یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این بار معجون میوه...

1393/7/18 11:58
نویسنده : بابا و مامان
523 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی اومدم اتاق دیدم دارن تلویزیون نگاه می کنندآرام

این دو تا عکسم یاسمن از داداشش گرفته

اینجا داشتم  عکس می گرفتم دیدم یاسمن خیارشور از تو ش در اورد و گفت معجون میوه درست می کردیم کچل

بعداظهر رفتیم خونه یکی از دوستان عزیزم پارسا که عاشق دوچرخه است سوار دوچرخه مهدیه کوچولو شده بودبوس

مهدیه جون  و یاسمنبوسبوس

این عکسم از شاهکارای یاسمنهبوس

و اما ...این آینه را پارسا برا  آدیش خریدهمحبت

 

اینم برا خودشخنده

سلام دوستان عزیزممحبت همونطور که تو عکسها می بینید یاسمن و پارسا دوباره مشغول خرابکاری هستند کچل داشتیم با خواهرم حرف می زدیم  مشغول رنگ زدن موهای خواهرم بودم  نمی تونستم بیام تو اتاق وقتی اومدم دیدم وای چه کردند شیر کاکائو را ریخته بودن تو کاسه و مداد رنگیا را تو لیوان اب زده بودن ابها رنگی بشه بعد اون و ریخته بودن تو شیر کاکائو   بعدم خیارشور ریخته بودن توش تا معجون میوشون را درست کنند کچلکچل

دیروز بعداظهر هم رفتم خونه یکی از دوستانم که پارساو یاسمن حسابی خوش گذروندن  وقتی می خواستیم بر گردیم نادر اومد دنبالمون رفتیم خونه بابا اینا دم در خونشون پیاده شدم و یاسمن هم اومد به پارسا گفتم بیا نمیومد و همش می گفت ( یه ادته ای اتتاق اتاده ) یه حادثهای اتفاق افتاده من نمی تونم بیام تعجببا تعجب گفتم چی شده مامان  گفت (افتم ته یه ادتهای اتتاق اتاده) خوب چی شده (من تو تلوالم دیس تردم) (من تو شلوارم جیش کردم قه قههقه قهه تازه فهمیدم چه حادثه وحشتناکی بودهقه قههقه قهه وقتی برمش تو دیدم  یه قطره شلوارش  خیس شده و به عمق فاجعه پی بردمخندهخنده 

امروز صبحم با باباشون رفتن بیرون نون بخرن وقتی اومدن یاسمن با  آینه  اومد و گفت مامان  داداشم به بابا گفت این و برام بخرهمحبت پشت سرش پارسا اومد با اون در چاهی و گفت( اینم بلا اودم الیدم ) اینم بر خودم خریدمخندهخندهمحبت

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (28)

