یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

برای محمدطاهای عزیزم ...

1393/11/8 14:02
نویسنده : بابا و مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

روی عکسم کلیک کنی میای پیشمونبوس

 

سلام عزیز دلمبوس خوشگل و نازممحبت پسر طلای منبغل این من و با اجازه مامان گل و مهربونت می نویسمخجالت خیلی خیلی عزیز و دوست داشتنی هستید برام هم شما هم مامان گلتبوس اونروزای که انتظارت و می کشید چند بار با هم صحبت کردیم خیلی مامان گل و مهربونی داری عزیزم از وقتی باهاش صحبت کردم خیلی ارامش پیدا کردم محبت ممنونم مامان عزیز و مهربون محبتعزیز دلم فرشته قشنگ و طلایبوسمحبت ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشی  به همراه بابا و مامان  گلت عزیزمبوس این و بدون که همیشه به یادم می مونی خوشحالم که  یه اتفاق خوبی افتاد و طالع قشنگت تو یه جا هر دو مون را در کنار هم قرار دادجشن و به خاطر وجود نازنینت یکبار هم شانس به من رو کرد دوستت دارم و محبتت و هیچ وقت فراموش نمی کنم می دونم دل کوچیک و مهربونت   باعث برنده شدنمون شدهبغل فرشته طلایبوسبوس ایشالاه همیشه تو زندگیت برنده و سربلند باشی و باعث شادی دل  بابا و مامان گلت بشی دوست دارم خیلی خیلی زیادبوسبوسبوسمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

فریده
11 بهمن 93 9:48
ماشالله چقدر نازه ، خدا واسه مامان و باباش نگهش داره
بابا و مامان
پاسخ
ماشالاه ممنون از محبتتون خاله جون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 بهمن 93 23:20
سلام عزیزم خوبید؟ بچه های نازتون خوبن؟ راستش من وقتی این پست را خواندم زیاد متوجه موضوع نشدم این بود که پست قبلی را هم خواندم ویه سر هم به وبلاگ کوچولوی ناز زدم بعد متوجه شدم که چه خبره آخه من مدتی که نت نداشتم جریان مسابقه وبرنده شدن را تا حدودی اطلاع نداشتم وحالا خیلی خوشحالم که شما دوتا تو نی نی وبلاگ درخشیدید انشالله همیشه ودر همه مراحل زندگی بدرخشید وموفق باشید خیییییییییییییییییلی زیاد خوشحال شدم وبهتون تبریک میگم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
16 بهمن 93 12:41
تولدت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون تولدم نبودا متن خوندی خاله