یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این روزها...

1393/9/18 0:39
نویسنده : بابا و مامان
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

این بافت دست اول من شال گردنی برا یاسمن حاصل دست رنجمخندونک

اینم یه شالگردن دیگه که در دست تولیدهخندونک

اینم یه دستکش نصفه کاره در دست تولیدزیبا

اینم سفارشیا  خندونک

اینم خوشگلای من  امسال  حرم امام رضابوسمحبت

سلام آرامدوستان عزیزمبوس یه چند مدته حضورم کمرنگ شده که سعی می کنم پر رنگترش کنم تا دو سه روز اینده بلهآرام از اونجای که بنده شرمندهخجالت تا حالا بافتنی بلد نبودم و میل و بافتنی که تو دست خانمها می دیدم و می گفتم ای بابا اینام بیکارن برن از بازار حاضریش و بخرن این همه وقتشون را تلف می کنند  غافل از اینکه   یه روز به این جماعت می پیوندمزیبا یه  روز یاسمن اومد و گفت مامان ببین زن عمو برا مهدی بافتنی بافته چرا تو برا من هیچی نمی بافیسوال منم که می خواستم کم نیارم گفتم من وقتش و ندارم مامان جونراضی خندونکاما درخواست  یاسمن برا بافتن یه چیزی براش تمومی نداشتسوت  و این  باعث شد که منم تصمیم بگیرم بافتنی دستم بگیرم و برا یاسمن خانم یه شال گردنی ببافمخندونک و از اینترنت محترم و جاری گرامی کمک گرفتم و یاد گرفتم چطور میل و کاموا دستم بگیرم و تو یه عملیات انتحاری شروع کردم شال گردن بافتن و شال یاسمن و بافتم جشنحالا توجه کنید که چقد مشتری پیدا کردمکچل محمد پارسا گفت(بلا منم ابیت و بباف)گفتم چشم پسرم برا شما پسرونش و  می بافم که مشتریای بعدی بعد از  دیدن شالگردن یاسمن اومدن محمد صادق محمد رضا محمد حسین البته اینا پیشرفته تر فکر کردن و دستکشم خواستندتعجبهیپنوتیزم منم خاله مهربونزبان نتونستم نه بگم  این چند وقته پس اندازم و بردم مغازه و همینطور کاموا خریدمراضی حالا چند روزه مشغولم اما اون وسطا میام اینجا سر میزنم و جویای حال دوستان گلممحبت هستم و به زودی کامنتهای پر مهرتون را تایید می کنم برم یه عکسی از شال یاسمن و شال گردنی که الان دستمه با دستکش نیمه کاره  و کامواهای که خریدم بگیرم تا مدارک لازم را برا موجه کردن این روزا که کمتر اومدم داشته باشم دوستتون دارم و به زودی به همتون سر می زنمبوسمحبت

 

پسندها (11)

نظرات (25)

مامان گل پسر
18 آذر 93 7:50
مشتري بعد هم منم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم در خدمتم
مامان گل پسر
18 آذر 93 7:51
ايول بابا تو پس كازه كاري و اينا رو بافتي ببين اگه اوستا بشي چيا ميبافي . خيلي قشنگه گلم دستت درد نكنه و مبارك ياسمن جون باشه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آقا زاده
18 آذر 93 10:20
ماشالله چه زرنگ تشریف دارینچه کامواهای خوشرنگی مبارکه
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم دعا کن به جای رسونمشون
مامان رویا
18 آذر 93 11:05
چه هنرمندین بااااانو ماشالله منم میخواااماااا
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف دارید خواهش می کنم عزیزم شما امر بفرمایید
مامان امیرحسین
18 آذر 93 11:32
سلام خانمی. مبارکشون باشه خیلی خیلی قشنگند.آفرین به این مامان هنرمند وزرنگ.کوچولوهای ناز وخوشگلو ببوس.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از مهربونیتون دلم براتون تنگ شده بود
مامان راحله
18 آذر 93 11:56
آفرین مامانه هنرمند
بابا و مامان
پاسخ
شما محبت دارید عزیزم
ابجی سجا
18 آذر 93 14:33
خييييييلي قشنكه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ابجی سجا
18 آذر 93 14:33
صبر کن عشق که شکل گرفت لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار! آن وقت با من باش ، همیشه ی من …
ابجی سجا
18 آذر 93 14:34
ابيم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان
18 آذر 93 15:08
سلام ای بابا منم مشتری شدم خو یه فکر کن مامان یاسمن واقعا خسته نباسی خیلی زیبا شد ه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما امر بفرمایید در خدمتم
عشق يعني ...
19 آذر 93 9:51
منم مييييييخوااااااااااااااااااااااام خانم هنرمند راستي مگر شما مشهدي هستين ؟ دلم براي حرم پر ميكشه خيلي وقته نرفتم با اين كه فقط ده دقيقه باهاش فاصله دارم چه قدر كم سعادت شدم
سميه
19 آذر 93 14:21
چه مامان هنرمندي من که کيف کردم
مامان امیرعلی گلی
19 آذر 93 15:52
به به به مامان هنرمند یه دستی هم رو سر ما بکش واقعآ لذت داره بچتو با هنر خودت بپوشونی
مامان امیرعلی گلی
20 آذر 93 0:59
خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیرصدرا
20 آذر 93 6:43
سلام به به مامان هنرمند مطمئن هستی که تا حالا میل به دستت نخورده
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما لطف دارید
مامان آرش وآیناز
20 آذر 93 10:44
به به مامان هنرمند خیلی قشنگن حتما یاسمن کلی خوشحال شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آرش وآیناز
20 آذر 93 10:45
خصوصی گلم
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم
خاله ی مهربون
21 آذر 93 7:53
سلام خیلی خیلی زیبا شده گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان کیانا و صدرا
21 آذر 93 10:40
بابا اگه بار اولی هستی آفرینمبارک بچه ها جون باشه
بابا و مامان
پاسخ
محبت داری ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
21 آذر 93 16:28
به به چه کار قشنگی دست گلتون درد نکنه خانم خانما
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان
21 آذر 93 22:46
به به چقدر قشنگن.من که یکمی بلدم.این مدل پیچ پیچی رو بلد نیستم.خیلی با استعدادی خانمی افرین
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف داری ممنونم عزیزم
مامان ترنم
25 آذر 93 9:50
ماشاا... به اين مامان هنرمند. حالا خوبه اولين بارتون بوده و اين همه قشنگ شده. مشتري‌‌ها هم گواه كيفيت بالاي كارتونه.
فریده
25 آذر 93 10:44
منم مشتاق شدم بافتنی کنم ، رفتم یه شال و کلاه واسه پرهام بگیرم می گه 60 هزار تومن!!!!!!!!!!!! خیلی هم ساده بود .
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 12:58
به به به دستت درد نکنه مامانی ناز و مهربووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 12:59
بچه ها خیلی مبارکتون باشن..
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون