یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دوست عزیز وبلاگیمون...

1393/10/4 14:16
نویسنده : بابا و مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ارزوی سلامتی براتون دارم بوسامروز رفته بودیم  مغازه  اونجا یه خانم دیدم صدام می کنه وقتی برگشتم خانمه گفت شما مامان یاسمن و محمد پارسا هستید فرشته های ناز شوکه  شده بودمتعجبسوال یعنی کی بود گفتند من مامان امیر حسین هستم تازه فهمیدم این خانم با اون چهره مهربونش مامان امیر حسین جان هستند محبتطبق معمول هول کردم و خجالتخجالت و نفهمیدم چی می گمخجالتبعد که داشتند می رفتند از پشت امیر حسین عزیزم و دیدم دلم می خواست بغلش کنمبغل بوسش کنمبوس فکرشم نمی کردم اینقد کوچولو باشه فکر می کردم قدش بلند تر باشه دستش د تو دست بابا بود و منم نتونستم برم ببینمش بعدم اینقد غصه خوردمخطا کاش موقعیت بهتری بود و میشد بیشتر ببینمشون هم اینکه نمی دونستم امیر حسین جون هم اونجاست بعدا فهمیدم این فرشته کوچولو هم اونجا بوده فرشته یاسمن می گفت مامان من این پسره که رفتی تو وبلاگشون و دیدم کلاه طوسی داشت  داشت به کارای من و داداش می خندید بوسمحبت  ایشالاه بشه تو یه موقعیت بهتر عزیز دلم و مامان مهربونش و ببینم متنظر مامان مهربون و امیر حسین جان دوستتون داریممحبتبوس

امیر حسین عزیزم لطفا کلیک کنید

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان امیرحسین
4 دی 93 16:23
سلام عزیزم .از اینکه تونستم امروز ببینمتون خیلی خوشحالم.راستش رو بخواهید منم هول شدم اصلا نتونستم خوبباهاتون صحبت کنم.امیدوارم بتونیم تو یه موقعیت بهتر همدیگرو بازم ببینیم.یاسمن عزیزو پارسای گلمو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون و همچنین ایشالاه به زودی
مامان امیرصدرا
4 دی 93 17:39
سلام چه اتفاق جالبی
مامان
5 دی 93 1:53
چه اتفاق با مزه ایی.یعنی میشه منم یه روزی عروسمو داداششو اتفاقی ببینم.اخه عروسم که وفا نداره پسرمو ول کرده رفته.خخخخ
بابا و مامان
پاسخ
وای نه من که همیشه پیشتونم خاله جونم
مامان ناهید
5 دی 93 9:59
سلااااااااااام خوبید؟؟؟؟؟؟؟ چه اتفاق قشنگی خدای من، منم چقدر ذوق کردم منم ارزوی قلبیمه که دوستان خوبم شما چون ماهم را ببینم اینطوری خیلی اتفاقی باشه هنوز خاطره ش قشنگتره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشلاه ما هم خیلی دوست داریم شما و گلهای قشنگتون و ببینیم
مامان گل پسر
6 دی 93 1:40
به به چه دیدار جالبی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریده
6 دی 93 8:33
چقدر باحال چه دنیای کوچکی داریم ما .
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره عزیزم
مامان ترنم
8 دی 93 8:26
چه جالب . خوب شايد اگر منم بودم هول مي‌شدم. آخه ادم انتظارشو نداره. منم با خيلي از همشهري‌هام تو وبلاگ دوستم ولي تا حالا نشده همديگه‌رو بيرون ببينيم.
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه که همدیگه را به زودی ببنید