یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز خوب...

1394/1/13 19:55
نویسنده : بابا و مامان
479 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا قهر کردهقهر

رفت پشت ستون

اومد بیرون یه عکس ازش گرفتم

 داشتند با هم بازی می کردندمحبت

اینجا یاسمن و کفری کرده بودعصبانی

سلام دوستان عزیزممحبت ارزو می کنم روزهای خوشی را سپری کرده باشید امروز روز 13 فروردین یه دفعه ای تصمیم گرفتیم بریم جمکران جای دوستان عزیزم خالیبوس خیلی خلوت بود بچه ها حسابی بازی کردند و ما هم تونستیم راحت نماز بخونیم و اعمال مسجد و بجا بیاریم یکی دوبار یاسمن خورد زمینغمگین اخه کف حیاط لیز بود الان می گه مامان پام خیلی درد می کنهغمگین پارسا جر زن توپ و گرفته بود دستش به یاسمن نمی داد می گفت ماله منه تو نباید از من جلو بزنی عصبانیو هزار و یک دلیل بی خودی برا اینکه توپ و به یاسمن نده یکم که بازی کردن چنان داد و بیدادی راه انداختگریهکه یاسمن طفلک اومد و دیگه باهاش بازی نکرد  چند بارم قهر کرد اون عکسش که کنار ستونه قهره و یواشکی نگاه می کرد قهرتا می خواستم عکس بگیرم قایم میشدخندهتا ساعت پنج و نیم دقیقه اونجا بودیم بعدش بر گشتیم خونه  چند روز پیش داشتیم باهم تلویزیون تماشا می کردیم از این قهوه خونه های سنتی نشون می داد به یاسمن گفتم مامان یادته باهم اصفهان رفتیم تو یکی از این قهوه خونه های اینطوری دیزی خوردیم یاسمن با تعجب نگام کردتعجب و با تردید گفت بله (یه دفعه یادم اومد یاسمن اونوقت نبود  اون موقع من باردار بودم و نمی دونستم وقتی اومدم قم فهمیدممتنظر) باباش یه دفعه  گفت یاسمن اونوقت نبود که تو شکم مامان بود یاسمن گفت اره پارسا گفت منم بودم گفتم نه نبودی مامان پارسا  گفت (کدا بودم ) گفتم نبودی گفت(اهان فهمیدم تو تیتمه بابا بودم) اهان فهمیدم تو شکم بابا بودمقه قههقه قههقه قههقه قهه

پسندها (10)

نظرات (27)

