یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

و...

1393/8/23 9:35
نویسنده : بابا و مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا داره تلویزیون تماشا میکنهخندونک

اینجا من موندم این دختر چرا داره با تعجب نگاه این وروجک می کنهزیبا

شکر و خالی کرده بودند تو ابی که تو کاسه اورده بودند که سر رسیدم وای اگه اون کاسه پر شکر و می ریختن رو فرش چی میشد ترسو

یاسمن یه تور بر داشته بود بسته بود پشت سرش و می گفت من پرنسسمآرام

زبونم مو در اورد بس که گفتم برید عقب تلویزیون ببینید نه به اون کله پا شدنش نه به این از جلو

نگاه کردنشکچل

اگه گفتید یاسمن داره به چی نگاه می کنه نم کلی فکر کردم تا فهمیدمخندونک

سلام دوستان عزیزمبوسا میدوارم روز و روزگارتون به خوشی و خرمی بگذرهمحبت  دیروز صبح یاسمن و پارسا داشتن حلیم می خوردند منم رفتم سراغ کارام  وقتی اومدم اتاق خدا بهم رحم کرد رسیدمترسو دیدم یه کاسه آب آوردن گذاشتن تو سفره من و که دیدن فرار کردند تعجبگفتم یعنی چرا در رفتن بازم چکار کردن اینور اونور نگاه کردم دیدم  جا شکری که پر بود خالیه خالیه گفتم لابد ریختن زیر سفرهکچل نگاه کردم خبری نبود داشتم فکر می کردم یعنی کجا بردنبی حوصله  صدای پارسا اومد که میگفت  (بدم ) بگم  یاسمن بهش میگه نگو نگو هیساما پارسا گوش به حرفآبجیش نمیداد  گفت ( ما یه کالی تردیم ) ما یه کاری کردیم تعجبمنم نگران ترسونگاش می کردم گفت (تتلو لیختیم تو اب ) شکر و ریختیم تو آبشیطان گفتم کدوم آبعینک گفت ( تو اون کاته) تو اون کاسه  تازه چشمم افتاد به کاسه دیدم وای کاسه تا نصفه پر شکره کچل بر گشتم بگم چرا عصبانیدیدم نیستن فرار کرده بودن کاریش نمیشد کرد خوشحال بودم کاسه رو زمین نریخته بودخطا جمعش کردم و بعدش صداشون کردم اومدن اتاق  بعد دیدم یاسمن یه تور بسته رو سرش و می گه من پرنسسمبغلاونم تور مشگیآرام و پارسا هم اومد رفت کله پا شد و تلویزیون تماشا می کرد آرامخلاصه اینکه جلوی یه خرابکاری بزرگ و گرفتم سوتمحبتبوس

پسندها (6)

نظرات (20)

مامان راحله
23 آبان 93 15:17
یاسمن به چی نگاه میکنه؟!!!!!!!!!!!!!!!
بابا و مامان
پاسخ
اگه گفتی مامان
مامان هانا و آریا
24 آبان 93 3:22
مردم از خنده مامانی یاسمن جون شما بدون تور هم پرنسسی عزیزممم من فکر کنم یاسمن به تورش که نیست نگاه میکنه هااان خوب عاغا کنجکاو شدممم به چی نگاه میکنههه
بابا و مامان
پاسخ
افرین مامان باهوش
مامان فرنيا
24 آبان 93 12:11
من بگم به چي نگاه ميكنه؟ به دنباله تور روي سرش درسته؟
بابا و مامان
پاسخ
افرین مامان
مامان فرنيا
24 آبان 93 12:12
من مطمئنم اين بچه هاي شما اخرش توي صنايع غذايي يك كاره اي ميشن با اين همه اختراعات و قاطي كردنها
✗﹃رویــــا﹄✗
24 آبان 93 16:14
سلام مامانی اول ممنونم که به فرشته های منم سر زدی بعدشم اینکه یاسی جونم چی رو داشت دید میزد؟فک کنم یه حشره کوشولو دیده بود مث مورچه اره؟؟؟؟؟؟ مامانی دسته گلات خیلی نازن اسپند یادت نره
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم ممنون از سلام عزیز دلم حضورتون و ممنون از محبتتونچی و دید میزنه
مامان راحله
25 آبان 93 0:01
من که نفهمیدم ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم داشت دنباله تورش و نگاه می کرد ببینه تا کجاست
مامان پریسا
25 آبان 93 1:19
ان شاء الله چشم خدا بهشون باشه، شاد و سرزنده باشند این دو تا دسته گلای بازیگوشمون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از دعای قشنگتون
مامان زینب
25 آبان 93 1:30
ای جونم فداشون بشم دلم براشون تنگ شده بود.عاشقتونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
25 آبان 93 9:20
خدا رو شكر كه زود رسيدي . وگرنه يه فرش شستن حسابي رو دستت مي‌موند از دست اين دو تا وروجك. حالا ياسمين به چي نگاه مي‌كرد؟
بابا و مامان
پاسخ
به تور پشت سرش نگاه می کرد
مامان و باباي محمدباقر
25 آبان 93 13:00
از این خراب کاریا که زیاده... بازم خدا بهت رحم کرده نریختن رو فرش... بعضی وقتا محمدباقرم از این کارا می کنه... ولی خب چه میشه کرد بچه اس دیگه
خاله شيدا و روشا
26 آبان 93 12:17
سلام ماماني من همه نظرها رو خوندم و فهميدم ياسمن به چي نگاه ميكنه،بگم؟؟ قربون تلويزيون نگاه كردن پارسا برم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون خاله جون
مامان ناهید
27 آبان 93 0:07
بازم شیطنتهاشون نمی دونی چقدر عاشق کارا وکارخرابیشونم فداشون بشم وفدای یاسمن با اون تور پرنسسیش خیلی با مزه ان خوب دوستان گفتن یاسمن به چی نگاه می کن قربونش برم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتتون خاله جونم
مامان نگار
27 آبان 93 8:42
خيلي وقته كه نبودم دلم براي همتون تنگ شده بود .مخصوصا شيطونيهاي اين دو تا وروجك
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید ممنونم از محبتتون
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 10:09
سلام دوست عزیز خوبی میشه بری این سایت باید عضو بشی تا بتونی رای بدی هم به بردیا رای بدی هم عکس بزاری ما بهش رای بدیم http://narmtar.ir/festival/Images/16?sort_type=new یکی اسمش بردیا-یکی عشق پدر صفحه اوله جدیدترین عکس ها ممنون
بابا و مامان
پاسخ
الان عزیزم می رم
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 10:11
وای که چقدر بلان اینا بردیا هم میره توی تلوزیون فداش بشم که چقدر این پارسا بامزس فدای 2تاشون بشم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم خدا نکنه خاله جون
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 10:11
خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
چیزی نیومده مامان جون
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 10:12
توی پست بالا هر کاری کردم نشد نظر بزارم ایشالا بلا دور باشه مادر شوهرت خوب شه شما هم از این همه استرس و دلواپسی بیای بیرون توکلت به خدا باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان گلشيد
27 آبان 93 11:28
خدا الهي صبرت بده خواهر با اين دوتا وروجك فكر كنم ياسمن جون به خاطر مدرسه رفتن يه ذره لاغرتر شده نه؟ اما ايشالا كه هميشه سالم و سرحال باشن و در حال بدي كردن كه وقتي خدايي نكرده مريض ميشن دنياي آدم از جهنمم بدتر ميشه دوتاشون رو از طرف من ببوس عزيزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم یاسمن سیستمش لاغره اما کلا غذا کم می خوره از وقتی می ره مهد یکمم اون وسطا سرما خورد اینم مزید بر علت شد ممنونم از محبتتون عزیزم
معصومه
27 آبان 93 18:27
چند وقتی نبودم ماشالله این بچه ها چه نازتر شدن و تغییر کردن الهی چشم بد دور باشه ازشون
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیزم
مامان ساجده وسبا
28 آبان 93 13:18
سلام ای بچه های شیطون تلویزیون نگا کردن پارسا رووووو خوب خاله اینجوری همچیو برعکس میبینی که
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جون