یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دست پسر خوشگلم سوخته

1391/9/28 23:52
نویسنده : بابا و مامان
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز روز روز خسته کنندهای بود یه اتفاق بد هم برای پارسای عزیزم افتادناراحتدست پسرخوشگلم  می چسبه به بخاری و میسوزهناراحتمی خواسته بره پیش بابایش یه دفعه دستش می خوره به بخاری بمیرم طفلی خیلی گریه کردگریهاحساس می کنم مامان بدی هستم که نمی تونم خوب مواظب بچه هام باشم  مثل ادمای در مونده شدم این سرما خوردگی پارسا هم یه طرف اعصابم و ریخته به هم خدایا بچه هام را به خودت می سپارم خودت نگهدارشون باش  وسلامت بدارشون  امینبای بایاینم دست کوچولوی ناز پسرم که سوخته بمیرم الاهیناراحتماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد معین
29 آذر 91 0:47
انشالا زود زود خوب میشی عزیزم
مامانی خودت رو ناراحت نکن این اتفاقها طبیعیه پیش میاد انشالا بلا همیشه از خودت و بچه های گلت دور باشه و خدای مهربون خودش نگهدارشون باشه


ممنونم خاله جون
مامانی درسا
29 آذر 91 2:46
گاهی وقتا 4 تا چشم هم که داشته باشیم بازم این قند عسلا آسیب میبینن ....... فدای این پسری بشم من ایشالله زود زود خوب میشه .....


ممنونم خاله جونم خدا نکنه


مامان محمد معین
29 آذر 91 12:41
ببخشید یادم رفت خصوصی رو تیک بزنم


ممنونم عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 آذر 91 14:57
آخی عزیییییییییییییییزم انشاا... زود زود خوب بشی مامانی خودتو سرزنش نکن بچه ها ماشاا... عجولن خدا خودش نگه دارشون باشه بچه های برادر من همسن بچه های شمان خدایی یه مامان اعصاب فولادی میخوان تنت سالم باشه انشاا... میگذره


ممنونم
شیما جون
30 آذر 91 0:14
سلام عزیزم
قربون اون دستهای کوچولو میشم
خدایا زودتر خوبش کن
مامان جونش صدقه نداده داشتیت حتما
واسشون هر روز صبح اسفند دود کن
خودتم مقصر ندون اتفاق میوفته دیگه
راستی مامامی جون مطلب رمز دارم اشتباه نگارشی داشت بعد تصحیح و ثبت مجدد حتما رمزو میدم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم خاله جون


مامان محمد معین
30 آذر 91 1:24
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . . پیشاپیش یلدا مبارک
مامان درسا
30 آذر 91 2:14
سلام عزیزم ناراحت نباش همیشه از این مسایل پیش میاد.انشاا.. زود خوب شه این پسر نازنین.
اليسا
4 دی 91 12:40
اوووووخ من بفدات ...


خدا نکنه خاله جون