یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تولدت مبارک...

1394/2/25 7:53
نویسنده : بابا و مامان
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

مدرسه قشنگ مامانها  بغل وبلاگ قشنگ و مفید و زیبایه  که هر روز که بیام اینجا  بهش حتما  سر می زنم محبتو از مطالب مفیدش استفاده می کنم و خیلی دوسش دارم مطمئنم اکثر دوستان با این وبلاگ زیبا اشنا هستندقلب  مدرسه قشنگی  که من خودم خیلی وقت نیست باهاش اشنا شدم و تو مدرسش ثبت نام کردم اما  در حال حاضر خیلی درسهای خوب و مفیدی ازش یاد گرفتم و این و مدیون مدیران گل و مهربون و دلسوز این مدرسه زیبا هستممحبت امروز تولد یکسالگی این وبلاگ قشنگ اموزشی هستش این روز قشنگ و به خانم مدیرای عزیز این وبلاگ  زیبا تبریک می گم رو تصویر کلیک کنید تا وارد این وبلاگ قشنگ بشیدمحبت

محبتمدرسه مامانهای عزیزم تولدت مبارکمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرنيا
27 اردیبهشت 94 11:29
سلام افرين به شما شاگرد خوب كه اينطور براي معلمها و مدرسه وقت ميگذاريد من كه روز تولد مدرسه مسافرت بودم و حتي دير تبريك گفتم اما عزيزم مدرسه مون چهارساله است
بابا و مامان
پاسخ
سلام مامان گل ممنونم از محبتتون