کوثر
13 فروردین 94 20:00
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم اومدم
مامان راحله
13 فروردین 94 22:51
زیارتتون قبول عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان راحله
13 فروردین 94 22:51
خب راست میگه بچه تو شکم باباش بوده
باباحسين
14 فروردین 94 14:28
سلام سال بسيار خوبي را براي شما و خانواده آرزو ميكنم براي بچه هاي گلتون هم آرزوي سلامتي و شادابي را دارم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از لطفت شما
مامان کیانا و صدرا
14 فروردین 94 18:43
سلام عزیزم.سال نوتون مبارک و امید که روزهایی بس شاد و آرام و سرشار از سلامتی در انتظارتون باشه.زیارت قبول خواهروای امان از این پسری که مثل صدرای ما کفر خواهرشو درمیاره و قهرم میکنه و تازه معتقده که کیانا تو شکم باباش بوده و خودش تو شکم مامانشپارسا جون حقا که درست حدس زدی پسرم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم
مامان ساجده وسبا
15 فروردین 94 0:27
سلام زیارت قبول خوب بچه تو دل باباش بوده دیگه دختر برادر من همسن یاسمنه فک کنم چند سال پیش عکسا عروسی مامان وباباشونو نگا میکرد که یدفعه ای گفت پس من چرا نیومده بودم ایقذ سر همی موضوع گریه کرد که نگووو
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان فرشته
15 فروردین 94 13:49
سلام زیارت قبول همیشه به سفروخوشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان زهره
15 فروردین 94 20:24
سلام گلم زیارت قبول امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا کوچولوهای نازت امیدوارم سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید سالی سرشار از سلامتی ونشاط دوستتون دارم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزممنونم از محبتتون شرمنده مهربونیتون منم سالی پر از شادی و همراه با شلامتی و خوبختی براتون ارزو دارم
فریده
16 فروردین 94 10:30
سلام دوست من سال نو مبارک ، سال خوبی رو براتون آرزو می کنم ، امیدوارم سال جدید پر باشه از خبرهای خوب و شادی بخش . ببخش که دیر تبریک گفتم ، من پست های دوستان رو با موبایل می خوندم و با موبایل سخته نظر گذاشتن . چه خوب که رفتید جمکران ، قبول باشه واسه ما هم دعا کنید.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتتون چشم حتما عزیزم
مامان گل پسر
16 فروردین 94 10:34
سلام . سال نو تون مبارك . ببخش بابت تبريك ديرهنگام. امسال به خاطر شكستگي دستم حوصله هيچ كاري رو ندارم . وگرنه تصميم داشتم زودتر از اينا بيام برا تبريك
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم وای چی شده اومدم ببینم
مامان گل پسر
16 فروردین 94 10:34
دلم براتون تنگ شده
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ما بیشتر
مامان اریان
16 فروردین 94 14:15
سفر بخیر خوش گذشت جیگرای خاله...؟// خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و چهار لبخند زیبا سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون شما لطف دارید عزیزم
الهام مامان
16 فروردین 94 17:54
حسابی خوش گذشته هااااا شیطونکا مامان جان خودتو تقویت کن که آلزایمرو شدی!!!! دختر گلمون نمیخواست ضایعت کنه....آخی
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم جاتون خالی
مامان محمدحسین
17 فروردین 94 21:40
زیارت قبول ....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
18 فروردین 94 9:14
سلااااااااااااام دوست خوبم و دردونه هاش
مامانی ماهان جون
18 فروردین 94 9:15
چه عکسهای صحنه به صحنه جالب و زیبایی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
18 فروردین 94 9:15
ای داداش جر زن
بابا و مامان
پاسخ
راست راستی یه وقتهای ادم و کلافه می کنه
مامانی ماهان جون
18 فروردین 94 9:17
حتما یاسمن تو شکمت بوده یه لگد محکم زده به چار ستون بدنت که داشتی با شو شو جونت تنها تنها دیزی میخوردی از همونجا یادش مونده
مامانی ماهان جون
18 فروردین 94 9:18
اعععععععععععععع پارسا تو دقیقا کجا بودی بابا مامان اصفهان دیزی خوردن عایاااااا؟؟؟!!!!!!!!!!
ماماني
19 فروردین 94 9:03
عزیزم زیارت قبول
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان گل و مهربون
مامانی کسرا
19 فروردین 94 12:55
تو شکم بابا بودم خیلی با مزه بود، کلی خندیدم! خدا حفظشون کنه! التماس دعا خانم خانما انشالله همیشه خوب و خوش باشید و همه روزای عمرتون روز خوب باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان راحله
19 فروردین 94 18:46
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم همینطور بر شما مامان گل و مهربون
مامان هانا و آریا
20 فروردین 94 2:18
سلام عزیزم خوبید؟ شرمنده امسال هنوز نرسیدم به داستای گلم سال نورو تبریک بگم سال نو مبااارکانشالله سال خوب و پراز شادی و برکت داشته باشید ای پارسای شیطونو یاسمن عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 94 10:03
عشق یعنی:مادر...صبر یعنی:یک زن...مهر یعنی دختر...نور یعنی:خواهر...هر چه هستی!عشق یا صبر...مهر یا نور...روزت مبارک...
دنیا
21 فروردین 94 20:39
عزیییییییزم.این پارسای شیرین زبونو جای من یه بوسش کنین توروخدا و همینطور یاسمن جونو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
فاطمه مامان گلها
23 فروردین 94 8:53
سلام عزیزم زیارت قبول خوش به سعادتتون دعا کنید واسه ما هم جور بشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم انشالاه
مامان امیرعلی گلی
28 فروردین 94 21:40
به به قبول باشه خوشا به سعادتتون هروقت رفتین جمکران و حرم حضرت معصومه(س) مارو فراموش نکنین ان شالله همه ی روزاتون خوب و خوش باشه
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم ایشالاه قسمت شما بشه به زودی