخته بودند؟ كاغذها توپ بودند لباسها براي رنگين كردن زمين فوتبال بودند؟
بابا و مامان
پاسخ
خدای ماما اگه پر حوصله نباشم چه کنم اول اینجا لباس فروشی بود شهرداری خرابش کرد زمین فوتبال ساخت