یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز قشنگ...

1393/7/25 16:52
نویسنده : بابا و مامان
992 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزممحبت ارزو می کنم خوش و خرم و سلامت باشید محبتامروز صبح رفتیم امامزاده مبرقع فرزند بلا فصل امام جواد (ع) هستند حرمش خیلی باصفاستزیبا  امروز کتابی که راجبه این مکان مقدس بود و می خوندم نوشته بود امام زاده موسی مبرقع چون برقع به صورت می زدند معروف به  لقب مبرقع  شده اند  ایشان از همسر دوم امام جواد  هستند چون همسر اول ایشان خواهرزاده مامون بود و چون نازا بود  یه همسر دیگه بر گزیدند که از شهر بین افریقای جنوبی و اندلس امده بودند بسیار زیبا و باکمال بودند و باتقوا جوری که از زنان بهشتی محسوب می شوند از ایشان دو فرزند پسر امام هادی (ع) و امام زاده موسی مبرقع به دنیا امدند  و  در این مکان چهل تن از فرزندان و نواده های امام جواد مدفون هستند که اونجا معروف شده به چهل اختران که من خودم فکر می کردم البته تا امروز این طور فکر می کردم که چهل نفر از دختران  نواده های امام جواد اونجا هستند اما امروز فهمیدم منظور از چهل اختران چهل ستاره درخشان هستش نه چهل دختر خندونکمتاسفانه یادم رفت از اونجا عکس بگیرم اما اینجا پارسال که رفته بودیم چند تا عکس گذاشتم اینجا کلیک کنید بعدش اومدیم  هوا بارونی بود اما هنوز  بارون  شروع نشده بود  رفتیم تو  پارک شهید بنیادی که بچه ها اونجا  از بچه ها چند تا عکس گرفتم پارسا اصلا  نگاه به دوربین نمی کرد و هر چی صداش می کردم بیشتر یه جای دیگه نگاه می کردکچل هوا یه دفعه بهم پیچید و بارون که فرار را بر قرار تر جیح دادیم  اما خیس شده بودیم الان هوا خیلی عالیه و قصد کردیم بریم بیرون اگه بازم بهم نپیچه دوستتون داریم تا پست بعدی خدا نگهداربوسبوسمحبتمحبت

پسندها (4)

نظرات (16)

اقازاده
26 مهر 93 7:27
فریده
26 مهر 93 8:42
عکسا عالی شده ، فکر کنم کلاً ژن پسرا این باشه که به دوربین نگاه نکنن و دل مامانا رو واسه یه عکس خون کنن. جاهای متبرک می ری ما رو هم دعا کن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله همینطورهچشم عزیز دلم حتما
مامان امیرحسین
26 مهر 93 13:58
زیارتتون قبول .خوش به سعادتتون . ما هم دیروز صبح بعد از بارون قصد کردیم امیرحسین را ببریم پارک اما تا رفتیم بیرون ،بارون شدیدی گرفت دوباره برگشتیم خونه وپسری معترض که چرا نرفتیم پارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم اخی طفلکی اما خ عزیزم مامان و بابا ه خاطر خودت نرفتن ایشالاه هوا خوب میشه می ری زیاد تو پارک بازی می کنی
مامان هانا و آریا
26 مهر 93 14:42
سلااام مرسی از اطلاعات خوبی که دادی بهمون همیشه به شادی و گردش دوستم میبوسمتون
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت عزیزم
رزا
26 مهر 93 21:41
عزیزم خوبی وروجکات خوبن ببخشید دانشگاه حسابی سرگرمم کرده انشالله همیشه به گردش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاه به سلامتی
مامان نگار
27 مهر 93 9:00
زیارت قبول اطلاعات خوبی دادی دوست خوبم .همیشه به زیارت و تفریح .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت دارید
مامان روژینا
27 مهر 93 9:33
سلام عسیسمچه ناز شدن بچه ها خدا حفظشون کنهدلم براشون تنگ شده بودچه جای جالبی رفتین عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
27 مهر 93 15:42
ماشالا به این دو تاگل زیبا..... پس حسابی خوش گذشته..... ممنون بابت اطلاعاتی که راجع به اینجا دادین خیلی برام جالب بود بچه ها رو حتما ببوسم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم قابل نداشت عزیزم
مامان بردیا شیطون
27 مهر 93 15:43
راستی مامانی دوست داشتی بیا کلوپ خیلی جای خوبیه ادرسش زیر عکسای بردیا توی پست ثابته خوشحال میشم به امید دیدار
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم عزیزم
مامان ناهید
27 مهر 93 23:41
سلام خوبید واقعآ هوای قشنگیه زیارتتون قبول عزیزم چه حکایت جالبی بود منم تا حالا نشنیده بودم چه خوب دوستانی دارم من که همه چیز ازشون یاد می گیرم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت
مامان ناهید
27 مهر 93 23:41
فدای پارسا جون بشم که حتما تو فکر ماجراجویی بوده حواسش به دوربین نبوده
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون خاله جون
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 11:03
سلاااااام رفیق خوب خودم و دختر و پسر ماهش،صبحتون قشنگ
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون از محبتت عزیز دلم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 11:04
زیارتتون مقبول،چه عکسهای قشنگـــــــــــــــــــــــی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 11:04
ممنون از توصیفی که در مورد زیارتگاه دادین
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت عزیزم ایشالاه بیاید در خدمت باشیم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 11:06
دوستم یه سواااال؟؟؟ میشه توضیح بدی اون جا نوشته اینجا را کلیک کنین چجوری میشه که اینجوری میشه لطفااااااااا؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان فرنيا
28 مهر 93 14:19
به به هميشه به گردش و مسافرت حالا اين امامزاده كجا هستند كه ما هم هر وقت مسيرمون خورد بريم يك زيارتي بكنيم ممنون بخاطر اطلاعات خوبي كه داديد بخصوص درمورد چهل اختران
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون میاید عزیزم امامزاده مبرقع تو شهرمون (قم) خیابون اذر تکیه سیدها هستش تو اون محله اکثر کسای که زندگی می کنند شایدم همشون سید هستند ایشالاه تشریف که اوردید در خدمتتون باشیم و با هم بریم