یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یکی از این روزها...

1393/11/20 17:57
نویسنده : بابا و مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

تو اوج حسهخنده

خیلی رفته تو حس رقصیدن این پسر کلا خوب حس می گیرهخنده

سلام دوستان عزیزمبوس ارزو می کنم در پناه حق سالم و سلامت باشیدمحبت عکسهای بالا را نیم ساعت پیش از بچه ها گرفتم داشتند با اهنگ وبلاگ امیر حسین جان که اهنگ تولدش هستش می رقصیدند خندهیاسمن یه دفعه رفت تو حس ژست گرفتن و عکس گرفتنآرامبوس اون عکسهای پایین هم برا چند روز پیشه خونه مادر بزرگشون بودیم نادر رفت نماز بخونه یاسمن و پارسا با پسر عموشون رفتن با بابا نماز بخونند فقط پارسا را تو عکس دومیه ببینمید که هر چقد حواس یاسمن پرته تو حس نمازهخندهبوسمحبت

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان ناهید
20 بهمن 93 21:57
سلام عزیزم خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه ها خوبن؟ فداشون بشم چه حسی دارن این بچه ها من بودم کلی می خندیدم آخه می تونم تصورشو کنم اون موقع چه حرکاتی از خودشون نشون می دهن
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان ناهید
20 بهمن 93 21:57
فدای نماز خوندتون خاله جون قبول باشه
بابا و مامان
پاسخ
شرمنده محبتتون خاله جون خدا نکنه
مامان ناهید
20 بهمن 93 21:59
یعنی پارسا عجب حسی گرفته ویاسمن رو چنان تو فکر غرق کرده قربون هردوتاییتون خاله عاشقتونم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
دنیا
21 بهمن 93 6:45
فداتون بشم با اون نماز خوندنتون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم
آقا زاده
21 بهمن 93 8:10
فدای نماز خوندنش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون
فریده
21 بهمن 93 14:00
واقعاً چه ژستی گرفته ، این معلومه از اون پسر مومنا می شه ، ماشااله
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه مامان گلها
22 بهمن 93 2:20
عزززیییزم چقد بچه ها معصومند ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان کیانا و صدرا
22 بهمن 93 17:59
بهترینها را برایتان از خداوند منان خواهانمشادمان باشید و دلارام
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از محبتتون عزیز دلم
عشق یعنی
23 بهمن 93 9:17
الهی بگردم چه قدر این عکسی که دارن نماز می خونن قشنگه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان نگار
23 بهمن 93 9:21
عكسا خيلي قشنگ بودن خانمي .مخصوصا تو حس بودناشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آجی محمدمهدی
23 بهمن 93 19:10
عاشقتونم بااون نماز خوندتتون..
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 93 9:49
سلام صبح به خیر خوبید بچه ها خوبن؟ سلامت وشاد باشین
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم صبح شما هم بخیر ممنونم که بهمون سر زدیدارزوی سلامتی برای شما دوست گلم خانواده محترم و فرشته های قشنگتون دارم
♥ نیکتا ♥
24 بهمن 93 17:26
چه خواهر برادر نااازی ماشاالله راستی به منم سر بزنید آپ شدم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم چشم اومدم
مامان اعظم
30 بهمن 93 16:07
سلام ماشالله چه بچه های نازی دارید خدا براتون نگه داردشون. تقریبا نصف پستای وبلاگ قشنگتون رو دیدم و لذت بردم موفق و پیروز باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون