یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این پسر شیطونم...

1394/2/5 8:30
نویسنده : بابا و مامان
750 بازدید
اشتراک گذاری

از یاسمن می خواستم عکس بگیرم یه دفعه عطسه کرد و منم  زده بودم رو دکمه

و عکس این لحظه شکار شدخندونک

سلام دوستان عزیزمبوس امیدوارم روزهای خوب و خوشی را در پیش داشته باشیدمحبت عکسهای که می بینید دیشب از بچه ها گرفتم یاسمن ازم خواست که ازش عکس بگیرم البته از موهاشخندونکدخترم این روزها منتظره که موهاش خیلی بلند بشه درست مثل دختر توت فرنگی و حتی بیشتر از اون برسه تا پاهاشبوسپارسا خیلی حوصله نداشت خیلی خسته بود از تولد پسر عموش اومده بود کلی مسخره بازی در اورد تا چند تا عکس بگیره بوسچند وقت  پیش داشتیم می رفتیم بیرون پارسا گفت (مامان من یه کپاش دیدم تو ندیدی) مامان من یه خفاش دیدم تو ندیدی گفتم نه  کاش به منم می گفتی منم می دیدم  گفت(اکه تو نبودی ) گفتم کجا بودم گفت تو تیتم بابا قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

پسندها (7)

نظرات (9)

عشق یعنی...
5 اردیبهشت 94 9:43
قبل از اینکه متن تونو بخونم می خواستم بگم ماشاله موهای یاسمن چه بلند شده. بعد دیدم که خودتون دارین در مورد موهاش میگید. چه قدر از حرف پارسا خندیدم من واقعا می مونم این بچه این حرف ها رو از کجا میاره ؟
مامان راحله
5 اردیبهشت 94 14:02
ماشالله چه موهای خوشگلی .. یعنی میشه موهای بهارم اینجوری بشه ؟ فکر نمیکنم چون از بدو تولد تا الان فقط همین موها رو داره خخخخخخخخ مامانش تو تو شکم بابا چیکار میکردی ؟ راستشو بگو زشته خجالت بکش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم نگران نباش موهای یاسمن هم خیلی بعدها رشدش خوب شد
خاله ی مهربون
5 اردیبهشت 94 18:17
salam azizam sharmande forsat namikonam ziyad sar bezanam
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون می دونم کارتون زیاده ممنونم که پیشمونمیاید دوستتون داریم
مینا
5 اردیبهشت 94 19:09
سلام عزيزم ايشالا ك خوب باشين .اخييييييي اولش ك عكسارو ديدم گفتم چقد موهاي ياسي جونم بلندوناز شده كلي ذوق كردم بعد ديدم ك خودتون نوشتين اي جونم ازجاي من ي بوس گنده از لپاي پارساجونم بكن رمزم واستون گذاشتم گلم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عزیزم چشم الانمیام ممنونم از لطفتون
مامان مریم
6 اردیبهشت 94 14:59
ماشاالله بزرگ شده و ناز
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان راحله
6 اردیبهشت 94 17:56
بابا و مامان
پاسخ
وای ممنون شرمنده مهربونیتون عزیزمممنونم
هدیه
12 اردیبهشت 94 16:22
واییییییییییییییییی قربون اون شیرین زبونیات خدا حفظش کنه براتون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 94 18:29
ماشالله به موهای این عروسک چقدر قشنگ شدن ولی بهش بگو اگه موهاش خیلی بلند شن و کوتاه نکنه قدش کوتاه میشه!جتما باید هر چند وقت یه بار موهاشُ کوتاه کنه که قدشم رشد کنه و همه مواد مغذی بدنش نره واسه رشد موهاش امان از این پارسای شیطون!شیکم بابا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون چشم ممنون از راهنماییتون
خاله ی مهربون
14 اردیبهشت 94 13:48
mamnonam golam be ma sar zadi