فروشگاه نادین
18 مهر 93 14:31
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
مامان
18 مهر 93 18:29
ای جاااان.امان از دست این وروجکای شیطوووون... خدا حفظ شون کنه.
اقازاده
18 مهر 93 21:54
انشالله این خواهر برادر همیشه پشتیبان همدیگر باشن ودر آینده ای نزدیک مخترع موفقی باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ارش ایناز
19 مهر 93 7:29
سلام عزیزم عجب وروجکن این دوتا خدا نگهدارشون باشه یاسمن جون اینه مبارک مامانی درچاهی مبارک عجب هدیه ای خریده وروجک منم باید بخرم از این درچاهیا
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:30
سلام عزیزم خوبید به به می بینم که بازم بچه های نازم مشغول معجون درست کردنن الهی چه معجونی شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ناهید
19 مهر 93 8:32
هنرنمایی یاسمن جون هم به مامانش رفته عکسها خیلی خوب گرفته شده بدون لرزش قربون یاسمن جون بیا بغلم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیز دلم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:33
چقدر دوچرخه بهت میاد انشالله خودت دوچرخه بخری وکلی باهاش حال کنی عکس یادگاری مهدیه ویاسمن خیلی زیباست مخصوصآ ژست یاسمن جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جونمممنون از محبتتون
مامان ناهید
19 مهر 93 8:34
فدای هدیه خوشگل پارسا برای آجیش واما در چاهی را می خوای چکار عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم خاله من مثل کلاغ از چیزای براق خوشم میاد
مامان ناهید
19 مهر 93 8:36
پارسای نازم معلومه دیگه خوب می تونه خودشو کنترل کنه حالا یه قطره جیش اشکالی نداره خاله جون خوشحالم که موفق شدید در این پروژه من همچنان مشغولم وتا حدودی وضعییت بهتر شده دوست گلم خوشحالم هر وقت هومدم همچنان فعالید واز لحظه لحظه خاطرات کوچولوها نمی گذرید دوستتون دارم روزتون خوش
بابا و مامان
پاسخ
ما هم دوستتون داریم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:40
سلااااااااااااااااااااااااااامممم دوست خوبم و دوتا بچه های آشپزی باشیش که همیشه خدا در حال معجون سازین
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:40
چه معجون کارسازیم بشه معجون میوه ای که از توش خیار شورم در میاد
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:41
عکسهانازن نازتر عکسهایین که یاسمین جونم شکار کرده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:41
ای قلبون خلیدای پالسا بسم..چه چیزاییم گلفته بلا خودس و آجیش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:48
ای جان دلمممممممم عجب حادثه ای هم شده بودهبا همون یه قطره عمق فاجعه پیدا بود؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
الاهی فدات که همیشه کامنتات بامزه و خنده داره و دلم و کلی شاد می کنه
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 11:49
حالا چرا در چاه برا خودش گرفته بود این گل پسر؟؟
بابا و مامان
پاسخ
نمی دونم می گه قشنگه مثل کلاغ از چیزای براق خوشش میاد
مامان بردیا شیطون
19 مهر 93 15:15
جدا از کارای بامزتون که مامان رو به زحمت میاندازه کلی شیطنت میکنین که ادم دوس داره بخورتتون فدای دوتا گل خوشگل.... عجب کادوایی ای جانم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
رزا
19 مهر 93 15:26
سلاممممممممممممممممممممم عزیزم وروجکات خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟/چه مقوی میشی شما با این معجونای ذسته گلات
بابا و مامان
پاسخ
سلام قربونت بشم خوبن عزیزم
مامان هانا و آریا
19 مهر 93 16:29
عزیزممم چه حادثه ای بودههههههه فدای شما بشم که انقدر معجون درست میکنیدد چه خوبه داداشی مهربوووون برای خواهر نازش آیینه میخرههه،معلومه هوای هم و دارید فرشته های کوچولو همیشه به مهمونی و خوش گذرونییی
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جون مهربونم
اقازاده
19 مهر 93 21:54
قربون شیرین زبونشون و کاری اختراعیشون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون از مهربنونیتون خاله جونم
مامان فرنيا
20 مهر 93 9:26
عجب معجونهايي درست ميكنن ادم ياد جادوگرها ميافته يك وقت نخورن اين معجونها را
بابا و مامان
پاسخ
نه خاله جون حواسشون به بهداشتشون هست
مامان فرنيا
20 مهر 93 9:26
چه بامزه هرچي خواستن بابايي براشون خريده حتي ان درچاهي را
مهدیا
20 مهر 93 14:07
سلامدوست من..................... ازطرف من روی ماه یاسمن و پارسا جون رو ببوس...... عالی بود
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عزیز دلم
مامان و آیلین
20 مهر 93 17:07
سلام عزیزم روز کودک رو به وروجک های قشنگت تبریک می گم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
رزا
21 مهر 93 21:23
عزیزم عیدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
21 مهر 93 22:24
الهی چقدر بامزه! معجون خیارشووووووووووووور سر چااه خیلی باحال بود چقدر مهربونه این آقا پسر عزیز ما خدا حفظش کنه ماشالله
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ایشالاه لبت همیشه خندان باشه و ذلت شاد عزیزم
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
22 مهر 93 9:11
به به چه خریدهایی کردن. بخصوص خرید پارسا
مامان امیرحسین
24 مهر 93 18:53
سلام عزیزای خاله .به به چه معجونی .فکر کنم این دفعه دیگه باید یه سری بیام خونتون از این معجونها بخورم ببینم چیه .آدرستون هم که بلدم چه کادوی خوبی هم گرفته پارسای بلا
مامان عسل جون
27 مهر 93 18:28
سلام.خدا حفظشون کنه.عجب ایده جالبی برای معجون داشتن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون