یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

گلچینی از خرابکاریهای وروجکای من...

1393/7/14 9:35
نویسنده : بابا و مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزمبوس سلام ارزو می کنم همیشه خوش و سلامت باشیدمحبت امروز فکر کردم کمی از خرابکاری این وروجکا را بزارم تا بعدش برم سراغ عکسهای جدیدشون  خندونک

پ.ن. دوستان عزیزم کامنتای پر مهرتون را بزودی تایید می کنم دوستتون دارم خیلی خیلی زیادبوسمحبت

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان جون مهناز
14 مهر 93 16:43
سلام عزیزم الهی فداشون صورتشونو شبیه این سرخ پوستا شدن نمیدونی وقتی به این عکس رسیدم چقدر خندیدم انگار جایی رو منفجر کردن
عشق يعني ...
16 مهر 93 10:37
وای چه قدر جالب اکثر بازی هاشن با آشپزی هست و جالب تر اینکه پارسا هم شریکه . آخه معمولا پسر بچه ها زیاد از این بازی ها نمی کنن شاید هم به خاطر علاقه بیش از حدش به آبجی جونشه که این قدر باهاش همکاری می کنه
مامان ناهید
20 مهر 93 17:12
سلااااااام وااااااااااااااااااای من این پست را ندیده بودم از بس خندیدم که فاطمه با صدای خنده من خودشو بهم رسوند که مامان چی شده فداشون بشم چقدر همه چیزو بهم ریختن مخصوصآ اون عکسی که صورتشونو رنگ کردن مثل اینه که تو آزمایشگاه در حال کشف یه چیز جدید بودن ولی یه جای کارشون اشتباه بوده تو صورتشون منفجر شده
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم