یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

اینم راز کشف خون ...

1393/8/17 8:05
نویسنده : بابا و مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمبوسارزو می کنم در پناه حق سالم و سلامت باشید محبت حالا ببینید یکی دیگه از خرابکاری این دوتاوروجک از یاسمن پرسیدم مامان این چیه درست کردید شما که زیر انداز انداختید روش نقاشی بکشیداون کاسه چیه  سوالیاسمن گفت مامان اون کاسه کاسه خونه درست کردیمتعجبتعجب  بفرما راز تهیه خون هم کشف شد کمی ماست کمی رب بهمین سادگی کچلعصبانی( اینم فکر کنم اثرات دیدن فیلم مختاره اولش که خون می پاشه بالا)متفکر

بهش گفتم خوب چرا کاغذا را قیچی کردید گفت اول دادش قیچی کرد منم دلم خواستهیپنوتیزم رفتم سراغ پارسا مامان این چه کاریه کردی گفت(ادوم کال) کدوم کاردلخور گفتم این ورقا را قیچی کردی  خیلی قاطعانه گفت(بلو ادیتم نتن کال دالم) تعجبخندهبرو اذیتم نکن کار دارم اخرشم خونه را به این روز انداختن و رفتن پی کارشون اما از حق نگذریم این بار یاسمن تو جمع کردنش خیلی کمک کرد اینم یه ماجرا از این دو تا وروجکمحبتبوس

پسندها (5)

نظرات (15)

فریده
17 آبان 93 9:46
از دست این دو تا وروجک باهوش . خدا حفظشون کنه و عمر با عزت بهشون بده
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از مهربونیتون
مامان راحله
17 آبان 93 18:19
وااااااااااای عجب شیطونایی ... خوب شد گفتید خون از چی تشکیل شده
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 18:53
خخخخخخعاغا میگم یه زنگ بزن سازمان انتقال خون گزارش بده اونام در جریان باشن چلا بچه کال داله ادیتش می تونی؟عزززیزززم خدا ایشالایبهتون بیشتر بده از این کشفیات و کال ها!!!! ماچچچچچچچچچچچچچچ
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:24
خیلی کاراشون با مزست
آقا زاده
18 آبان 93 15:18
مامان بردیا شیطون
18 آبان 93 20:04
ای جاااااااااااااااانم من که هر وقت میام این شیرین کاریای وروجکا رو میبینم کلی ذوق میکنم فداشون بشم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون از محبتتون خاله جون
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 13:46
وای راز کشف خووووووون این پست باید به دقت بررسی بشه ،دوستون دارم و به زودی پس فردا میام پیشتون،فردا ماموریت هستم امروزم نتم داره میپره دیگه شرمنده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاه به سلامتی
مامان فرنيا
20 آبان 93 13:16
خيلي وقت بود پيشتون نيامده بودم واقعا كلي انرژي ميگيرم با خواندن اين شيطنتها خدا بهتون قوت بده هميشه ميگن بزرگه به كوچيكه ياد ميده اينبار برعكس شده كوچيكه به بزرگه اموزش داده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:49
قلبون این طلز حف زدن محمد پالسا بسم من..اودوم کال
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:49
دست دخملی درد نکنه که هم همکار داداشیه تو خرابکاری هم همیار مامانه تو نظافت
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان زینب
25 آبان 93 1:35
مامانی چرا پارسارو اذیت میکنی کال داله.فداش بشم من.قربون اون فکرشون که خون درست کردند.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان ترنم
25 آبان 93 9:23
يعني راز كشف خون همين بوده؟؟؟ چه آسون. واقعا آفرين به اين همه خلاقيت اين دو بچه. ماشاا.....
مامان ناهید
27 آبان 93 0:17
ای جااااانم حسابی سریال مختار روشون اثر گذاشته خخخخخخخخخ ای خدا نمی دونم این مختراعات از کجا به ذهنشون می رسه من که گفتم اینها بالاخره مخترع میشن وتو دنیا می ترکونن حالا ببین وتماشا کن راستی من دیگه بدون ترجمه حرفهای پارسا را خوب می تونم بفهمم