یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوستان گلم ...

1393/12/9 17:16
نویسنده : بابا و مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

این محمد پارسا یعنی داره چکار میکنهسوالخندهمن الان دیدمخنده

سلام دوستان عزیزممحبت اومدم پست تولد یاسمن و بزارم و عکسها را  اول رفتم وبلاگ قشنگ  مدرسه مامانها و اونجا یه پست طولانی گذاشتم الان دیگه خیلی خسته شدم خواب آلودخیلی زود شاید امشب شایدم فردا صبح میام پست تولد و با عکسهاش می زارمآرام الان هم نادر تو راهه و داره میاد منم باید برم حسابی خودم و خسته از کار خونه نشون بدم خدای صبح خیلی کار داشمخواب آلود از ساعت 2 به اونور اومدم و داشتم پست اشپزی میذاشتم آرام خب پس باید حسش وبگیرم چشمکدست همه دوستان گلم و می بوسم بوسبرا تبریکات و کامنتای قشنگشونزیبا و به زودی به همه سر می زنم و کامنتهای قشنگتون  را تایید می کنم دوستتون دارممحبت و ممنونم و به خودم می بالم برا داشتن دوستان گل و مهربونی چون شما دوستتون دارم خیلی زیادبوسمحبت

پسندها (5)

نظرات (2)

اقازاده
9 اسفند 93 18:10
آخ جون تولدتولدت هزاران بار مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آجی محمدمهدی
10 اسفند 93 5:51
امروز برایت اینگونه دعاکردم!خدایا بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او پس قرارده بی نیازی درنفسش !یقین دردلش اخلاص درکردارش!روشنی دردیده اش!بصیرت درقلبش و روزى پر برکت در زندگیش آمین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم