یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیطونکای من...

1393/6/28 11:04
نویسنده : بابا و مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

فقط در حال شیطنت بود این پارسای شیطونبوس

این عکس بعد از عکس پایینی گرفته شدهخندونک

این اقا معلم این کار و کرد یاسمنم یاد گرفتخندونک

سلام دوستان عزیزمبوس ارزوی سلامتی براتون دارم امیدوارم روز و روزگار به کامتون  باشهمحبت این عکسهای که می بینید برا همین حالا که ساعت 01:0 دقیقه نیمه شب هست هستش آرام کمی از کارا را انجام دادم ولی همچنان مشغولم اومده بودم کامنتها را جواب بدم اینقد شلوغ کردن و شروع به عکس گرفتن کردم دیر شدبی حوصله الانم پارسا ایستاده بالا سرم می گه خوابم میادخواب برم بخوابونمش اگه بیدار بودم  میام کامنتهای پر محبتتون را تایید می کنم دوستتون دارم خیلی زیادبوسمحبت

پ.ن. این پست و دیشب نوشتمآرام

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان
28 شهریور 93 11:06
قربون این شیطونی کردنشون.وروجکا رو ببوس بله عزیزم رمز همونه .گاهی قاطی میکنه نی نی وبلاگ
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم من که هنوز موفق نشدم
مامان پارسا وحلماجونی
28 شهریور 93 12:30
خدا قوت عزیزم فرشته های نازتو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
رزا
29 شهریور 93 10:17
خسته نباشی بانوووو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان
29 شهریور 93 13:35
مامان ناهید
29 شهریور 93 14:13
سلام عزیزم خوبید بچه ها خوبن می بینم که عکسهای خوشگل اونم نیمه شب گرفتن ببین تورو خدا تا آدم بیدار هست بچه ها هم بیدارن منم همین مکافات را دارم انشالله زنده وپاینده باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ناهید
29 شهریور 93 14:13
گلم به خاطر رمز پست خاصی نبود یه کدبرا دوستان خصوصی گذاشتم که بردار بعد حذفش کردم
مامان ناهید
29 شهریور 93 14:14
عزیزم من ممکنه کمتر بیام این روزها سرم شلوغه فرم یکی از مهدهارا بهم دادن مشغولم محمد رضا هم دوباره شکمش شل شده اعصابم داغونه بازم مجبور شدم پوشکش کنم دارم دیوونه میشم برام دعا کنید گلم بچه هارا ببوس
بابا و مامان
پاسخ
خسته نباشی عزیزم الاهی بمیرم ایشالاه که زود خوئب میشه
مامان نازنین زهرا
30 شهریور 93 20:39
وماشاالله چه بچه های شیرینی دارین خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم محبت داری عزیزم
مامان گل پسر
31 شهریور 93 9:46
خسته نباشي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم