یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجرای امروز...

1393/9/11 14:40
نویسنده : بابا و مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داشت خر می کشیدقه قهه

اینم سالن پر از اب آرام

سلام دوستان عزیزمبوس امیدوارم خوب و سلامت باشید محبت امروز بعداظهر که رفتم دنبال یاسمن پارسا گفت تفنگ آب پاشم ببرم گفتم باشه به شرطی که تو خونه نیاریش تو راه یکسره آب پاشی می کرد تا رفتیم یاسمن و اوردیم همینطور لونه بیچاره مورچه ها را شلیک بارون کردآرام تا اومدیم وقتی رسیدیم خونه گفت من اینجا بازی می کنم تو سالن گفتم باشه  اما اب نریزیا بای بای داشتم لباس عوض می کردم دیدم یاسمن بهش می گه تو کفشای همسایه اب نریز زشته دعوات می کنند دیدم پارسا می گه (باته تو تفش مامان می لیزم)دلخور دویدم کفشم و نجات بدم دیدم تو سالن چه خبره خم شده بود داشت پادری را خیس می کرد گفتم چکار می کنی گفت (دالم خل می تشم)  قه قههدارم خر می کشم حالا چرا خر می کشید من نفهمیدم یه دفعه اب و گرفت طرف من و اب پاشی کرد  بهش گفتم نباید این کار و بکنه سالن کثیف میشه که یاسمن خانم چادر به سر دوید بیرون که (سجادبشین خونه بچه خوبی باش مامان بره کاهو بخره سبزی بخره)خنده پارسا جو گیرم زودی گفت (باته مامان پتل خوبی میتم اگه گلگه اومد با تفنگم می تشمش)آرام یه دفعه پارسا  اب و پاشید تو صورتم و دادزد (مامان بدو گلگل و تشتم)گریه

 

پسندها (9)

نظرات (17)

مامان
11 آذر 93 14:46
ای جان چه عکسهای قشنگیییییی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
11 آذر 93 14:48
کفش های پر آب همسایه، چه شود. خوبه یاسمن جلوشو گرفت. پسر شیطون.دختر شیرین زبون میبوسمتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامان راحله
11 آذر 93 16:36
خر میکشم
عشق يعني ...
11 آذر 93 17:04
واي خداي من مردم از خنده خدا حفظ شون كنه براتون چه قدر شيرين زبون و با مزه ان
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
ابجی سجا
11 آذر 93 17:59
دوستی گلی است که فقط در دلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی
فریده
12 آذر 93 9:11
پارسای شیطون بلا پس آقا گرگه هم شدی
•♥مامان متین♥•
12 آذر 93 13:40
سلام خانومی خوبین؟ ماشالا به این شیطونا خاله قزی رو با اون چادرش...خخخخ اوخی عزیزم پسملی شیرین زبون...داره خر میکشه...اونم خر آبی...خخخخخخخخ همیشه شادوسلامت باشین
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از محبتتون
معصومه
12 آذر 93 20:30
nazan ina bekhodaaaaaaaaaaaaaaaa rasti boro khososii
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:12
حالا چرا خر مي كشيد ؟ خخخخخخخخخخخخ حتما واس خودش دليلي داره .
بابا و مامان
پاسخ
نمی دونم خدا را شکر من و به اون حیون تشبیه نکرد بازم گرگ بهتره
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:13
ماجراهاي شماااااااااااااااا خيلي جالب و قشنگ ميشن
دنیا
13 آذر 93 21:43
fadaye sheytanatat
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم از مهربونیت
مامانی کسرا
14 آذر 93 10:23
اي جانمخدا حفظشون كنه انشالله هميشه شاد و سلامت باشن خر ميكشيد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
14 آذر 93 23:39
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود ماشاا... به دسته گلهات عکسهای نازشون رو دیدم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم که اومدید عزیزم
فریده
15 آذر 93 10:32
از این تفنگ ها خیلی دوست دارم واسه پرهام بخرم ، ولی می ترسم دیگه زندگی واسمون نزاره . هزار تا بوس گنده واسه هر سه نفرتون. خانم خانما کم پیدا شدی
بابا و مامان
پاسخ
اره مامان نخر خریدی بذار تو ماشین خونه نیار بیچاره میشی ممنونم از محبتت عزیزم عزیز دلم مشغول بافتنی هستم اومدم توضیح بدم
مامان امیرصدرا
15 آذر 93 15:36
سلام دوست خوبم خدا حفظشون کند خوشحال میشم به من هم سر بزنید
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشم اومدم با سرعت نور
اقازاده
16 آذر 93 13:58
خدا نگهدارشون .خو ابجی میزاشتی آب بریز ه تو کفش همسایه چکارش داشتی بچه را
بابا و مامان
پاسخ
وای نه مامان شما هم
مامان آرش وآیناز
20 آذر 93 10:57
عجب ماجراهایی داری با این دوتا وروجک خدا حفظشون کنه