یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز قشنگ...

1393/12/15 18:20
نویسنده : بابا و مامان
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزممحبت ارزومی کنم همیشه خوش و خرم و سلامت باشید امروز صبح رفتیم بیرون تا برا محمد پارسا یه شلوار بخریم و بلاخره  خریدیم زیباموقع بر گشت رفتیم امامزاده شاه سید علی که از نوادگان حضرت ابوالفضل العباس هستند خیلی حرم با صفای دارند آرامرفتیم اونجا  نماز خوندیم و اونجا چند تا عکس از بچه ها گرفتم یه دختر کوچولو بود که شکلات پخش می کرد طفلک دختره پلاستیک  شکلات و اورد جلوی دو تا پیرزن اگه بدونید انگار اون دو تا از قحطی اومده بودند تعجببیچاره دختره چشماش هفت تا شد گفت ببخشید می خوام به همه بدمکچلخجالت  گفتند باشه صبر کن ول کنم نبودند تعجبیاسمن و پارسا هم داشتند با تعجب نگاشون می کردند که چرا اینا دارند این همه ور می دارند جدا اگه  می تونستند همش و می گرفتند می ریختند تو کیفشونخنده بعد   دختر ه اومد پیش ما گرفت یاسمن یکی برداشت و پارسا اومد بر داره دو تا اومد دستش یکیش و گذاشت سر جاشبوس این بچه عقلش بیشتر از اون دوتا ادم بزرگ بودمحبت منم کلا بر نداشتمآرام بیچاره دختره با دلهره ترسوجلوی همه شکلات می گرفت البته  بودند از قبیل امساله همعصبانی حالا هی من بگم تلویزیون جنبه بد اموزی داره این که بدترهترسو  خلاصه اونجا نماز خوندیم و اومدیم تو ماشین که بودیم پارسا می گفت(مامان پسلا تر بادی می لند ) مامان پسرا سر بازی می رند منم می گفتم بله مامان همه می رند  گفت( تل بادی ته دولیه )  سربازی چه جوریه منم می گفتم  سر سره داره تاب داره  پارسا ایجوری بودتعجبکچل (نه) منم گفتم که چرا از ابجی بپرس می گفت( ادی که نمی ره )من :چرا مامان ابجی بیشتر از تو رفتهآرام یاسمن و صدا کردم تا بهش بگه شهر بازی چه شکلیه درسخوانکه یاسمن متوجهم کرد پارسا چی می گفته من چی فکر کردمقه قههخنده  وقتی نگاش کردم گفتم بمیرم مامانمحبتبوس زد زیر گریه ( همش تغصیل تو من و ادیت تردی )  همش تقصییر تو بود من و اذیت کردیگریهخلاصه اینقد ناز ش و کشیدم تا یادش رفت آرام و همش تو حس سربازی و سربازی رفتن بود و تفنگ به دست بوسمحبت

پسندها (10)

نظرات (18)

فریده
16 اسفند 93 7:44
جالب بود منم از این مدل خانما زیاد دیدم ، آدم دلش می خواد سرشون رو بکنه. من یه زمانی سوار خط واحد شده بودم یه خانم جلو ایستاده بود و تخمه می شکست و پوست ها رو می ریخت روی زمین ، زیر پاش پر بود از پوست تخمه ، هر چی نگاش کردم که خجالت بکشه انگار نه انگار . بالاخره هر کسی سطح فرهنگ و شعورش رو نشان می ده . آفرین به پارسا و یاسمن که با اینکه بچه هستن و شکلات دوست دارن بازم تحت تاثیر قرار نگرفتن. اماکن زیارتی که می ری ما رو فراموش نکن.
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره عزیزم این واقعا نشان دهنده سطح فرهنگ ادمهاستممنونم عزیزم
اقازاده
16 اسفند 93 9:53
الهی قربونش که از آلان به فکر سربازیه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
آقا زاده
16 اسفند 93 9:55
آره ابجی بعضی ها از آدم ها اینجورین فکر میکنن با دوتا یا چند تا شیرینی خیراتی سیر میشن فدای بچه های گلت که عاقلتر از اونا بودن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون خاله جونم از مهربونیتون
عشق یعنی
16 اسفند 93 10:08
واقعا مگر یه بسته شکلات چه قدر می خواد قیمت داشته باشه که بعضی ها این جوری رفتار می کنن که اینگاری تو عمرشون ندیدن . واقعا متاسفم هنوز بعضی از مردم ما به بلوغ فکر نرسیدند الهی بگردم این پسر ز حالا به فکر سربازی رفتنه
بابا و مامان
پاسخ
همین و بگو اصلا بقول دوستان خوبه پیرزن هستن حالا ببین جون بودن چه می کردندخدا نکنه خاله جون مهربونم
مامان ترنم
16 اسفند 93 11:48
بازم خوبه ياسمن متوجه شده وگرنه ...
بابا و مامان
پاسخ
اره بخدا
مامان راحله
16 اسفند 93 17:12
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
الهام مامان
16 اسفند 93 18:16
چه کار حرص دراری انجام دادند....آخه واسه شکلاتم ندید بدید بازی درمیارند...خوبه پیرزنند و واسشون خوب نیست باریکلا به خانوم خانوما و آقا پسره گل و با ادبم
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره ممنونم خاله جون
مامانی ماهان جون
17 اسفند 93 11:57
سلام دوست خوبم،یاسمن جان و محمد پارسای نازنینم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید
مامانی ماهان جون
17 اسفند 93 11:57
به به مبارکت باشه شلوارت خوشگل پسر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامانی ماهان جون
17 اسفند 93 11:59
اگه سربازی اینجوریه به تفسیر شما منم میخوام برم سربازی
مامانی ماهان جون
17 اسفند 93 12:00
چه عکسهای خوشگلییییییییییییییییییی،زنده باشین الهی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 18:50
سلاااام شلوار نو مبارک محمدپارساجون سربازی... تاب و سرسره داره عزیزمممممممم پارسا کوچولو چقدر ناراحت شده
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جونم بله طفلکی اعصابش داغون شده بود ممنون از مهربونیتون
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 18:51
بعضیا واقعا نمیدونم چرا این مدلین، بیچاره دختر که شکلات پخش میکرد
بابا و مامان
پاسخ
بله منم دلم بهش سوخت فکر کنم دیگه هیچ وقت نخواد ازاین کارا و بکنه
مامان امیرعلی گلی
18 اسفند 93 13:11
آفرین بچه های باادب بزرگترا گاهی باید از بچه ها یاد بگیرن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان امیرصدرا
19 اسفند 93 9:17
سلام دوست خوبم حالتون خوبه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون اومدید
مامان راحله
20 اسفند 93 13:39
__________________¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶__¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶_____¶¶¶¶¶____¶¶ ______¶¶¶___¶¶¶¶________¶¶_¶¶¶______¶¶¶ ___¶¶¶_¶¶¶¶______________¶¶_______¶¶¶ ¶¶¶_¶¶¶¶________________¶¶______¶¶¶ ¶¶¶¶_________________¶¶¶_____¶¶¶ ¶¶________________¶¶¶_____¶¶¶ ¶¶_____________¶¶¶_____¶¶¶ _¶¶________¶¶¶¶____¶¶¶¶ __¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶ ___¶¶_¶¶¶¶___¶¶¶¶ ____¶¶_____¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶____¶¶¶¶ ¶¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶_____________________________¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶___________________________¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶_________________________¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶_______________________¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶___________________¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶_______________¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 اسفند 93 21:31
سلام مامانی کوچولوهای نازی دارید خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون عزیزم
خاله ی مهربون
25 اسفند 93 11:53
سلام عزیزم سال خوبی پیش رو داشته باشید
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم همینطور شما خاله جون مهربون