یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سال نو مبارک...

1393/12/22 2:45
نویسنده : بابا و مامان
431 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان گلممحبت ارزوی سلامتی براتون دارم بوساین روزا سخت درگیر کارای خونه بودم و هستم خستهالبته میام اینجا اما سریع می رم سراغ کارها الان که ساعت 2:30 دقیقه نصف شبهخواب آلود بعد از دیدن فیلم خورشید و ماه اومدم اینجا خندونکتقریبا تمام کارای عید انجام شده فقط مونده شیشه ها که اونم کار من نیست اونا دیگه کار نادره که اگه وقت کرد بره سراغش اگه نه که اون کارم دست خودم و می بوسه کچلخدا را شکر بچه ها هم حالشون خوبهزیبا و مشغول شیطنت و شلوغ بازی و کار درست کردن برا من تو این هاگیر و اگیر کچلسرم که خلوت بشه میام به همه سر می زنم ما که برنامه ای برا عید نداریم و همینجا تو شهر خودمون جا خشک کردیمآرام البته فعلا برنامه ای نیست یو هو کار خدا را چی دیدی شاید  رفتیم  جایمتنظر  به هر حال ارزو می کنم این سالی که پیش رو داریم براتون پر باشه از شادی و سلامتی و دلخوشیبوسمحبت سالی که گذشت اتفاقات جورواجوری برامون افتاد تلخ شیرین و تلخ ترینش از دست دادن عموی عزیزم بودگریهگریه که خیلی ناگهانی و باور نکردنی بودگریهگریه  اما خدا را شکر اتفاقات خیلی خوبی هم داشتیم از اون جمله خبر بارداری دوستان عزیزم  که خیلیاشون تو وبلاگاشون نا امیدی موج میزد اما خدا را شکر لطف الاهی شامل حالشون شد و نی نی های خوشگلشون اومدن پیششونجشنجشن ایشالاه همه  منتظرا به ارزوی دلشون برسند همچنین دوست گلم رزا جون محبت یه اتفاق خوبیم که افتاد ازدواج فهیمه عزیزممحبتجشن بود که ارزو می کنم خوشبخت باشه و خوش و خرم و سلامت باشهزیبا  یه اتفاق خوب دیگه ای هم که افتادسلامتی خواهرم عزیزممحبت بود که چشماش ناراحتی پیدا کرده بود جشنکه خدا را شکر الان خیلی خیلی بهترجشن دانیال عزیزم چشماش خیلی بهتر شدبوس و اتفاق به یاد ماندنی و خوب دیگه برنده جشنواره شدیم اونم خیلی اتغاقیآراماشنای با دوستان گل و جدیدم که اسم نمیارم تا یه وقت اسم کسی فراموش نشه منم شرمنده بشممحبتبوسدوستتون دارم و خوشحالم به خاطر داشتن دوستان گلی مثل شما  و همچنین دوستان عزیزم که از شروع وبلاگمون با ما بودند ممنونم از محبتتون و دوستتون دارممحبتبوس که الان همینا یادمه ایشالاه سال اینده هم پر باشه از شادی و خوشی برای ما و همه دوستان عزیزم محبتبوس ایشالاه فرصت شد با یه پست جدید میام پیشتون اگه که نه ایشالاه تو سال جدید با یه پست94 نود و چهاری در خدمت دوستان گلم خواهم بود پیشاپش سال نو را بهتون تبریک میگم و آرزوی روزهای شاد و پر از خوشی و خوشبختی براتون ارزو دارم محبتمحبتبوسبوس

پ.ن. راستی سال پیش  در همین موقعها اشنا شدم با خاله مهربون که خیلی بهمون محبت داشتند و قالب وبلاگمون هم توسط ایشون درست شده هر دو تا وبلاگمون که همینجا یکبار دیگه از محبت و مهربونیشون تشکر می کنممحبتمحبتبوسبوس با کلیک روی خاله مهربون وارد وبلاگ قشنگشون بشیدمحبتبوس

پسندها (6)

نظرات (7)

اقازاده
22 اسفند 93 15:57
سلام خدا را شکر که سال 93 برات پر از خوشی بود انشالله همیشه بچه هات زنده و سالم و سایه آقای خونه بالای سرتون انشالله سال جدید پر باشه از خوشی برات
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مینا
22 اسفند 93 20:03
سلام عزيزم ببخشيد چندوقته كم بهتون سرميزنم مشغله درسيم خيلي زياده. ايشالا سالي پر ازشادي منتظرتون باشه و هرچي كه سال93 نتونستين بهش دست پيداكنين سال 94 قسمتتون بشه. ياسمن جون و محمدپارساي نازمو ازجاي من ببوسسلام خاله مینای عزیز ممنونم از مهربونیتون
مامان راحله
23 اسفند 93 0:07
سلام عزیزم ... ان شالله که همراه با خانواده سال خیییییییییلی خوب و پر برکتی رو در پیش رو داشته باشید .. این دوتا وروجک هم همیشه سالم باشن و برات شیطونی کنن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما همیشه به ما لطف دارید شرمنده این همه لطف و مهربونیتون هستم
فریده
23 اسفند 93 8:15
خدا رو شکر که تعداد خبرهای خوب و خوش خیلی بیشتر از خبرهای بد بود . امیدوارم سال 94 هم براتون پر از خبرهای خوب باشه . پیشاپیش سال نو مبارک .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت دارید همینطور سالی پر از شادی بر شما دوست گلم
مامانی کسرا
24 اسفند 93 5:14
انشالله هميشه خوب و خوش باشيد. سالي پر از سلامتي و عشق واستون ارزو ميكنيم بهترينها از آن شما و كوچولوهاي عزيزتون از طرف من و كسرا ببوسيدشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون
فاطمه مامان گلها
24 اسفند 93 12:45
سلام خصوصی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 8:01
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم سالی پر از شادی و سلامتی دارم