یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این پسر شیطون من...

1393/9/27 11:03
نویسنده : بابا و مامان
348 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داشت می گفت (تون ته  دوت دالم)بغل

ببین چه دو دستی چتر و چسبیدهبوس

سلام دوستان عزیزمبوس ارزوی سلامتی براتون دارممحبت امیدوارم خوش و سلامت باشید بوس دیروز مشغول  کارام بودم  اومدم دیدم پارسا این بلا را سر خونه اورده بدبو طبق معمول وقتی بهش گفتم چرا روزنامه را پاره کردی جواب داد(تونته دوت داتم) سکوت وقتی خواستیم بریم  دنبال یاسمن هوا افتابی افتابی پارسا گیر داد چتر و با خودش بیاره هر چی گفتم لا اقل بازش نکن گوش نکرد نه همچین دو دستی چسبیده بود که  مبادا از دستش بگیرمخندونک دیروز ظهر یاسمن و نادر و پارسا خوابیده بودند خوابمنم داشتم بافتنی می بافتم دیدم ساعت 5 شده هنوز خوابند یاسمن یه دفعای بیدار شد و  اومد اتاق من  رفتم باباش و بیدار کردم پارسا همچنان خواب بود گفتم نادر بیدارش کن شب نمی خوابه بیچارمون می کنه نادر با مهربونی گفت بابا بابا جون پاشو  پارسا:( نمی کام اکتاپوس) نمی خوام اختاپوستعجبتعجبقه قههنادر بیچاره جا خوردتعجبقه قههگفتم مامان اخه چرا به بابا می گی اختاپوس ناراحت میشه می دونید چی گفت گفت(اکه  مو نداله متل اکتاپوت) اخه مونداره مثل اختاپوسقه قههقه قههقه قههقه قهه

بیچاره نادر قه قههقه قههگل بود به سبزه هم اراسته شدقه قههقه قههقه قههقه قهه این بچه ما ها را به چه شکلای که نمی بینهقه قههیعنی یاد صورت نادر می افتم اون لحظه قه قههقه قههقه قههقه قهه

پ.ن. اینم اون شالگردنی که مشغول بافتنش بودمخندونک

پسندها (5)

نظرات (21)

مامان جونی
27 آذر 93 18:44
آفرین مامان هنرمنداز طرف من این محمدپارسای ناقلا رو بچلونش هروقت میام اینجا کلی شاد میشم اینام برای یاسمن جون خوشگل وخانوووووووووم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همیشه لبت خندان باشه عزیز دلم
مامان ساجده وسبا
27 آذر 93 21:10
بنده خدا آقا نادر ...بچه بزرگ کن اینجوری هم بهت بگن این حرفای بچه ها بعضی موقع ها هم لجتو در میارن هم کلی میخندوننت چه شال خشملی خیلی قشنگ بافتی بانووووو منم پارسال همین مدل برا شوبرم بافتم راستی این وبلاگه سبا خانمه یادم نیس آدرسشو دادم بهت یا نهsabaima.blogfa.com
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اومدم گلم
آقا زاده
28 آذر 93 8:23
ماشالله زنده باشن بچه های گلت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
اقازاده
28 آذر 93 8:25
میگم ای کاش منو میدید ببینم رو من چه اسمی میزاره
اقازاده
28 آذر 93 8:26
اونوقت اینقد میچلوندمش تا سیر شم
خاله ی مهربون
28 آذر 93 18:34
جالب بود.خخخ
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم
مامان گل پسر
29 آذر 93 8:59
خيييييييييييييييلي خنديييييييييييييييييييدم . پسر شيطون و بلا چه حرفها كه نميزنه . اختاپوس خيييييييييييييييييييييلي جالب بود . نميتونم جلوي خنده ام رو بگيرم
بابا و مامان
پاسخ
خدای منم یادم می افته همینطور می خندم
مامان گل پسر
29 آذر 93 9:00
شالگردن هم عالي شده . عاااااااااااااااااااااااااااالي
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیزم
عشق يعني ...
29 آذر 93 10:47
وای خدای من این شیطون از کجا این حرف ها رو میاره ؟؟؟ اختاپوس ؟؟؟؟؟ شال گردن ات فوق العاده شده آفرین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله ی مهربون
30 آذر 93 2:59
سلام گلم خوشحالم بیدارید.بوووووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم از شنیدن خبر بارداری الناز جون ذوق زده شدم خوابم نمی بره قبلشم داشتم بافتنی می بافتم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
30 آذر 93 13:30
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد...... دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟ گله هارابگذار! ناله هارابس كن! تابجنبيم تمام است تمام!! مهرديدي كه به برهم زدن چشم گذشت.... ياهمين سال جديد!! بازكم مانده به عيد!! اين شتاب عمراست ... من وتوباورمان نيست كه نيست!! زندگي گاه به كام است و بس است؛ زندگي گاه به نام است و كم است؛ زندگي گاه به دام است و غم است؛ چه به كام و چه به نام و چه به دام... زندگي معركه همت ماست...زندگي ميگذرد... زندگي گاه به راز است و ملامت بدهد؛ زندگي گاه به ساز است و سلامت بدهد؛ زندگي گاه به ناز است و جهانت بدهد؛ چه به راز و چه به ساز و چه به ناز... زندگي لحظه بيداری ماست زندگی میگذرد زندگی همهمه ی مبهمی ازخاطره هاست ...هرکجاخندیدیم....هرکجاخنداندیم...زندگانی آنجاست میان همهمه برگ های خشک پاییزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی… روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ! ” یلدا پیشاپیش شاد و مبارک باد “
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم کجای مامان دلم براتون تنگ شده چرا وبلاگتون را حذف کردید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 3:17
سلام عزیزم خوبید خوشید نمی دونی چقدر دلم براتون تنگ شده بود مخصوصآ برا شیطنتهای بچه های نازت با گوشیم هم نمیشد بیای نمی دونم سرعتش کم بود سایت ووبهارا کامل باز نمی کردحالا که اومدم دیدم شکر خدا حالتون خوبه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوشحالم که بازم اومدید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 3:18
فدای پارسا جون یشم که چه بامزه حرف می زنه یعنی من مردم از خنده از حرفهایی که نمی دونم چطور یهو تو ذهنش تداعی میشه خخخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتت عزیز دلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 3:19
به به هنرمند هم که هستید چه شال خوشگلی بافتید دستتون درد نکنه حالا برا کی هست؟ مال هرکی هست مبارکش باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم این یکی برا محمد رضاست یکی برا محمد حسین و یکیم برا محمد صادق بافتم حالا مونده پارسا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 3:25
نیمه شبتون خوش بازم میام فاطمه دستشویی داره باید برم بچه هارا ببوسید
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان
1 دی 93 12:37
عزیزم جانم فدای تو بشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون از محبتتون
رزا
1 دی 93 15:30
عزیزم ببخشید نتونستم بهت سر بزنم سخت مشغول دانشگام وروجکات خوبن؟؟؟؟؟؟انشااله همیشه شاد باشین و مثل همیشه التماس دعای شدید
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا را شکر که حالتون خوبه ممنونم خوب هستند و مشغول شیطنت
مامانی کسرا
1 دی 93 18:48
ای جاااان آقا پارسای شیطون و باهوش خدا حفظش کنه انشالله. دست گل مامانی هم درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
اقازاده
4 دی 93 13:27
آره عزیز متوجه شدم ممنون
بابا و مامان
پاسخ
خوشحالم عزیزم موفق باشی